Така е колега, ланчата от подписа я няма, но има фиат с моят двг и ЕКУ, а те са идентични с ланчия.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
AEB 510N (Cobra)
Collapse
X
-
Като гледам снимката, това което казваш че е транзистор, по-скоро ми прилича на стабилизатор за 5V. Пистата която отива от него до релето, трябва да да захранва релето и останалата част от схемата с 5V стабилизирано напрежение. На другия край от ел. магнита на релето се подава маса от друг елемент на платката, най вероятно от ULN2003 - интегралната схема изградена от седем двойки транзистори свързани в схема дарлингтон. Този тип интегрални схеми обикновено се изполват за управление на индуктивни товари, какъвто се явава релето което си извадил и предполагам, че този чип управлява и липсващия траф. Съсредоточи се върху това дали след стабилизатора схемата получава захранване, ако ако няма провери на входа му - от към кондензатора дали постъпва захранване. Възможно е големия жълт резистор със една златна две черни и една кафява ивици да е прекъснал. Стойноста му е 10 ома. Този тип резистори се използват и като предпазители ( бушон ). Засега провери тези неща и пиши какъв е резултата. Много ще помогне и снимка на другата страна платката за да мога да проследя веригите и да съм ти по-полезен.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Транзистора... нямах време тези дни да се занимавам с този ТАП, но определено не съм го сгрешил, даже му гледаш характеристиките в интернет. Като остане малко време за подобни игри, ще човъркам още. Обаче като гледах разни менюали, в мен изникна един въпрос: как да различа 510N от 510N-12 ? За дедрата (1.8 двг) трябва да е 510N-12, а за делтата да е без -12. Къде го пише това? Защото ако е 12, това обяснява защо не работи в момента."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Доколкото знам, този ТАП се програмира само веднъж, после вече няма такава опция. А сигнала на хитачито... ми сигнал, от датчика на кол. вал, обаче имаше и датчик на разпр. вал. Как така какъв е, май не разбирам въпроса"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Аз не я разгледах темата подробно но до кллкото разбирам става дума за кола с двидател 1.8/16в. и с Хитачи електроника. Да при така монтирания ТАП няма да стане понеже за този модел си иска и своята версия. Иначе казано си иска 510-12 версия и веднъж зареден с определена версия не може да я сменяш. Верията си я иска понеже понеже броя на зъбите, липсващите зъби са различени и на друг ъгал. При положение че не сменш версията се полуава това което си описал.
Коментар
-
qnisZ написа:Аз не я разгледах темата подробно но до кллкото разбирам става дума за кола с двидател 1.8/16в. и с Хитачи електроника. Да при така монтирания ТАП няма да стане понеже за този модел си иска и своята версия. Иначе казано си иска 510-12 версия и веднъж зареден с определена версия не може да я сменяш. Верията си я иска понеже понеже броя на зъбите, липсващите зъби са различени и на друг ъгал. При положение че не сменш версията се полуава това което си описал.
Коментар
-
u_bo
kolev написа:qnisZ написа:Аз не я разгледах темата подробно но до кллкото разбирам става дума за кола с двидател 1.8/16в. и с Хитачи електроника. Да при така монтирания ТАП няма да стане понеже за този модел си иска и своята версия. Иначе казано си иска 510-12 версия и веднъж зареден с определена версия не може да я сменяш. Верията си я иска понеже понеже броя на зъбите, липсващите зъби са различени и на друг ъгал. При положение че не сменш версията се полуава това което си описал.
Коментар
-
u_bo
Synthy написа:някой да търси Кобра за 1.8/16V? ефтино го давам )
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар