Т.е. като спреш притока на газ си пали? Еми тоя клапан който са ти сложили нещо не е добре... сигурен ли си че като спреш притока пали?Защото за твоята кола(твоя двигател) съм чувал че ако много време се кара на газ компа си сменя картата със сместа, запаметява постепенно грешна(от газта) и почва да пали трудно естествено... коя година ти е колата?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Брава 1,6 16в 103к.с. не пали !
Collapse
X
-
joro87 написа:Т.е. като спреш притока на газ си пали? Еми тоя клапан който са ти сложили нещо не е добре... сигурен ли си че като спреш притока пали?Защото за твоята кола(твоя двигател) съм чувал че ако много време се кара на газ компа си сменя картата със сместа, запаметява постепенно грешна(от газта) и почва да пали трудно естествено... коя година ти е колата?
Коментар
-
И аз да споделя тук нещо.Надявам се да помогна на много колеги.Понякога проблема изобщо не е в испарителя или в газовата уредба като цяло.При мен беше пробила мембрана на бензиновия клапан за налягането на реиката и връщаше бензин в колекторите.Съответно колата ми се давеше и въртях като луд докато запаля и на бензин или на газ.При запален двигател дръпнах вакума на клапана и потече бензин и така намерих проблема. :D дано съм ви помогнал с нещо... :DFIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
galinchooo написа:И аз да споделя тук нещо.Надявам се да помогна на много колеги.Понякога проблема изобщо не е в испарителя или в газовата уредба като цяло.При мен беше пробила мембрана на бензиновия клапан за налягането на реиката и връщаше бензин в колекторите.Съответно колата ми се давеше и въртях като луд докато запаля и на бензин или на газ.При запален двигател дръпнах вакума на клапана и потече бензин и така намерих проблема. :D дано съм ви помогнал с нещо... :DBrava 1.6 16+ АГУ(Landi Renzo)
Коментар
-
Мерси ,колега,вчера видях ,че моето мъркуче от към горния край на колектора е мокро-значи пуска Подлежи ли на ремонт или да си търся такова??? http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1 Това е нали?Brava 1.6 16+ АГУ(Landi Renzo)
Коментар
-
Лошото е че не подлежи на ремонт и се сменя с ново и е около 40 на - 50 лева мисля.Може и да се лъжа.Аз моето съм го затапил за сега и си карам така.Свалих го издухахме го хубаво с пистолет с въздух за да няма бензин вътре и маистора му капна една капка с ЦО-то и така си карам тъи като съм на гас а на бензин само паля.Запуших и вакума от към смукателя с едно маркуче пречупено.FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
galinchooo написа:И аз да споделя тук нещо.Надявам се да помогна на много колеги.Понякога проблема изобщо не е в испарителя или в газовата уредба като цяло.При мен беше пробила мембрана на бензиновия клапан за налягането на реиката и връщаше бензин в колекторите.Съответно колата ми се давеше и въртях като луд докато запаля и на бензин или на газ.При запален двигател дръпнах вакума на клапана и потече бензин и така намерих проблема. :D дано съм ви помогнал с нещо... :D
Коментар
-
Смяната е елементарна без да развиваш нищо по колектора. Най-много бобината и маркуча за картерните газове да махнеш да не пречат. Цялата работа е за 5-10 минути без специални инструменти. Една ламаринка го захваща за рейката, на 3 места хваща, ще го видиш... с обикновенна плоска отверка се освобождава. И обратният монтаж е лесен.
Коментар
-
Хах.Ами може и затапено да се кара,стига да си на основно гориво ГАЗ.Аз си карам така една година вече и нямам ядове тъи като само паля на бензин.Не съм сигурен само дали когато е затапен връща ли излишно гориво и ако връща дали прави точно 3,5 бара налягането.По принцип има възможност да се прецака помпата така че ако имате парички сменяите ако ли не караите на ваша си отговорност.Хихихи :D А относно смяната ви трябват само прави отверки яки 2 бр и здрави ръце. :DFIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар