Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Газова уредба

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Газова уредба

    Здравеите на Всички!Скоро си купих Фиат Браво 1.6 16в 103к.с 1998г.-Искам да помоля за съвет,дали е възможно да и сложа обикновенна газова уредба при положение,че е пълна инжекция.Защото ми казаха,че е възможно обаче има вероятност да сменям често въздушния филтър и да ми гори малко пове4е и да пука чат-пат,но реших да попитам и вас.Благодаря предварително!!!
    FIAT Bravo 1.6 16v 103hp 1998g

    #2
    Почети малко повече и останалите теми.Има раздел за газови уредби по-надоло.Там има много изписано по тази тема.Можеш да и сложиш иначе без проблем обикновена уредба.
    FIAT BRAVO 1.6
    FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
    LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

    Коментар


      #3
      кола

      Смяната на въздушния филтър е както си е била до сега или като се замърси гледа се дали е с пластмасови колектори или метални Иначе другото е почти като на моно с тази разлика че прекъсваш 4 дюзи Ако е монтирана правилно-настроена не би трябвало да пука .
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Прочети , прочети, лошо щи стане кат прочетеш кво пише Ич недеи чети слагаи няква и се кръсти, то дали Ги или обикновена на тоя мотор му е се тая, он си знае неговата, ако те обича господ и с обикновена ша стане ако ли не....... мъка мъка
        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

        Коментар


          #5
          никакъв проблем няма да има, слагай обикновенна газова, никви проблеми няма да имаш. нови кабели и нови свещи си сложи, емулатор на дюзите, реле на ламбда сондата и нищо няма да ти гърми

          Коментар


            #6
            Пак ще си говорим
            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

            Коментар


              #7
              може да си говорим пак ако еку-то е 49Ф, но щом е с метални колектори едвали е с него

              Коментар


                #8
                Никъде не чета да е с метални колектори, 98- ма е с пласмаси и съответно прочутия 49Ф ако е с метални и аз съм съгласен че нема дертове.
                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                Коментар


                  #9
                  зависи кога точно е 98ма, моята е март 98ма и е с металните, мисля че края на април месец пускат пластмасовите

                  Коментар


                    #10
                    Моята беше юни, и беше пласмасова. Обаче..... преди седмица ми се обади човека дето я купи, да ме пита къде може да я закачат на комп за да я видят че обръщала сама на бензин (тя е с ГИ Бигас), казах му да смени филтъра на газта и след тва се оправила. Но междувремено го попитах как се държи на бензин, каза че след като и сипал неква руска добавка палела чакмак на бензин и вървяла добре. Или тоя комп се е предал или газовата е паснала, в интерес на истината, аз имах проблеми наи вече с паленето на студено, един ден и сипах бензин от ЕКО 100 октана и взе да си пали нормално и така беше почти 4-5 месеца докато не преседя в един сервиз една седмица и след тва пак спря да пали, и така докато я продам. Вече мислех че иска чистене на дюзи ама човека я взема и каза че ша си ги почисти, след тва сипал добавката и се оправила. Но с ненастроена газова точно за 10-15 км така се скапа на бензин че неможеше ни да запали ни да помръдне, напраи сметка за ко стаа дума ако нещо ГИ не е как тряя направен. След резет на адаптацията се държа все едно нищо не е било, така я карах само на бенз докато не я заведох в София да и сложат правилен размер дюзи и да я обучат. После вече проблем нямаше само това с паленето се явяваше, но си беше доста дразнещо и досадно, да въртя по 3-4 пъти до де запали или да тряя да я запаля на газ па да я врътна веднага на бензин и после кат загрее пак на газ.
                    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                    Коментар

                    Working...
                    X