Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

AEB 510N (Cobra)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Измерих го, толкова е, колкото пише в каталога. Обаче релето не включва. В момента е свалено, и като подам захранване на контактите не щрака, а бръмчи, така правеше и докато беше на платката. Според мен е дало фира - релетата щракат, а не бръмчат. Ти какво мислиш?
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    Коментар


      #17
      нали с изправено го захранваш (DC) , ако е така- сменяй.

      Коментар


        #18
        да, с изправено.
        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

        Коментар


          #19
          Трябва захранването с което тестваш релето да е изправено и филтрирано ! Това реле сигурно е бързодействащо и ще бръмчи като му пуснеш нефилтрирано напрежение. Най добре опитай с ток от акумулатор. Виж този pdf, и от таблицата ще разбереш на колко волта трябва да работи, а ако на релето пише, провери съпротивлението на бобината дали отговара на посоченото в таблицата.
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #20
            това реле нали е с 2 ключа. я пробвай на платката с 2 кабела да сложиш мостчета уж че е затворило релето и виж ще тръгне ли тап-а .

            Коментар


              #21
              Да... правото напрежение от зареждачката се оказа, че не е точно право. От акумулатора като му подам си цъка както е редно да прави едно реле. Само си играх 1 час да го разпоявам. Утре ще ровя повече. Стига толкова за днес. Май май... нещата отиват към нов ТАП.
              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

              Коментар


                #22
                Трябва да има един транзистор, който да управлява релето. Провери го ако можеш, може да се окаже от него. Би трябвало да струва стотинки.
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  #23
                  Намерих го. транзистора е PNP, обаче не мога д го сваля, т.е. не искам да го свалям. В права посока на преходите (меря като диод) има верига. В обратна посока съпротивлението е различно, което ме навежда на мисълта че транз. е ОК. Ако беше стопенпрехода, щеше да окъсява веригата, а ако беше прегорял, щеше да има едно и също съпротивление, а те са различни.
                  "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                  Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                  Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                  Коментар


                    #24
                    Като чета дотука какво се случва май отиваш на сдухан пик.

                    Коментар


                      #25
                      какъв е транзистора. мери какво управление му идва.дай и една голяма снимка на цялата платка.

                      Коментар


                        #26
                        Да, дай номера на транзистора, и ако може снимка на платката от двете страни с добро качество, и имай едно на ум, че понякога транзисторите дават верни показания при мерене, обаче в работен режим се дънят.
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #27
                          виж в сайта на производителя дали подържа тази кола на която го слагаш защото това което го описваш е нормално да стане когато ТАБ-а е неподходящ за колата .

                          Коментар


                            #28
                            Проверил съм - поддържа се, иначе защо да се мъча да го подкарам Снимка ще кача довечера, забравих си днес четеца за флашката (обаче флашката е в мен със снимките ). Засега нямам време да го ровя повече, ще чакам да кажете нещо след като кача снимката.
                            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                            Коментар


                              #29
                              Ето снимка на платкатаhttp://www.massiveresearch.net/COBRA.JPGНа двете места, с липсващите елементи са трансформатор (големите отвори) и въпросното реле.
                              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                              Коментар


                                #30
                                Колега, погледни това http://www.renault-bg.com/smf/index....62983.30Виж и списък с автомобилите и моделите с които е съвместим този контролер http://www.aeb.it/products/timing-ad...uctAttachment2 . За съжаление има само един модел Ланча в списъка и той не е посочения в подписа ти. Мисля че от тук произхожда твоя проблем. Просто не се разбира с твоя комп, за да заработи.
                                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                                Коментар

                                Working...
                                X