Колата е делтата от подписа, АГУ-то вече е с емулатор на инжекторите и на Ламбда сондата. След каране известно време на газ (без чести спирания), колата гасне на празен ход, след това паленето на бензин е с МНОГО газ подадена и трудно (2-3 секунди върти). Идеи от какво може да бъде? На бензин колата няма ядове, като покарам малко на бензин след въпросното гаснене и се оправя (или ак опостои известно време да поизтине).Какво мисля аз (дали е правилно, вие ще кажете): имам компресия на 3-ти цилиндър 7атм (подозирам клапани). Понеже АГУ-то няма ТАП, горенето на газта продължава през изпуск. клапани в колектора, от там клапаните се нажежават, разширяват се, и тъй като и без това изпускат, съвсем спират да уплътняват и колата губи компресия от там, и затова гасне и после пали трудно. Правилно/неправилно ??
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Гасне на газ, на бензин няма ядове
Collapse
X
-
Когато продължително време караш на газ пружината която регулира чувствителноста на голямата мембрана на изпарителя /най често е под винта за реглаж/ стой продължително време свита и после се нуждае от време да възстанови параметрите си а и е загрята до темп на антифриза -90 градуса. решението е да завиеш малко болта за реглажа или да си вземеш нова пружина или пък да я изфорсирваш преди да я пуснеш на обороти, но каквото и да направиш след едночасово монотонно каране и пускане на свободна пак ще гасне- срещу физичните закони сме безсилни.А после пали трудно щото се удавя с газ,затова навий малко тоя болт за реглажа докато започнат да падат ниските обороти и го остави така .
Коментар
-
MEMO написа:Когато продължително време караш на газ пружината която регулира чувствителноста на голямата мембрана на изпарителя /най често е под винта за реглаж/ стой продължително време свита и после се нуждае от време да възстанови параметрите си а и е загрята до темп на антифриза -90 градуса. решението е да завиеш малко болта за реглажа или да си вземеш нова пружина или пък да я изфорсирваш преди да я пуснеш на обороти, но каквото и да направиш след едночасово монотонно каране и пускане на свободна пак ще гасне- срещу физичните закони сме безсилни.А после пали трудно щото се удавя с газ,затова навий малко тоя болт за реглажа докато започнат да падат ниските обороти и го остави така .
Коментар
-
nedialk00
-
Хъм.. това с пружината не ми изглежда много реално. Тая пружина.. трябва да е на 100 години за да се държи така, и тогава едва ли би била вече пружина. А доста преди това ще се е счупила, преди да започне да прави така, както пишеш (MEMO). До тук един глас за твърдението ми - клапани. Пружината засега не го отчитам като вероятна причина да ми прави подобни мизерии. Единствено съм съгласен с паленето, че трябва да се изчисти системата от газта в нея, за да запали добре на бензин - меша бензин и газ и нема как да запали добре. След това кофти работата на бензин го отдавам отново на разширените клапани, и като покарам малко на бензин докато се охладят и влезнат в леглата си, се оправя. Други идеи?"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
wwalker написа:MEMO написа:Когато продължително време караш на газ пружината която регулира чувствителноста на голямата мембрана на изпарителя /най често е под винта за реглаж/ стой продължително време свита и после се нуждае от време да възстанови параметрите си а и е загрята до темп на антифриза -90 градуса. решението е да завиеш малко болта за реглажа или да си вземеш нова пружина или пък да я изфорсирваш преди да я пуснеш на обороти, но каквото и да направиш след едночасово монотонно каране и пускане на свободна пак ще гасне- срещу физичните закони сме безсилни.А после пали трудно щото се удавя с газ,затова навий малко тоя болт за реглажа докато започнат да падат ниските обороти и го остави така .
Коментар
-
Е не се засягай де. Благодарен съм ти за съвета, опитваш се да помогнеш. Просто си говорим, коментираме. Ти казваш какво мислиш, аз казвам че според мен грешиш. Какво толкова Ако другите неща не помогнат, ще разбъзикам накрая и редуктора."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
колега, ако ти е стар изпаритела, купи си един нов напр, Мимгаз за 60лв. и ще забравиш за проблема.аз така се мъчих като теб с едно Ланди и накрая го смених и се родих. топла, студена- пали оше като види ключа.иначе това с клапаните- логиката ти е вярна, но не вярвам да е от това, иначе колата и на бенз няма да върви.Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша
Коментар
-
за мембрани мислил ли си?щото и на мен тъй ми гасне като изключа от скорост и е студена колата... смятам да сменям мембраните - някой ден...на бензин няма грешка!интересно е при мен, че като остане малко газ в бутилката - не гасне!?Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
От ниското налягане в бутилката не гасне, защото не се опъва мембраната толкова много, и редуктора почти не работи. Като е твърда вече не е еластична и не работи добре. А за изпарителя дето казвате... ако беше той, на бензин след това щеше да работи добре, проблема щеше да бъде само на газ, обаче не е така. След гасненето на газ, после на бензин продължава да гасне, дори и след изчистване на въздухопроводите от останалата пропан-бутан. А и както казах - ако колата работи на място, без значение колко е загряла не гасне. Това се случва само след каране."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар