Ново развитие по темата ми.Оказа се, че и още една дюза е била със скъсана мембрана. Вече съм с 4 здрави дюзи но отново има проблем.Колата прехвърля на бензин след 4500-5000 оборота.Отварях/затварях 2-те нови дюзи разлика няма. Всичко друго е ок - сутрешното палене/вече не тресе/, равномерният празен ход.Единствено остана това с прехвърлянето на бензин.Опитах и с винта за налягане - един оборот на ляво - един на дясно - нула разлика.Нещо доста интересно за мен. Когато е не напълно загряла - 60 -70 градуса - не прехвърля - когато достигне 90 - се почва.Идеи?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
AG SGI проблемна дюза
Collapse
X
-
Здравейте отново,има развитие по проблема, най - сетне положително.Накратко, намерих си адаптор да вържа лаптопа към ЕКУ-то на газовата. Проста схема е с две К линии и маса. Ще го снимам днес да ви го покажа.В момента на колата съм с 2 от оригиналните дюзи 600.062 една 600.050 и една дюза на стефанели, която Роби/алфа форум/ ми даде преди известно време.Както писах до онзи ден, колата прехвърляше на високите обороти на бензин.Какво направих - до този момент дюзите бяха както следва:1 цилиндър - дюзата на Роби/алфа форум/2-цилиндър - оригиналната3-цилиндър - оригиналната4-цилиндър - 600.050Размених ги както следва:1 - дюзата на Роби/алфа форум/2-600.0503-оригиналната4-оригиналнатаИ...получи се:screwy:Няма и помен от проблема, заработи си нормално, леко претрисаше мотора. Закачих софтуера, отворих малко 600.050 дюзата и тази на Роби/алфа форум/ и ето резултата: Сега в момента колата работи почти пефектно на газ, единственно леко ме смущава това, че като че ли периодично през около 10-на секунди се чува детонация съвсем лека, или може и да си въобразявам.Днес ако остане време , ще опитам да отворя още малко дюзата на Роби/алфа форум/ и тази 600.050, защото забелязах, когато се отварят падат времената.Няколко въпроса - незнам дали тези времена не са малко големи, като се има в предви вида на дюзите. Четох някъде, че за определени системи е нормално инжектори да работят на такива времена.Вторият въпрос: този мотор на Алфа, FULL GROUP или SEMY GROUP е?Не съм запознат точно какво значи това , за това sorry ако въпроса е зададен неправилно.Поздрави
Коментар
-
имам същия проблем с инжекторите ако е възможно да ми помогнеш да си поръчам и аз и на сума която ти излезнаха ijcv@abv.bg МОЛЯТЕ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар