Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Брава 1,6 16в 103к.с. не пали !

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Т.е. като спреш притока на газ си пали? Еми тоя клапан който са ти сложили нещо не е добре... сигурен ли си че като спреш притока пали?Защото за твоята кола(твоя двигател) съм чувал че ако много време се кара на газ компа си сменя картата със сместа, запаметява постепенно грешна(от газта) и почва да пали трудно естествено... коя година ти е колата?

    Коментар


      #17
      колега, не знам дали ме разбра правилно; бобинката не я сменяй, а клапчето което е в нея и по точно гумичката му, която спира притока на газ. Струва 20ст.
      Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
      Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

      Коментар


        #18
        joro87 написа:
        Т.е. като спреш притока на газ си пали? Еми тоя клапан който са ти сложили нещо не е добре... сигурен ли си че като спреш притока пали?Защото за твоята кола(твоя двигател) съм чувал че ако много време се кара на газ компа си сменя картата със сместа, запаметява постепенно грешна(от газта) и почва да пали трудно естествено... коя година ти е колата?
        Колега сигурно и това го има, защото когато я закарах на стенд да видят какви грешки трупа, изчистиха всичко и като прехварлим на газ отново ги трупа същите грешки, колата е 12.1996г ....Мерси

        Коментар


          #19
          Смени гумичките на двете мембрани и на клапана.Аз съм с марея 1.6 2000г с обикновенно агу атикер и нямам проблеми
          FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

          Коментар


            #20
            Колега.какво стана с паленето-сподели,че и аз имам подобен проблем-
            Brava 1.6 16+ АГУ(Landi Renzo)

            Коментар


              #21
              И аз да споделя тук нещо.Надявам се да помогна на много колеги.Понякога проблема изобщо не е в испарителя или в газовата уредба като цяло.При мен беше пробила мембрана на бензиновия клапан за налягането на реиката и връщаше бензин в колекторите.Съответно колата ми се давеше и въртях като луд докато запаля и на бензин или на газ.При запален двигател дръпнах вакума на клапана и потече бензин и така намерих проблема. :D дано съм ви помогнал с нещо... :D
              FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

              Коментар


                #22
                galinchooo написа:
                И аз да споделя тук нещо.Надявам се да помогна на много колеги.Понякога проблема изобщо не е в испарителя или в газовата уредба като цяло.При мен беше пробила мембрана на бензиновия клапан за налягането на реиката и връщаше бензин в колекторите.Съответно колата ми се давеше и въртях като луд докато запаля и на бензин или на газ.При запален двигател дръпнах вакума на клапана и потече бензин и така намерих проблема. :D дано съм ви помогнал с нещо... :D
                Колега-дай снимки ако имаш,че да проверя и моя-Мерси
                Brava 1.6 16+ АГУ(Landi Renzo)

                Коментар


                  #23
                  ето това е клапанчето(прикрепено за реиката на инжекторите) и в него влиза маркуче тънко(вакума).Изкараи маркучето от към клапана при запален двигател и се моли да не пръска бензин.Трябва да е сухо там.
                  Прикачени файлове
                  FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                  Коментар


                    #24
                    Мерси ,колега,вчера видях ,че моето мъркуче от към горния край на колектора е мокро-значи пуска Подлежи ли на ремонт или да си търся такова??? http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1 Това е нали?
                    Brava 1.6 16+ АГУ(Landi Renzo)

                    Коментар


                      #25
                      Лошото е че не подлежи на ремонт и се сменя с ново и е около 40 на - 50 лева мисля.Може и да се лъжа.Аз моето съм го затапил за сега и си карам така.Свалих го издухахме го хубаво с пистолет с въздух за да няма бензин вътре и маистора му капна една капка с ЦО-то и така си карам тъи като съм на гас а на бензин само паля.Запуших и вакума от към смукателя с едно маркуче пречупено.
                      FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                      Коментар


                        #26
                        galinchooo написа:
                        И аз да споделя тук нещо.Надявам се да помогна на много колеги.Понякога проблема изобщо не е в испарителя или в газовата уредба като цяло.При мен беше пробила мембрана на бензиновия клапан за налягането на реиката и връщаше бензин в колекторите.Съответно колата ми се давеше и въртях като луд докато запаля и на бензин или на газ.При запален двигател дръпнах вакума на клапана и потече бензин и така намерих проблема. :D дано съм ви помогнал с нещо... :D
                        Колега помоща ти е златна, наистина всичко както изглежда е от този клапан, оказа се като махна тръбичката че яко пръска бензин, а най интересното е че много бързо ми падаше бензина без да съм я карал на бензин, ии сега ми стана ясно къде е отивал.... баси лудницата, кво ли не мислих и не правих, сега съм го затапил и скоро ще го сменя,. само имам питане как се сменя и сложно ли е , мога ли и сам да го направя, нужно ли е да се смъкват колекторите ???Мерси отново колега

                        Коментар


                          #27
                          Смяната е елементарна без да развиваш нищо по колектора. Най-много бобината и маркуча за картерните газове да махнеш да не пречат. Цялата работа е за 5-10 минути без специални инструменти. Една ламаринка го захваща за рейката, на 3 места хваща, ще го видиш... с обикновенна плоска отверка се освобождава. И обратният монтаж е лесен.
                          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                          Коментар


                            #28
                            И аз съм така с тоя вакуум-и се чудех къде ми отива бензина-въпроса-ако се затапи, не може ли така побългарено да се кара?
                            Brava 1.6 16+ АГУ(Landi Renzo)

                            Коментар


                              #29
                              Хах.Ами може и затапено да се кара,стига да си на основно гориво ГАЗ.Аз си карам така една година вече и нямам ядове тъи като само паля на бензин.Не съм сигурен само дали когато е затапен връща ли излишно гориво и ако връща дали прави точно 3,5 бара налягането.По принцип има възможност да се прецака помпата така че ако имате парички сменяите ако ли не караите на ваша си отговорност.Хихихи :D А относно смяната ви трябват само прави отверки яки 2 бр и здрави ръце. :D
                              FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                              Коментар


                                #30
                                Поредната полезна тема. Благодарности.
                                Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                                Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                                Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                                Коментар

                                Working...
                                X