Ами рових се доста но нищо не открих тук, гледах доста и в други форуми .... интересува ме ако може всеки да сподели къде си е монтирал ключа, ако може и със снимки най-добре. Моето го монтираха на капака за бушоните ... и това адски много ме дразни и съм решил да го разкарам от там, просто седи като изплюто там , та колеги давайте предложения и идейки къде са вашите и има ли някакви специфики относно мястото или може където ми падне стига да не ме дразни така. Мислех си също и за вграждане някъде - в запалката или ... дз ,но като не съм виждал
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Идеи за местоположението на ключето - газ/бензин
Collapse
X
-
Ами супер е станало, изглежда като фабрично, точно както и аз искам, само дето моето е доста по голямо и няма как така да се пригоди на такова място, утре като снимам ще видите П.П Ааааа сега като видях и снимка 2 .... тя 100% е фабричнаFiat Brava 1.4/12v (96).... ммм бордо !
Citroen Berlingo 1.4/8v (04)
Коментар
-
nedialk00
колега и моето копче е там, и си е много добре, имай предвид че е хубаво да имаш бърз достъп до него
Коментар
-
///// написа:Точно така! Много държах да стане като бипауър! Копчето е най-обикновено це-ка ключе, но отчитането на показанието на нивото на газта, на един уред с бензина ми отне над месец работа.
Коментар
-
dobri_g написа:///// написа:Точно така! Много държах да стане като бипауър! Копчето е най-обикновено це-ка ключе, но отчитането на показанието на нивото на газта, на един уред с бензина ми отне над месец работа.
Коментар
-
Точно така както казва колегата става само че само изглежда лесно защото толкова малки смд-та като оригиналните не се продават ,после трудно се разпояват -трябва си духалка ,оттам 2-3 часа запоявах 23 резистора на 2 квадратни сантиметра.Като сложиш и това че газовите нивомери са залепени и трябва да се счупи а после да се центрова оста и да се лепи .И най накрая от много прецизност сега бензиномера ми показва само до 80 процента /не за друго ами защото бутилката се пълни дотолкова/ .За мене преработката се оказа едно голямо приключение .Иначе кефа е голям .
Коментар
-
Колеги, ще пиша не по темата, но моля да ме извините. Запалих се да си правя нивомера на газта да показва стойности, като на бензиновия и ще помоля колегите kolev и MEMO да споделят по-подробно точно кой резистори се подменят и с какво съпротивление.Ето снимка на платката на нивомера, който имам аз:Благодаря предварително.
Коментар
-
ето колега, тая схема е мое дело. съпротивлението означено със Х е 1ом и трябва да го преместиш на 1 за да обърнеш стойностите.колонката горе в дясно е оригиналното разположение. първата колонка е номера на съпротивлението , 2-рата е стойността на съпротивлението, 3-тата е общата стойност която дава сензора.долу в ляво е какво трябва да се получи за моя датчик който е 300ома /може би и при теб е толкова/. F значи пълно, Е-празно, lamp-светва лампата за резерва, G-маса. проблема е че още не съм го правил, имам малки проблеми с механичното напасване и все излизат други неща.... абе направо си ме мързи :DППпонеже бутилката на газта е цилиндрична и когато е пълна на 1/2 най-бавно се движи стрелката , гледах да подбера така съпротивленията че датчика да е акуратен.
Коментар
-
Понеже платката е снимана само едностранно не мога да преценя къде трябва да се сложи резистора Х но щом колегата я е разглеждал значи е така както казва.В общи линии принципа е следният: Измерва се съпротивлението на бензиновата сонда при празен и при пълен резервоар,примерно 200 ома преброяваш броя на резисторите по платката примерно 12 и смяташ 200:12=16,6 ома .Това значи че всеки от резисторите трябва да е толкова.Обръщането на показанията вече го казахме как става.Колегата се е заиграл със съпротивленията заради формата на бутилката и ако твоята кола и бутилка е същата можеш да се ползваш от изчисленията му но такива стойности smd-резистори не съществуват и ще ти ти се наложи да правиш комбинации / ако има място на платката/,ако обаче колата ти е друг модел задължително си измери съпротивлението на бензиновата сонда защото явно сондите са с различно съпр. в зависимост от колата/на купето ми е 230 ома /. Задължително преди да залепиш изпробваш с мултицет и слагаш .Аз съм с евросонда и използвах напрежението което отива към ел. клапана на бутилката за захранване на реле за време което да изключва бензиновата помпа и да превключва двата сигнала ,но щом си стигнал дотук ще се справиш и с това .И последно имате голям късмет с вашите платки - моята е с 28 съпротивления които са и най малките които съществуват и задача 230 ома и тъй като такива нестандартни съпротивления няма се наложи да сложа 23 по 10 ома и да окъся началните и крайните писти /при вас са ориг. доста по широки/.Въпреки всички усилия накрая се наложи да ползвам и един тример последователно на сондата за донастройка и както по рано споменах бензиномера ми сега показва до максимум 80 процента защото дотам се пълни и бутилката/това не го предвидих/ .Ако искаш всичко да стане перфектно трябва да отбележиш и докъде реално се движи стрелката при пълна и празна бутилка газ,защото това зависи от съвсем други неща като например :дали тая сонда е точно за тая бутилка както и от кефа на газаджията дето е кривил поплавъка за да показва нещо си там.
Коментар
-
да, платката е двуслойна. в задната страна точка к1 е свързана с к1, к2 е свързана с к2 и G е свързана с G, това е. иначе по-добре да имаше повече резистори, че го виждаш тоя направо си е ташак и показанията са силно относителни. иначе резисторите са 22ома, 33ома и 39ома - подбрани са съществуващи стандартни стойности. ако не се намерят 39ома , 10 може да стане 47ома , а 11 - 33ома примерно.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар