Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Брава 1,6 16в 103к.с. не пали !

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Брава 1,6 16в 103к.с. не пали !

    Здравейте колеги,Проблема на моя Фиат Брава 1,6 103 к.с. е следния, имам обикновенна газова уредба Ловато , а колата е инжекцион.Проблеми при вървенето нямам на газ, на безнзин леко прекъсва но предполагам заради зацапаните дюзи, та проблема се състои в това че колата не иска да пали на бензин. Значи след много мъки и въртене запалва но все едно работи на 2 цилиндара и след 10 секунди всичко е ок, ако я угася и след това веднага запаля няма проблеми, пали от раз , но ако изчакам 10 мин, после пак същото не иска да запали или по точно пали ама с много въртене.Мислех че е от газовия клапан и го смених , така ми казаха но отново не се оправи, мислех че дюзите(инжекторите) са разширени и изпускат бензин и реших да си направя експеримент като спра притока на газ и оставя само на бензин, няма никакви проблеми всичко е ок така, но пусна ли газта всичко почва от начало, и мн трудно запалвам. Някакви идеи какво може да се случва ????Много благодаря предварително на колегите които са готови да помогнат!ПоздравиТеодор Чакъров

    #2
    Това е нормално.И при мен на бравото е така.Просто като я загасиш на газ после се дави.Преди да си я загасил пробвай да превключиш на бензин и така я оставяй.Сутринта няма да имаш проблем да запалиш на бензин от раз.
    FIAT BRAVO 1.6
    FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
    LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

    Коментар


      #3
      Е защо така, няма ли някакав варянт да го оправя това , мн е дразнещо направо мъча колата постоянно а тя си пали иначе супер, а това с превключването на бензин е идея, аа каква е логиката докато я запаля и угася макар и на газ, веднага като пробвам пали а после не иска след 10 мин ????

      Коментар


        #4
        veselinov87 написа:
        Е защо така, няма ли някакав варянт да го оправя това , мн е дразнещо направо мъча колата постоянно а тя си пали иначе супер, а това с превключването на бензин е идея, аа каква е логиката докато я запаля и угася макар и на газ, веднага като пробвам пали а после не иска след 10 мин ????
        Предполагам изпарителя ти е монтиран далечко от плочката и маркучите до нея са по-дълги.Пробвай.Причините може да са много.
        FIAT BRAVO 1.6
        FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
        LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

        Коментар


          #5
          popara801 написа:
          veselinov87 написа:
          Е защо така, няма ли някакав варянт да го оправя това , мн е дразнещо направо мъча колата постоянно а тя си пали иначе супер, а това с превключването на бензин е идея, аа каква е логиката докато я запаля и угася макар и на газ, веднага като пробвам пали а после не иска след 10 мин ????
          Предполагам изпарителя ти е монтиран далечко от плочката и маркучите до нея са по-дълги.Пробвай.Причините може да са много.
          Какво имаш предивид с монтираните изпарител надалече от плочката и дължината на маркучите, какво е значението ?Мерси

          Коментар


            #6
            кола

            Остава газ повече и като сложиш на бензин му идва много горивото
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Ако толкова те притеснява, можеш да си сложиш един магнет вентил (електромагнитен клапан за флуиди, за вода примерно) непосредствено преди плочката, за да ти спира газта по маркучите, когато си на бензин. Но е безсмислено упражнение. По-добре си скъси маркучите, или както каза по-горе колегата - преди да загасиш обръщай на бензин.
              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

              Коментар


                #8
                Synthy написа:
                Ако толкова те притеснява, можеш да си сложиш един магнет вентил (електромагнитен клапан за флуиди, за вода примерно) непосредствено преди плочката, за да ти спира газта по маркучите, когато си на бензин. Но е безсмислено упражнение. По-добре си скъси маркучите, или както каза по-горе колегата - преди да загасиш обръщай на бензин.
                Да обаче къде да тикна тоя изпарител.... не мога да ги скъся тия маркучи... маи няма шанс .......ще се обраща постоянно а това е дразнещо... явно ще търся местенце за изпарителя!Някакви предложения?мерси

                Коментар


                  #9
                  смени си клапанчето на бобинката на изпаритела и колата ти ще пали като сух кибрит.
                  Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
                  Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

                  Коментар


                    #10
                    chokicha написа:
                    смени си клапанчето на бобинката на изпаритела и колата ти ще пали като сух кибрит.
                    А колега къде се намира това? може ли да ми обясниш или снимаш как изглежда това нещо ? и отивам и го сменям....

                    Коментар


                      #11
                      ей това ограденото с червеното.всички ел. изпарители имат такива.устройството е като на газов клапан.
                      Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
                      Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

                      Коментар


                        #12
                        Re: Фиат Брава 1,6 16в 103к.с. не пали !

