Здравейте колеги,Проблема на моя Фиат Брава 1,6 103 к.с. е следния, имам обикновенна газова уредба Ловато , а колата е инжекцион.Проблеми при вървенето нямам на газ, на безнзин леко прекъсва но предполагам заради зацапаните дюзи, та проблема се състои в това че колата не иска да пали на бензин. Значи след много мъки и въртене запалва но все едно работи на 2 цилиндара и след 10 секунди всичко е ок, ако я угася и след това веднага запаля няма проблеми, пали от раз , но ако изчакам 10 мин, после пак същото не иска да запали или по точно пали ама с много въртене.Мислех че е от газовия клапан и го смених , така ми казаха но отново не се оправи, мислех че дюзите(инжекторите) са разширени и изпускат бензин и реших да си направя експеримент като спра притока на газ и оставя само на бензин, няма никакви проблеми всичко е ок така, но пусна ли газта всичко почва от начало, и мн трудно запалвам. Някакви идеи какво може да се случва ????Много благодаря предварително на колегите които са готови да помогнат!ПоздравиТеодор Чакъров
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Брава 1,6 16в 103к.с. не пали !
Collapse
X
-
veselinov87 написа:Е защо така, няма ли някакав варянт да го оправя това , мн е дразнещо направо мъча колата постоянно а тя си пали иначе супер, а това с превключването на бензин е идея, аа каква е логиката докато я запаля и угася макар и на газ, веднага като пробвам пали а после не иска след 10 мин ????FIAT BRAVO 1.6
FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW
Коментар
-
popara801 написа:veselinov87 написа:Е защо така, няма ли някакав варянт да го оправя това , мн е дразнещо направо мъча колата постоянно а тя си пали иначе супер, а това с превключването на бензин е идея, аа каква е логиката докато я запаля и угася макар и на газ, веднага като пробвам пали а после не иска след 10 мин ????
Коментар
-
Ако толкова те притеснява, можеш да си сложиш един магнет вентил (електромагнитен клапан за флуиди, за вода примерно) непосредствено преди плочката, за да ти спира газта по маркучите, когато си на бензин. Но е безсмислено упражнение. По-добре си скъси маркучите, или както каза по-горе колегата - преди да загасиш обръщай на бензин."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Synthy написа:Ако толкова те притеснява, можеш да си сложиш един магнет вентил (електромагнитен клапан за флуиди, за вода примерно) непосредствено преди плочката, за да ти спира газта по маркучите, когато си на бензин. Но е безсмислено упражнение. По-добре си скъси маркучите, или както каза по-горе колегата - преди да загасиш обръщай на бензин.
Коментар
-
Re: Фиат Брава 1,6 16в 103к.с. не пали !
veselinov87 написа:Здравейте колеги,Проблема на моя Фиат Брава 1,6 103 к.с. е следния, имам обикновенна газова уредба Ловато , а колата е инжекцион.Проблеми при вървенето нямам на газ, на безнзин леко прекъсва но предполагам заради зацапаните дюзи, та проблема се състои в това че колата не иска да пали на бензин. Значи след много мъки и въртене запалва но все едно работи на 2 цилиндара и след 10 секунди всичко е ок, ако я угася и след това веднага запаля няма проблеми, пали от раз , но ако изчакам 10 мин, после пак същото не иска да запали или по точно пали ама с много въртене.Мислех че е от газовия клапан и го смених , така ми казаха но отново не се оправи, мислех че дюзите(инжекторите) са разширени и изпускат бензин и реших да си направя експеримент като спра притока на газ и оставя само на бензин, няма никакви проблеми всичко е ок така, но пусна ли газта всичко почва от начало, и мн трудно запалвам. Някакви идеи какво може да се случва ????Много благодаря предварително на колегите които са готови да помогнат!ПоздравиТеодор ЧакъровFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Re: Фиат Брава 1,6 16в 103к.с. не пали !
Tornado написа:veselinov87 написа:Здравейте колеги,Проблема на моя Фиат Брава 1,6 103 к.с. е следния, имам обикновенна газова уредба Ловато , а колата е инжекцион.Проблеми при вървенето нямам на газ, на безнзин леко прекъсва но предполагам заради зацапаните дюзи, та проблема се състои в това че колата не иска да пали на бензин. Значи след много мъки и въртене запалва но все едно работи на 2 цилиндара и след 10 секунди всичко е ок, ако я угася и след това веднага запаля няма проблеми, пали от раз , но ако изчакам 10 мин, после пак същото не иска да запали или по точно пали ама с много въртене.Мислех че е от газовия клапан и го смених , така ми казаха но отново не се оправи, мислех че дюзите(инжекторите) са разширени и изпускат бензин и реших да си направя експеримент като спра притока на газ и оставя само на бензин, няма никакви проблеми всичко е ок така, но пусна ли газта всичко почва от начало, и мн трудно запалвам. Някакви идеи какво може да се случва ????Много благодаря предварително на колегите които са готови да помогнат!ПоздравиТеодор Чакъров
Коментар
-
Колега, а защо не опиташ да махнеш маркуча от изпарителя към двигателя, ДА ГО ЗАПУШИШ ЗАЩОТО АКО ХВЪРЛЯ ГАЗ МОЖЕ ДА ЗАПАЛИ НЕЩО, и да опиташ пак дали ще пали. Ако почне да пали значи ти изпуска изпарителя и наистина меша бензин и газ, но ако продължи с проблемите значи 100% не е от това, защото при махнат маркуч няма как да стигне газ?
Коментар
-
joro87 написа:Колега, а защо не опиташ да махнеш маркуча от изпарителя към двигателя, ДА ГО ЗАПУШИШ ЗАЩОТО АКО ХВЪРЛЯ ГАЗ МОЖЕ ДА ЗАПАЛИ НЕЩО, и да опиташ пак дали ще пали. Ако почне да пали значи ти изпуска изпарителя и наистина меша бензин и газ, но ако продължи с проблемите значи 100% не е от това, защото при махнат маркуч няма как да стигне газ?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар