Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

AEB 510N (Cobra)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    AEB 510N (Cobra)

    От снощи е монтиран на ланчата от подписа. Обаче не работи - диода не светва никога, въртя потенциометъра и в двете посоки до край - нищо. Захранване има, масата е ОК, процесора е свързан към датчика на кол. вал с конектор 410C (поради тази причина зелените кабели не са свързани), свързан е към TPS-а - всичко е направено както пише в ръководството на италианците. Обаче диода не свети и тва е. Какво да правя, идеи? Аз лично.. .нямам никакви, освен че процесора просто не работи, т.е. повреден е. Но пък като прекъсна захранването и се усеща претрисане, защото губи връзка с датчика на кол. вал, а и ако не работеше колата едва ли щеше да запали и да работи както трябва (заради въпросният датчик).
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    #2
    Зелените кабели се свързват на датчика на разпр. вал (объркал съм cam/crank). Тях трябва ли да ги свържа? В ръководството пише, че е само за някои коли, но не пише за кои.
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    Коментар


      #3
      то на празен ход не работи по принцип, така помня аз. Даже ако не се лъжа най-коректните настройки са след 3000 оборота да се включва и тогава да почва да корегира аванса, а щом ти е вързан с тпса определно ги следи тези неща, защото ако беше с фиксирано предварение няма нужда от тпс връзка /моя е така/. Освен това има 2 букси- едната при мен е аварийна, проссто връзка без да променя аванса.
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        Значи колега ,завърташ потенциометъра на макс.Избираш типа кола -демек да не е рено/волво ,аванс като за начало 6гр.Проверяваш дали правилно си свързал извод TPS .Също имаш ли 12V през контакт и от режим GAS на превключвателя газ /бензин .Зелените кабели не те интересуват и трябва да светне светодиода за наличие на аванс .Ако пак не стане, наистина си за нов авансатор.Успех с подкарването!

        Коментар


          #5
          като за начало ,развържи го от тпс-а и пробвай дали работи такаколата на метана ли е или на пропан -бутан ,на метан само се налага да се сложи.второ ,точно в ниски обороти се налага да се подава аванс,но понеже има коли ,които им се обърква храненето ако са с метанов инжекцион им го нагласят да започне от по високи обороти да подава.провери дали си вързал мисля че беше синята жица към + на газовия клапантова за сега
          типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
          хюндай акцент 1.5 CNG
          киа каренс +метан

          Коментар


            #6
            Направено е - резултат няма.Махах връзката към ТПС-а - не светва диода. Всички кабели са както трябва свързани, навсякъде има сигнал - диода не свети.Колата е на пропан-бутан, и да - синята жица е към + от газовия клапан: свързана е.
            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

            Коментар


              #7
              ами ако беше от Пловдив щях да ти го видя ,така не мога да се ориентирам ,пробвай да втрърнеш потенциометъра при изключен тпс не сещам за друго.... все едно не получава сигнал от газовия клапан.......
              типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
              хюндай акцент 1.5 CNG
              киа каренс +метан

              Коментар


                #8
                Кабела към TPS го откачи и пробвай с размяна на другите кабели.
                OVB X18XE1 седан+ГИ

                Коментар


                  #9
                  6 градуса предварение мисля е оптималното, при повече на високи обороти ще детонира в смукателния колектор ако си си купил авансатора от магазин поискай рекламация, очевидно че е "бъгнат"

                  Коментар


                    #10
                    Колега ,отвори си авансатора и огледай за окиси ,въпреки че е малко вероятно понеже платката е лакирана .Има елемент приличащ на трнзистор с три крака ,това е стабилизатор на 5 волта който захранвана пик процесора.Измери дали излизат от него.Виж също има едно малко трафче ,да не се ралепил магнитопровода му .При отворена кутия превключи на газ и зазлушай дали щрака реленцето вътре в авансатора .На букса 410C включи мъжки в женски куплунг които са за включване в датчика за колянов вал .После с мултицет прозвъни откъм голямата букса ,която влиза в авансатора СИНЯ /БЯЛА , ЧЕРНА /КАФЯВА.По този начин ще си прогониш кабела до самия авансатор.Накрая ако има откъде вземи са авансатор и го включи на твоя кабел за проба.

                    Коментар


                      #11
                      yorri написа:
                      Колега ,отвори си авансатора и огледай за окиси ,въпреки че е малко вероятно понеже платката е лакирана .Има елемент приличащ на трнзистор с три крака ,това е стабилизатор на 5 волта който захранвана пик процесора.Измери дали излизат от него.Виж също има едно малко трафче ,да не се ралепил магнитопровода му .При отворена кутия превключи на газ и зазлушай дали щрака реленцето вътре в авансатора .На букса 410C включи мъжки в женски куплунг които са за включване в датчика за колянов вал .После с мултицет прозвъни откъм голямата букса ,която влиза в авансатора СИНЯ /БЯЛА , ЧЕРНА /КАФЯВА.По този начин ще си прогониш кабела до самия авансатор.Накрая ако има откъде вземи са авансатор и го включи на твоя кабел за проба.
                      Този процесор, да не си го проектирал ти Всичко каквото казваш ще направя. Не мога да го върна, тъй като гаранцията му изтече преди почти година. Беше на старата кола, и реших да си го ползвам.
                      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                      Коментар


                        #12
                        Оказа се, че на стабилизатора падовете са 2.х волта, и 0.нещо си. Според мен трябва да са 12 и 5. Релето също не щрака, но туй като си мисля, че то се управлява от ПИК-а, а захранване към него на практика няма, е нормално и то да не щрака. Обаче - кой извод на стабилизатора е 12, и кой е 5? Средният видях че е маса, а другите? Правилно ли съм ги маркирал, както според мен трябва да бъдат?
                        Прикачени файлове
                        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                        Коментар


                          #13
                          това май не е стабилизатор, а кварц. я дай снимка на цялата платка.иначе прозвъняваш с мултицета от буксата 12 волта до входа на стабилизатора, прозвъняваш масата и ти остава 3-тия крак. на каква кола е бил монтиран преди това.

                          Коментар


                            #14
                            Точно така - кварц е. На 9 и 10 краче на ПИК-а се подават сигнали от осцилатор (от въпросното синьо нещо), а 8-мо е захранване, което идва от 3-то краче на DA3664 5V стабилизатор, който е я другия край на платката. След повторно мерене се оказа, че стабилизатора си работи както трябва, 410С също е ОК, обаче рАлето не цъка. На свалена платка, подавам от зарядно 12V на управляващите клеми на релето - цъкане йок. До тук: изгоряло реле. Следователно: търси се OMRON G6S-2. След подамяна ще доложа какво се случва.П.С.предишната кола беше дедрата от подписа, на нея работеше авансатора, или поне до някое време е работел.
                            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                            Коментар


                              #15
                              измери му с мултицета съпротивлението на бобината за да се убедиш със сигурност че е от него преди да сменяш.

                              Коментар

                              Working...
                              X