                        veselinov87 написа:
                        Здравейте колеги,Проблема на моя Фиат Брава 1,6 103 к.с. е следния, имам обикновенна газова уредба Ловато , а колата е инжекцион.Проблеми при вървенето нямам на газ, на безнзин леко прекъсва но предполагам заради зацапаните дюзи, та проблема се състои в това че колата не иска да пали на бензин. Значи след много мъки и въртене запалва но все едно работи на 2 цилиндара и след 10 секунди всичко е ок, ако я угася и след това веднага запаля няма проблеми, пали от раз , но ако изчакам 10 мин, после пак същото не иска да запали или по точно пали ама с много въртене.Мислех че е от газовия клапан и го смених , така ми казаха но отново не се оправи, мислех че дюзите(инжекторите) са разширени и изпускат бензин и реших да си направя експеримент като спра притока на газ и оставя само на бензин, няма никакви проблеми всичко е ок така, но пусна ли газта всичко почва от начало, и мн трудно запалвам. Някакви идеи какво може да се случва ????Много благодаря предварително на колегите които са готови да помогнат!ПоздравиТеодор Чакъров
                        Минах по този път преди два дни.Установих ,че имам изтичане на газ когато колата е в покой и в последствие се дави независимо на бензин или газ палиш.Вариантите са два нов изпарител или обслужване на стария и си готов.
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар


                          #13
                          Re: Фиат Брава 1,6 16в 103к.с. не пали !

                          Tornado написа:
                          veselinov87 написа:
                          Здравейте колеги,Проблема на моя Фиат Брава 1,6 103 к.с. е следния, имам обикновенна газова уредба Ловато , а колата е инжекцион.Проблеми при вървенето нямам на газ, на безнзин леко прекъсва но предполагам заради зацапаните дюзи, та проблема се състои в това че колата не иска да пали на бензин. Значи след много мъки и въртене запалва но все едно работи на 2 цилиндара и след 10 секунди всичко е ок, ако я угася и след това веднага запаля няма проблеми, пали от раз , но ако изчакам 10 мин, после пак същото не иска да запали или по точно пали ама с много въртене.Мислех че е от газовия клапан и го смених , така ми казаха но отново не се оправи, мислех че дюзите(инжекторите) са разширени и изпускат бензин и реших да си направя експеримент като спра притока на газ и оставя само на бензин, няма никакви проблеми всичко е ок така, но пусна ли газта всичко почва от начало, и мн трудно запалвам. Някакви идеи какво може да се случва ????Много благодаря предварително на колегите които са готови да помогнат!ПоздравиТеодор Чакъров
                          Минах по този път преди два дни.Установих ,че имам изтичане на газ когато колата е в покой и в последствие се дави независимо на бензин или газ палиш.Вариантите са два нов изпарител или обслужване на стария и си готов.
                          Така нз дали имам нужда от нов или поправка , но много скоро смених платната и си обслужих моя Ловато изпарител.... аа да кажа само преди смяната отново така си палеше мн трудно... Честно казано не се сещам кога настъпи това с паленето... Но вече взе да ме вбесява , сега ще сменя и тази бубинка или каквото е там на изпарителя и дано има ефект.А колега ти какво имаш предвид под обслужване на изпарителя?Мерси

                          Коментар


                            #14
                            Колега, а защо не опиташ да махнеш маркуча от изпарителя към двигателя, ДА ГО ЗАПУШИШ ЗАЩОТО АКО ХВЪРЛЯ ГАЗ МОЖЕ ДА ЗАПАЛИ НЕЩО, и да опиташ пак дали ще пали. Ако почне да пали значи ти изпуска изпарителя и наистина меша бензин и газ, но ако продължи с проблемите значи 100% не е от това, защото при махнат маркуч няма как да стигне газ?

                            Коментар


                              #15
                              joro87 написа:
                              Колега, а защо не опиташ да махнеш маркуча от изпарителя към двигателя, ДА ГО ЗАПУШИШ ЗАЩОТО АКО ХВЪРЛЯ ГАЗ МОЖЕ ДА ЗАПАЛИ НЕЩО, и да опиташ пак дали ще пали. Ако почне да пали значи ти изпуска изпарителя и наистина меша бензин и газ, но ако продължи с проблемите значи 100% не е от това, защото при махнат маркуч няма как да стигне газ?
                              Колега аз това го направих, само че по малко по различен начин, спрях притока на газ от бутилката ии оставих колата да постои, после си палеше както трябва, но след това слемих , газовия клапън а после и няколко дена по рано сложих и нови платна на изпарителя. Още какво да му сменям освен оная бубунка??

                              Коментар

                              Working...
                              X