Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

AG SGI проблемна дюза

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    AG SGI проблемна дюза

    Здравейте колеги, имам следният проблем с газовият инжекцион, изкажете мнения какво е най-правилно да направя в моят случай.Марката е AG SGI - холандският, НЕ полският.Оказа се, че една от дюзите е със скъсана мембрана и изпуска газ постянно. Проблема е, че никъде не мога да намеря точно такава дюза. Номера на дюзата е AG 600062/6mm., 20 Ohm/. Долу на снимките тази с резбата е като тези които са на колата, другата снимка е на дюза която успях да намеря в нета за продажба. Ако някой има останала една такава моля да пише. Въпроса ми също така: ако си закупя другият вид дюза дали ще имапроблем, защото никъде немога да намеря точни спецификации на дюзите които са на колата в момента.Поздрави на всички и предварително благодаря!Моята дюза е на снимката по долу, дюзата която се предлага в нета: http://www.vanmeenen.com/LPG-autogas...nts/index.html - горе в дясно, забележете, че вместо резба има куплунг, незнам дали характеристики са същи обаче както на дюзите които са в момента на автомобила.Малко допълнение към темата. Едно писмо от колегата Kveer - холандец, занимаващ се с газови уредби/инжекциони:Hello Ivan, I can’t deliver the 600.062 injector, because these are out of production.I just have a few 600.061 what is as far I know the older version of the 600.062.I can send a used 600.061 what costs ^25,- exclusive postage. In the beginning AG made 3 types, the 600.040, 600.050 and the 600.060.After some renewing they stopped with the production of the 040 and 060 range and changed these with the 600.050 injectors.When you change the injectors to 600.050 you need to change the software too.There is a new distributor for AG in your country.Maybe they can help you. С две думи, човека може да ми даде инжектор с номер 600.061. Не разбирам обаче от писмото му дали за този инжектор ще трябва да се пипа в софта на колата?P.S. Последните му две изречения, "новият" дистрибутор в България - чух се с тях в Петък и все още чакам отговор от тях Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 а писмото на Kveer получих преди по малко от половин час/20:30 - вечерта/. Абе българска му работа
    Прикачени файлове

    #2
    При положение че намериш същата дюза слагаш и караш. Но с другите ще има проблеми *то и човека си го е написал* ще трябва да смениш всичките 4 дюзи и да се смени софтуера. Проблеме е със софтуера, може да стане прз нета но си иска да се плаща иска абонамент. Може да се пробва при преставителите те може и да са платили. Според мен ще е по рентабилно да смениш електрониката с дюзите.

    Коментар


      #3
      Колега qnisZ,ти запознат ли си на тези системи дали могат да се правят някакви настройки или компютъра на газовата се програмира към съответния двигател на автомобила?
      OVB X18XE1 седан+ГИ

      Коментар


        #4
        Не е за определен двигател но не може да пипаш нищо по настройката можеш само да гледаш. Настройката става по нета от фирмата. Мисля че можеш да пипаш само в малки граници с една програма *мисля че беше Езет*.

        Коментар


          #5
          Аз влизам в компютъра на газовата,но освен да превключвам газ-бензин и да гледам какво се случва друго не мога да правя.Свързвам се чрез:Diagnose Tool SGI.
          OVB X18XE1 седан+ГИ

          Коментар


            #6
            Е за това говоряа има и един модем през който да се връзва с кораба майка. :D

            Коментар


              #7
              Да, в общи линии може само да гледаш, както и да триеш грешки. Колега QnisZ, би ли погледнал линка: http://www.gficontrolsystems.eu/inde...рамката AG Modify SGI Type 1 и този Update файл Modificatiefile update nieuwe 5 mm injector, дали не е точно за момента ако се сменят 6мм дюзи с 5мм.?Ако е така ще е супер за всички собственици на такъв инжекцион. Малко инфо, не го приемайте като 100 процента вярно, доколкото разбрах, AG са спрели от производство 600.040 и 600.060 дюзите и са ги заменили с 600.050. Пак казвам не го приемайте за 100 процента вярно.QnisZ, погледни моля те линка по горе и кажи за какво точно е програмата и тези Update файлове.Ето малко инфо за дюзите:- 4mm. Injector (AG 600.040), used up to 300cc. per cylinder (indication only)- 5mm. Injector (AG 600.050), used from 300 to 500cc. per cylinder (indication only)- 6mm. Injector (AG 600.061), used from 500cc. per cylinder (indication only)

              Коментар


                #8
                Да с това може и да стане до колкото видях.

