Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ за свързване на комутатор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    nedialk00 написа:
    не колега, ключа може да е с индикатор, но ако нямаш евросонда няма как да разбира ключа колко газ има в бутилката...
    Е да де, ама аз казвам, че индикатора на ключа си работи Значи би трябвало да съм с евросонда без да подозирам даже
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #17
      е щом показва, значи си с евросонда, аз на обикновен нивомер не съм виждал да има датчици, ама може и да има де, виж в багажника с каква сонда си, че ми е интересно

      Коментар


        #18
        Ето това е:
        Прикачени файлове
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          #19
          обикновена с датчик, аз не бях виждал такава ще се наложи да я смениш обаче заради изискванията, аз мисля да си поръчам такава на мимгас към която съм дал линк по-горе

          Коментар


            #20
            виж цениhttp://www.autogasbg.com/shop/products/181.htmlhttp://www.autogasbg.com/shop/products/42.htmlhttp://www.autogasbg.com/uploads/sho...0810165236.jpg
            Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
            Втората......пак същата!
            (_-_)______////_______(_-_)
            Punto75-Вече на жената!
            Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

            Коментар


              #21
              Благодаря ви колеги.Комутатора вече е свързан и работи перфектно- не се усеща кога минава на газ.Кабелите свързах така:Черен:Маса от купето,и към минуса на електромагнитните клапани.Червен:+12 волта ,при стойката на акумулатора имам една букса,свързах към оранжевият кабел-там имам ток само когато съм на контакт.Син :Към + на електромагнитните клапани.Кафяв:Към бял със зелена надлъжна ивица при буксата на бобината.Жълт:Към бял със две кафяви надлъжни ивици при буксата на дюзите-кабелът се прекъсва и свързваме към тази част която отива към дюзите-другият край остава свободен.Колата е Фиат Брава 1,6 16 клапана от 10.1996г.
              FIAT500.1.1.1997

              Коментар


                #22
                nedialk00 написа:
                обикновена с датчик, аз не бях виждал такава ще се наложи да я смениш обаче заради изискванията, аз мисля да си поръчам такава на мимгас към която съм дал линк по-горе
                има много сонди с кранове и електронен нивомер. дори се продават само нивомери. сваля се стрелката която е с магнитче и на нейно място се поставя нивомера.изискването в момента е за колите които са с нов монтаж те да са с евросонди. няма изисквания на старите газови да се монтира евросонда. още повече че евтините се славят с много дефекти.

                Коментар


                  #23
                  А как да свържа автоматичен ключ, който превключва на 2000 оборота така, че да пали на газ? Искам да не завися от бензина. Има ли такав аопция, или трябва да сменя ключа с неавтоматичен?
                  "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                  Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                  Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                  Коментар


                    #24
                    Synthy написа:
                    А как да свържа автоматичен ключ, който превключва на 2000 оборота така, че да пали на газ? Искам да не завися от бензина. Има ли такав аопция, или трябва да сменя ключа с неавтоматичен?
                    повечето автоматични ключове имат авариен режим който позволява палене на газ. може да е със скрит бутон, може да е комбинация, може да е със задържане, ако е ключе- цъкаш на позиция автоматично и тогава въртиш ..... абе пробвай.

                    Коментар


                      #25
                      При мен е само едно бутонче,натискаш веднъж и си на бензин ,натискаш пак и си на газ в автоматичен режим-минава на газ след като достигнеш или надвишиш избраните от теб обороти ,но при отнемане на газта за смяна на предавка-никакво хълцане забиване и така нататък.Ако искам да запаля директно на газ ,като дам на контакт трябва да натисна и задържа бутончето за три секунди.
                      FIAT500.1.1.1997

                      Коментар

                      Working...
                      X