Здравейте колеги.Моля за малко помощ за свързването на комутатора.Колата е Фиат Брава 1.6 16 V,АГУ е обикновенна Ловато,старият комутатор е Фобос автоматик,но минава на газ в автоматичен режим при ускоряване при което се получава едно забиване,което е много дразнещо,пък и според мен не много здравословно за колата,новият би трябвало да минава на газ при отнемане на газта затова реших да го сменя,но я позакъсах със монтажа,не толкова със превода а най вече къде -например кафявия кабел към кой от трите кабела на бобината да свържа?Сондата е нормална-няма никакви изходи за кабели.Ще се опитам да прикача монтажната схема.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помощ за свързване на комутатор
Collapse
X
-
nedialk00
-
kare200 написа:Пореден опит за качване на снимка...Съжалявам но не се получава...Снимката е JPG под 150 килобайта,избирам -разглеждане-отварям файла-добави файл и прати....и греда Ще опитам пак но незнам кога ще имам време...Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
nedialk00
оразмери я, ако е прекалено голяма заради това неиска да се качи 600х400 беше максималния размер или 400 х 600 направи я 500х400 и ще се качи със сигурност
Коментар
-
Получи се след преоразмеряване.Аз я докарвам до някъде но не съм сигурен:Кафяв- Единият от трите кабела свързани със бобината ми дава минус.Черен- На маса и към отрицателните изводи на електромагнитните клапани- имам два ,единият е на изпарителя а другият е този със филтъра.Червен - Един от кабелите на една букса между въздушният филтър и акомулатора ми дава плюс само на контакт-от една друга тема във форума.Син - Към положителните изводи на електромагнитните клапани.Жълт - ?Може би към някой от кабелите на буксата за разпръсквачите , но кой?Белият и зеленият можеби не ми трябват защото на сондата нямам никакви клеми за свързване на кабели.FIAT500.1.1.1997
Коментар
-
nedialk00
кфевия около някой високоволтове кабел на свещите - 4/5 намотки и овиваш с излоирабанд после да не се разплетат, да не заголиш високоволтовите кабели черен - маса - най-добре от - на акумулатора, може и от газовия клапанчервен взимаш си директен + от акумулатора после през бушон 5А и отива в комутатора кабеласин - към газовия клапан, към неговия +жълт - към кабел с +12волта когато си на бензин, мога да видя моя къде е и да ти кажа къде, иначе може към бенз помпа да вържеш да проследиш кой е кабела
Коментар
-
Жълтият е най неуточнен,а най ми трябва.За кабелите към разпръсквачите ли става въпрос?Ако са те как да търся?Паля на бензин и търся по кой от всичките имам +12 волта?Само по единият от тях ли трябва да има +12 волта?Със старият комутатор при кабелите на разпръскачите,не е просто свързано а единият кабел е срязан (бял със две кафяви надлъжни линии ) и към всеки от двата края е свързан по един кабел идващи от комутатора.FIAT500.1.1.1997
Коментар
-
ЛЕЛЕ приятелю като четя колко не ти е ясно по добре ходи някъде да ти го сменят. Дюзите може да ги спреш по няколко начина. Единия е да спреш + на дюзите *който е един* и се намира на разделящата букса от дясната страна на двигателя *когато застанеш пред него*. Да но има едно голямо НО, ще свети чека че ги няма дюзите. Другия вариянт който е по удачен е да ги спреш с емулатор на дюзи. Тук вече няма проблем с чека. Но до колкото разбирам имаш вече превключвател така че по добре отрежи неговите кабели и пресади букасата на твоя ключ за да се оплетеш още повече. По принцип на повечето ключета цветовете на кабелите съвпадат но не на всички.
Коментар
-
Емулатор на дюзите нямам ,но чека не ми светеше- да не би да е вграден в комутатора?При новият комутатор,както е дадено в схемата жълтият кабел не трябва да се свързва ако има монтиран емулатор.Емулатор нямам така че трябва да се свърже,към +12 волта при работа на бензин.Как да разбера кой е този кабел?FIAT500.1.1.1997
Коментар
-
Re: Помощ за свързване на комутатор
kare200 написа:Здравейте колеги.Моля за малко помощ за свързването на комутатора.Колата е Фиат Брава 1.6 16 V,АГУ е обикновенна Ловато,старият комутатор е Фобос автоматик,но минава на газ в автоматичен режим при ускоряване при което се получава едно забиване,което е много дразнещо,пък и според мен не много здравословно за колата,новият би трябвало да минава на газ при отнемане на газта затова реших да го сменя,но я позакъсах със монтажа,не толкова със превода а най вече къде -например кафявия кабел към кой от трите кабела на бобината да свържа?Сондата е нормална-няма никакви изходи за кабели.Ще се опитам да прикача монтажната схема.OVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
-
nedialk00
-
nedialk00
не колега, ключа може да е с индикатор, но ако нямаш евросонда няма как да разбира ключа колко газ има в бутилката, а дали имаш евросонда може да разбереш много лесно, отваряш багажника и гледаш гърловината на бутилката, ако има бобина като тази на газовия клапан - значи имаш евросонда, ако нивомера е напълно обикновен - нямаш; ето и снимка на евросонда
Коментар
-
nedialk00
ето тази сонда е подходяща и е досътпна цена, http://fobosgas.com/productv/328/kom...nzor-nivo.html , има и сензор за нивото, имайки предивд че евросондите от другата календарна година маи са задължителни, и няма да може да се минава преглед без тях, е добър избор
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар