От снощи е монтиран на ланчата от подписа. Обаче не работи - диода не светва никога, въртя потенциометъра и в двете посоки до край - нищо. Захранване има, масата е ОК, процесора е свързан към датчика на кол. вал с конектор 410C (поради тази причина зелените кабели не са свързани), свързан е към TPS-а - всичко е направено както пише в ръководството на италианците. Обаче диода не свети и тва е. Какво да правя, идеи? Аз лично.. .нямам никакви, освен че процесора просто не работи, т.е. повреден е. Но пък като прекъсна захранването и се усеща претрисане, защото губи връзка с датчика на кол. вал, а и ако не работеше колата едва ли щеше да запали и да работи както трябва (заради въпросният датчик).
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
AEB 510N (Cobra)
Collapse
X
-
Зелените кабели се свързват на датчика на разпр. вал (объркал съм cam/crank). Тях трябва ли да ги свържа? В ръководството пише, че е само за някои коли, но не пише за кои."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
-
то на празен ход не работи по принцип, така помня аз. Даже ако не се лъжа най-коректните настройки са след 3000 оборота да се включва и тогава да почва да корегира аванса, а щом ти е вързан с тпса определно ги следи тези неща, защото ако беше с фиксирано предварение няма нужда от тпс връзка /моя е така/. Освен това има 2 букси- едната при мен е аварийна, проссто връзка без да променя аванса.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Значи колега ,завърташ потенциометъра на макс.Избираш типа кола -демек да не е рено/волво ,аванс като за начало 6гр.Проверяваш дали правилно си свързал извод TPS .Също имаш ли 12V през контакт и от режим GAS на превключвателя газ /бензин .Зелените кабели не те интересуват и трябва да светне светодиода за наличие на аванс .Ако пак не стане, наистина си за нов авансатор.Успех с подкарването!
Коментар
-
като за начало ,развържи го от тпс-а и пробвай дали работи такаколата на метана ли е или на пропан -бутан ,на метан само се налага да се сложи.второ ,точно в ниски обороти се налага да се подава аванс,но понеже има коли ,които им се обърква храненето ако са с метанов инжекцион им го нагласят да започне от по високи обороти да подава.провери дали си вързал мисля че беше синята жица към + на газовия клапантова за сегатипо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
Направено е - резултат няма.Махах връзката към ТПС-а - не светва диода. Всички кабели са както трябва свързани, навсякъде има сигнал - диода не свети.Колата е на пропан-бутан, и да - синята жица е към + от газовия клапан: свързана е."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
nedialk00
6 градуса предварение мисля е оптималното, при повече на високи обороти ще детонира в смукателния колектор ако си си купил авансатора от магазин поискай рекламация, очевидно че е "бъгнат"
Коментар
-
Колега ,отвори си авансатора и огледай за окиси ,въпреки че е малко вероятно понеже платката е лакирана .Има елемент приличащ на трнзистор с три крака ,това е стабилизатор на 5 волта който захранвана пик процесора.Измери дали излизат от него.Виж също има едно малко трафче ,да не се ралепил магнитопровода му .При отворена кутия превключи на газ и зазлушай дали щрака реленцето вътре в авансатора .На букса 410C включи мъжки в женски куплунг които са за включване в датчика за колянов вал .После с мултицет прозвъни откъм голямата букса ,която влиза в авансатора СИНЯ /БЯЛА , ЧЕРНА /КАФЯВА.По този начин ще си прогониш кабела до самия авансатор.Накрая ако има откъде вземи са авансатор и го включи на твоя кабел за проба.
Коментар
-
yorri написа:Колега ,отвори си авансатора и огледай за окиси ,въпреки че е малко вероятно понеже платката е лакирана .Има елемент приличащ на трнзистор с три крака ,това е стабилизатор на 5 волта който захранвана пик процесора.Измери дали излизат от него.Виж също има едно малко трафче ,да не се ралепил магнитопровода му .При отворена кутия превключи на газ и зазлушай дали щрака реленцето вътре в авансатора .На букса 410C включи мъжки в женски куплунг които са за включване в датчика за колянов вал .После с мултицет прозвъни откъм голямата букса ,която влиза в авансатора СИНЯ /БЯЛА , ЧЕРНА /КАФЯВА.По този начин ще си прогониш кабела до самия авансатор.Накрая ако има откъде вземи са авансатор и го включи на твоя кабел за проба."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Оказа се, че на стабилизатора падовете са 2.х волта, и 0.нещо си. Според мен трябва да са 12 и 5. Релето също не щрака, но туй като си мисля, че то се управлява от ПИК-а, а захранване към него на практика няма, е нормално и то да не щрака. Обаче - кой извод на стабилизатора е 12, и кой е 5? Средният видях че е маса, а другите? Правилно ли съм ги маркирал, както според мен трябва да бъдат?"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Точно така - кварц е. На 9 и 10 краче на ПИК-а се подават сигнали от осцилатор (от въпросното синьо нещо), а 8-мо е захранване, което идва от 3-то краче на DA3664 5V стабилизатор, който е я другия край на платката. След повторно мерене се оказа, че стабилизатора си работи както трябва, 410С също е ОК, обаче рАлето не цъка. На свалена платка, подавам от зарядно 12V на управляващите клеми на релето - цъкане йок. До тук: изгоряло реле. Следователно: търси се OMRON G6S-2. След подамяна ще доложа какво се случва.П.С.предишната кола беше дедрата от подписа, на нея работеше авансатора, или поне до някое време е работел."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар