Здравейте, след като смених филтри, изпарители и прочие, разбрах, че проблема, ГИ постоянно да первключва на бензин като понастъпя педала е в датчика за налягането! Въпроса ми е, има ли нещо по специално за този датчик, което трябва да знам, защото мисля да го сменям сам?! В него влизат 2 тръбички , които идват от изпарителя, и едно кабелче, което ходи към някаква букса? При изгасен автомобил мога ли свободно да развивам тези тръбички и има ли някакво налягане по тях? Газовия инжекцион е БРЦ Секуент. Благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Датчик/ сензор за нялягане БРЦ Секуент
Collapse
X
-
Ми не е проблема в датчика а в налягането на газта. Може да се дължи на запушена тръбичка филтър на клапана и други които ограничават преминаването на газта. При положение че е датчика ще си превлкючва когато си иска без значение от това колко си натиснал педала на газта а и това не е критерий понеже може да го прави и от студена спойка.
-
имам сикуент от 7 години , знам му всичките магариии , ако един от 2 та мапа е прецакан така става , другото е ниско налягане в инжекторната реика , ( което се отчита от мапа който мери налагането там ) , всичко зависи какво е зададено в софтуера , на колко бара да ревключва имам и кабел и софтуер , ако ти се занимава обади се или пиши на лс да я погледнем между другото , днеска бях в БРЦ , редуктора ми здаде и ми се скъса мембраната , не се занимавах направо нов си взех , ама както казах пак се изложиха , щото гледаха налягането на редуктора на празна ботилка , а като напълних и то се вдигна и пак трабваше аз да се намеся ( да не говоря че почти сам си смених редуктора , в техния сервиз че момчето нещо по понамързяваше хубави газови уредби с кофти съпорт в БГPower Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар