Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ за свързване на комутатор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Помощ за свързване на комутатор

    Здравейте колеги.Моля за малко помощ за свързването на комутатора.Колата е Фиат Брава 1.6 16 V,АГУ е обикновенна Ловато,старият комутатор е Фобос автоматик,но минава на газ в автоматичен режим при ускоряване при което се получава едно забиване,което е много дразнещо,пък и според мен не много здравословно за колата,новият би трябвало да минава на газ при отнемане на газта затова реших да го сменя,но я позакъсах със монтажа,не толкова със превода а най вече къде -например кафявия кабел към кой от трите кабела на бобината да свържа?Сондата е нормална-няма никакви изходи за кабели.Ще се опитам да прикача монтажната схема.
    FIAT500.1.1.1997

    #2
    дай схемата де

    Коментар


      #3
      Пореден опит за качване на снимка...Съжалявам но не се получава...Снимката е JPG под 150 килобайта,избирам -разглеждане-отварям файла-добави файл и прати....и греда Ще опитам пак но незнам кога ще имам време...
      FIAT500.1.1.1997

      Коментар


        #4
        kare200 написа:
        Пореден опит за качване на снимка...Съжалявам но не се получава...Снимката е JPG под 150 килобайта,избирам -разглеждане-отварям файла-добави файл и прати....и греда Ще опитам пак но незнам кога ще имам време...
        Пробвай преди ПРАТИ да натиснеш Добави файл
        Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

        Коментар


          #5
          оразмери я, ако е прекалено голяма заради това неиска да се качи 600х400 беше максималния размер или 400 х 600 направи я 500х400 и ще се качи със сигурност

          Коментар


            #6
            Получи се след преоразмеряване.Аз я докарвам до някъде но не съм сигурен:Кафяв- Единият от трите кабела свързани със бобината ми дава минус.Черен- На маса и към отрицателните изводи на електромагнитните клапани- имам два ,единият е на изпарителя а другият е този със филтъра.Червен - Един от кабелите на една букса между въздушният филтър и акомулатора ми дава плюс само на контакт-от една друга тема във форума.Син - Към положителните изводи на електромагнитните клапани.Жълт - ?Може би към някой от кабелите на буксата за разпръсквачите , но кой?Белият и зеленият можеби не ми трябват защото на сондата нямам никакви клеми за свързване на кабели.
            Прикачени файлове
            FIAT500.1.1.1997

            Коментар


              #7
              кфевия около някой високоволтове кабел на свещите - 4/5 намотки и овиваш с излоирабанд после да не се разплетат, да не заголиш високоволтовите кабели черен - маса - най-добре от - на акумулатора, може и от газовия клапанчервен взимаш си директен + от акумулатора после през бушон 5А и отива в комутатора кабеласин - към газовия клапан, към неговия +жълт - към кабел с +12волта когато си на бензин, мога да видя моя къде е и да ти кажа къде, иначе може към бенз помпа да вържеш да проследиш кой е кабела

              Коментар


                #8
                Жълтият е най неуточнен,а най ми трябва.За кабелите към разпръсквачите ли става въпрос?Ако са те как да търся?Паля на бензин и търся по кой от всичките имам +12 волта?Само по единият от тях ли трябва да има +12 волта?Със старият комутатор при кабелите на разпръскачите,не е просто свързано а единият кабел е срязан (бял със две кафяви надлъжни линии ) и към всеки от двата края е свързан по един кабел идващи от комутатора.
                FIAT500.1.1.1997

                Коментар


                  #9
                  ЛЕЛЕ приятелю като четя колко не ти е ясно по добре ходи някъде да ти го сменят. Дюзите може да ги спреш по няколко начина. Единия е да спреш + на дюзите *който е един* и се намира на разделящата букса от дясната страна на двигателя *когато застанеш пред него*. Да но има едно голямо НО, ще свети чека че ги няма дюзите. Другия вариянт който е по удачен е да ги спреш с емулатор на дюзи. Тук вече няма проблем с чека. Но до колкото разбирам имаш вече превключвател така че по добре отрежи неговите кабели и пресади букасата на твоя ключ за да се оплетеш още повече. По принцип на повечето ключета цветовете на кабелите съвпадат но не на всички.

                  Коментар


                    #10
                    Емулатор на дюзите нямам ,но чека не ми светеше- да не би да е вграден в комутатора?При новият комутатор,както е дадено в схемата жълтият кабел не трябва да се свързва ако има монтиран емулатор.Емулатор нямам така че трябва да се свърже,към +12 волта при работа на бензин.Как да разбера кой е този кабел?
                    FIAT500.1.1.1997

                    Коментар


                      #11
                      Re: Помощ за свързване на комутатор

                      kare200 написа:
                      Здравейте колеги.Моля за малко помощ за свързването на комутатора.Колата е Фиат Брава 1.6 16 V,АГУ е обикновенна Ловато,старият комутатор е Фобос автоматик,но минава на газ в автоматичен режим при ускоряване при което се получава едно забиване,което е много дразнещо,пък и според мен не много здравословно за колата,новият би трябвало да минава на газ при отнемане на газта затова реших да го сменя,но я позакъсах със монтажа,не толкова със превода а най вече къде -например кафявия кабел към кой от трите кабела на бобината да свържа?Сондата е нормална-няма никакви изходи за кабели.Ще се опитам да прикача монтажната схема.
                      Ако Фобоския ключ работи,не го пипай.Минавай на газ когато колата не е в движение а на място.А на ключа който искаш да монтираш изводите са следните:Кафяв-взема импулс от високоволтовите кабели на бобината,10-12 навивкиЧерен-масаЧервен-+12в. на контактСин-захранва газовите клапани при режим "Газ"Жълт-на този кабел излиза "+" когато ключа е в режим бензинБял и Зелен-по тези кабели отчита нивото на газта в бутилкатаПоздрави и успех!
                      OVB X18XE1 седан+ГИ

                      Коментар


                        #12
                        да отчита по белия и зеления, ама ако има евросонда

                        Коментар


                          #13
                          nedialk00 написа:
                          да отчита по белия и зеления, ама ако има евросонда
                          Малко извън темата - щом имам индикатор на нивото на газта в бутилката на самият ключ в колата, това значи ли, че имам и евросонда?
                          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                          Коментар


                            #14
                            не колега, ключа може да е с индикатор, но ако нямаш евросонда няма как да разбира ключа колко газ има в бутилката, а дали имаш евросонда може да разбереш много лесно, отваряш багажника и гледаш гърловината на бутилката, ако има бобина като тази на газовия клапан - значи имаш евросонда, ако нивомера е напълно обикновен - нямаш; ето и снимка на евросонда
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                              #15
                              ето тази сонда е подходяща и е досътпна цена, http://fobosgas.com/productv/328/kom...nzor-nivo.html , има и сензор за нивото, имайки предивд че евросондите от другата календарна година маи са задължителни, и няма да може да се минава преглед без тях, е добър избор

                              Коментар

                              Working...
                              X