Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

AEB 510N (Cobra)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Така е колега, ланчата от подписа я няма, но има фиат с моят двг и ЕКУ, а те са идентични с ланчия.
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    Коментар


      #32
      Като гледам снимката, това което казваш че е транзистор, по-скоро ми прилича на стабилизатор за 5V. Пистата която отива от него до релето, трябва да да захранва релето и останалата част от схемата с 5V стабилизирано напрежение. На другия край от ел. магнита на релето се подава маса от друг елемент на платката, най вероятно от ULN2003 - интегралната схема изградена от седем двойки транзистори свързани в схема дарлингтон. Този тип интегрални схеми обикновено се изполват за управление на индуктивни товари, какъвто се явава релето което си извадил и предполагам, че този чип управлява и липсващия траф. Съсредоточи се върху това дали след стабилизатора схемата получава захранване, ако ако няма провери на входа му - от към кондензатора дали постъпва захранване. Възможно е големия жълт резистор със една златна две черни и една кафява ивици да е прекъснал. Стойноста му е 10 ома. Този тип резистори се използват и като предпазители ( бушон ). Засега провери тези неща и пиши какъв е резултата. Много ще помогне и снимка на другата страна платката за да мога да проследя веригите и да съм ти по-полезен.
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #33
        Транзистора... нямах време тези дни да се занимавам с този ТАП, но определено не съм го сгрешил, даже му гледаш характеристиките в интернет. Като остане малко време за подобни игри, ще човъркам още. Обаче като гледах разни менюали, в мен изникна един въпрос: как да различа 510N от 510N-12 ? За дедрата (1.8 двг) трябва да е 510N-12, а за делтата да е без -12. Къде го пише това? Защото ако е 12, това обяснява защо не работи в момента.
        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

        Коментар


          #34
          програмира се колегаhttp://www.aeb.it/products/timing-ad...uctAttachment2

          Коментар


            #35
            Значи няма никакъв шанс да проработи при мен.. кофти
            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

            Коментар


              #36
              що, нали все някой го е програмирал преди това.хитачито какъв му беше сигнала за запалването и от къде се взимаше.

              Коментар


                #37
                Доколкото знам, този ТАП се програмира само веднъж, после вече няма такава опция. А сигнала на хитачито... ми сигнал, от датчика на кол. вал, обаче имаше и датчик на разпр. вал. Как така какъв е, май не разбирам въпроса
                "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                Коментар


                  #38
                  зависи каква е паметта. кажи какво пише на чиповете. ако е епром, маха се и се слага нов.датчика на коляновия вал ли беше или на делко. индуктивен или някакъв друг.

                  Коментар


                    #39
                    Делко нямам. Датчик на кол. вал, индуктивен мисля че е. Ще проверя в ЕПЕР за по-подробна информация (блока вече не е в мен).
                    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                    Коментар


                      #40
                      Аз не я разгледах темата подробно но до кллкото разбирам става дума за кола с двидател 1.8/16в. и с Хитачи електроника. Да при така монтирания ТАП няма да стане понеже за този модел си иска и своята версия. Иначе казано си иска 510-12 версия и веднъж зареден с определена версия не може да я сменяш. Верията си я иска понеже понеже броя на зъбите, липсващите зъби са различени и на друг ъгал. При положение че не сменш версията се полуава това което си описал.

                      Коментар


                        #41
                        qnisZ написа:
                        Аз не я разгледах темата подробно но до кллкото разбирам става дума за кола с двидател 1.8/16в. и с Хитачи електроника. Да при така монтирания ТАП няма да стане понеже за този модел си иска и своята версия. Иначе казано си иска 510-12 версия и веднъж зареден с определена версия не може да я сменяш. Верията си я иска понеже понеже броя на зъбите, липсващите зъби са различени и на друг ъгал. При положение че не сменш версията се полуава това което си описал.
                        а имаш ли .bin файлове с 510 и 510-12 и каква е паметта. ако е епром, записва се празен чип, запоява се и готово.

                        Коментар


                          #42
                          kolev написа:
                          qnisZ написа:
                          Аз не я разгледах темата подробно но до кллкото разбирам става дума за кола с двидател 1.8/16в. и с Хитачи електроника. Да при така монтирания ТАП няма да стане понеже за този модел си иска и своята версия. Иначе казано си иска 510-12 версия и веднъж зареден с определена версия не може да я сменяш. Верията си я иска понеже понеже броя на зъбите, липсващите зъби са различени и на друг ъгал. При положение че не сменш версията се полуава това което си описал.
                          а имаш ли .bin файлове с 510 и 510-12 и каква е паметта. ако е епром, записва се празен чип, запоява се и готово.
                          паметта си е на ПИК-а и може да е защитена от запис след първоначалното програмиране

                          Коментар


                            #43
                            някой да търси Кобра за 1.8/16V? ефтино го давам )
                            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                            Коментар


                              #44
                              Synthy написа:
                              някой да търси Кобра за 1.8/16V? ефтино го давам )
                              аз бих го взел, но след проба на колата ми,но като гледам си в Сф.

                              Коментар


                                #45
                                Да, там съм. Ако имаш път насам (аз път към пловдив) свирни
                                "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                                Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                                Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                                Коментар

                                Working...
                                X