                Коментар


                  #9
                  След известно време премеждия с този инжектор има развитие на темата ми.За начало софтуера за който бях пуснал линк е за AG SGI type 1, моят на колата е тип 2 и съответно нищо немога да направя с него.Пускам снимки на разглобената дюза: Ясно се вижда какъв е проблема, скъсаната мембрана, там където е празно по принцип има малка метална плочка.Намерих си 4 дюзи с номер 600 050 от колега от Фиат форума. Пускам снимка на една от тях/в ляво/ и тази от колата с номер 600 062. Външно разликата между тях е само в пластамасата завряна в дюзата която между другото е с вътрешен диаметър 2,5мм. Мембраните и на двете са идентични както и всичко останало с ИЗКЛЮЧЕНИЕ на диаметъра на изхода на дюзата от вътрешната страна. Големите са с диаметър 5,5 мм. малките, забравих колко точно беше/разликата е около 1-1,5мм./Какво направих аз, разглобих една от малките дюзи и взех от нея само мембраната която поставих на оригиналната дюза. Това стана ок, на надув не изпуска от никъде.Направих една грешка обаче :censored:Понеже исках да извадя оригиналната тръбичка/щуцер на дюзата, тъй като нали се размианават като диаметър с малките дюзи/, предположих, че шестограма е оставен за тази цел, да се завие при сглобяването на дюзата.Но не, всъщност с него се прави, как да кажа най-точно, калибрация на това колко точно гориво да пропуска дюзата/газаджиите тук ще ме разберат/. Сега колата работи добре, загрява и в един момент почва да работи неравномерно мотора. Включих към лаптоп газовият комп, и се видя, че влиза много гориво, от там времената бяха много по ниски и т.н. Завъртях малко този шестограм оправя, работата на двигателя, но на следващият ден пак отново същото, и то при различен режим на работа - студена, затопля и оправя. Незнам дали имам някъде друг проблем за да прави така, но го отдавам на дюзата и точно тази настройка. Преди да се скъса мембраната на старата нямаше проблеми.Питането ми към всички е:по какъв начин може да се калибрира тази дюза спрямо една от другите три, по скоро КАТО една от останалите три?Дайте малко подсказка, или някой от колегите тук занимаващи се с това професионално, би ли се ангажирал с опит да я настрои?Поздрави и предварително благодаря.P.S. Благодарности на Иво - сервиз "Аутостан", robygas/alfa форум/, QnisZ/fiat форум/ и Steich/пежо форум/, за идеите и предложенията които ми дадохте

                  Коментар


                    #10
                    Този шестограм регулира най-вероятно хода на мембраната оттам и производителността на дюзата.На газовите рейки тип Раил и Валтек този ход се регулира с микрометър.При теб трябва да се измери хода на една от оригиналните дюзи и да се направи същия ход на проблемната дюза.Това може да се направи в някой сервиз за газови уредби.
                    OVB X18XE1 седан+ГИ

                    Коментар


                      #11
                      Така е, проблема е, че в сервиз за газови където имат този уред за калибрация на дюзи, казаха, че този тип дюзи немогат да се регулират с микрометър. Тоест да се калиброват с уреда с който се калиброват дюзи тип "рейка"......не си го обяснявам защо, ако някой е запознат да каже. Може би защото нямат буталце, което да движи мембраната а принципа е с магнитни импулси.....??

                      Коментар


                        #12
                        Аз със такива дюзи не съм се занимавал.Но ако изхода на дюзата е на една ос със хода на клапанчето(мембраната),то може да се регулира хода.
                        OVB X18XE1 седан+ГИ

                        Коментар


                          #13
                          http://www.carhelp.info/forums/showthread.php?t=40690 Kолега,мисля този линк ще ти помогне ако четеш руски език но темата е над 90 страници и се отнася само за реглаж на дюзи/може да се наложи да се съгласиш с правилата на форума за да четеш/.Там съм чел доста методи за реглаж включително и с въздух под налягане и мерене на дебит за определено време по хронометър.В общи линии идеята е следната .компресор с манометър и кран-налягане в него 3 бара ,подвързан към входа на дюзата.Палиш колата ,отваряш крана и натискаш хронометъра ,гледаш налягането докато падне на 1 бар и записваш. Дебита за всички дюзи трябва да е еднакъв .това измерване и регулиране е в пъти по прецизно от реглажа с индикаторен часовник защото теб реално не те вълнуват ходовете на мембраните да са еднакви а те вълнува единствено дебита на всички дюзи да е еднакъв за единица време импулси обороти на двг.Единствения проблем е че е нужен точен манометър.

                          Коментар


                            #14
                            Да ви информирам по развитието на темата ми.В общи линии успях да регулирам с шестограма отдолу дюзата. Празният ход е равномерен, колата пали без проблем след като е изгасена на газ/когато беше много отворена дюзата, палеше от вторият път - незнайно защо за за мен/, върви нормално, разхода е като преди.Остана само един проблем - при първо палене сутрин когато е студена, в момента на прехвърляне от бензин на газ, тресе леко и продължава до момента в който прехвърли на газ и вдигне още 10-на градуса температурата. Някаква идеи? Мисля да затворя още малко дюзата пък ще видим.

                            Коментар


                              #15
                              Проблема с тресенете на мотора, когато е студена не се оправя с промяна дебита на дюзата. НО, когато е студена и почне да тресе, спирам, гася колата, паля и всичко е ОК. Прехвърля си на газ и помен от тресене няма. Вече имам някакво съмнение, че проблема не е в дюзата - или де да знам. Нямам идея.Мнения?

                              Коментар

                              Working...
                              X