На Бравото изпарителя/ел.Ловато/ вече е пътник и едвам съм го закрепил да работи търся мнения за въпросните бюджетни изпарители.Как се държат поне две години изкарват ли?Понеже целта е спестяване на средства и газовия клапан не държи какво ви е мнението за клапан Hedef
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнение за изпарител Feroni,Voltran или PLatinka
Collapse
X
-
Според едно другарче, което до скоро работеше в сервиз за АГУ, Ловато, Мимгас, Старгас, Волтран и Томасетто са едно и също - всичко е от турция, от един завод, само лепенките са различни. Той слагаше Мимгас, и досега никой не е имал оплаквания, от десетките, които е монтирал. Дано съм помогнал"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
-
Еми не знам, само споделям какво ми е казал този човек. А като се има предвид, че Ловатото в БГ е турско, съм склонен да му вярвам."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
kolev написа:в клапана има една пружинка. тя като се смачка и изпуска газ. освен това има и една гумичка. сменяш ги и клапана е все едно нов.изпарителя също е с толкова проста конструкция, че няма какво да му се сбърка- има 3 движещи се елемента и това е. какъв ти е проблема с него.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
nedialk00
и аз подкрепям колев, по-добре да си смениш платната сам, ще ти излезе по евтино от изпарител менте, и ще знаеш че няма да имаш проблем, газовия клапан същата работа, по-добре мембрани и нов клапан ловато че като изпуска прецаква мембраните като почне да се вледенява
Коментар
-
Tornado написа:kolev написа:в клапана има една пружинка. тя като се смачка и изпуска газ. освен това има и една гумичка. сменяш ги и клапана е все едно нов.изпарителя също е с толкова проста конструкция, че няма какво да му се сбърка- има 3 движещи се елемента и това е. какъв ти е проблема с него.
Коментар
-
Реших в крайна сметка да обслужа Ловатото.Уплаших се от вида на мембраната за водата която беше станала като дървена и изобщо не можеше да регулира налягането на пропан бутана към изпарителя.Сега вече Бравото пали от оборот-два и мисля ,че се загуби изпушването при студено палене което явно е било от задавения двигател.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар