Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

BRAVO 1.6 16 103 к.с. каква газова да сложа?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    yori2 написа:
    Моя ГИ е за 850 лева. Карам вече 60000 без проблеми. Сменям си филтрите на газовата навреме и всичко е ок. Ако те интересува мога да ти кажа каде го сложих.
    Колега я сподели,след като запалиш колата на бензин колко време е необходимо да преминеш на газ,на място ли чакаш да ти превключи или си караш през това време.Да речем сипеш бензин за 20лв,за колко време ти стига да палиш с него,докато мине колата на газ.Поздрави.

    Коментар


      #17
      За колко време ти стига е относително, според сезона, по важно е за колко време трябва да се отървеш от него, и аз щи кажа да не е повече от 2 месеца. Инак почват ядове, преседял в резервоара губи качества насища се с влага и почват проблеми с паленето. Зимно време като я запалиш е хубаво да потрака 2-3 мин на място и после ако искаш тръгваи полека лека до де се измъкнеш от малките улички, но трябва да вдигне поне 30 градуса за да минеш на газ, не че и по рано не може ама не е здравословно за живота на мембраните в изпарителя, а като оригиналните други така хубави нема намериш лятото пак е хубаво едно 3-4 мин на бензин независмо на място или в движение. Абе иска си работа на бензин, особено с обикновена агу си иска по честа работа за да не запушваш дюзи, щото з аразлика от ГИ газта при обикновена не се филтрира никъде и влиза в колекторите с цялата мизерия от масла и мизерии които са ти сипали в бутилката барабар с нея. Филтъра за твърди частице не се справя с мазнотиите. И минаваики покраи дюзите ги цапа, от там ако си пестиш бензина тая мазнотия от топлината се спича и краи с дюзите тряя ги чистиш а на 1,6 това не е процедура за средностаистическия любител монтиор За туи, пали си на бенз винаги, чат пат след дълъг път на газ поне на 100 км веднъж я обръщаи на бенз за 3-4 км , като се прибереш от дълъг път направи си сметка последните няколко км да я закараш на бенз до вас. Тва са все малки хитринки които отдалечават момента на запушване на дюзите.
      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

      Коментар


        #18
        Ами тъй като ми предстои слагането на ГИ за това разпитвам как стоят нещата,до сега все на бензин съм карал та не ме притеснява да покарам от време на време.Вече доста ми се увеличават километрите на ден 60-80 и просто няма как да карам на бензин колкото и да ми се иска.Иначе съм решил след монтажа на ГИ задължително поне веднъж месечно да карам само на бензин.

        Коментар


          #19
          Ами на някаква темперетура. Горе-долу 1 минута.
          Фиат Браво 1.6 16в с ГИ
          Ауди ТТ 1.8 турбо 180кс

          Коментар


            #20
            ваденето на дюзите на 1.6 изобщо не е сложно, бих казал че е упражнение с ключове, но с хубави ключове иначе се прецакват глави на болтове и резби

            Коментар


              #21
              nedialk00 написа:
              ваденето на дюзите на 1.6 изобщо не е сложно, бих казал че е упражнение с ключове, но с хубави ключове иначе се прецакват глави на болтове и резби
              И на тва му викаш просто Pchelata- щом ще е с ГИ не го мсили толкова, не е нужно веднъж месечно да я караш на бензин накараи ги да ти направят прехода бензин -газ на минимум 35 градуса , да не казвам 40. Така зимно време колата достатъчно време работи на бензин преди да мине на газ. Лятото е доста скъсено тва време но ако правиш горното упражнение от предния ми пост немаш дерт. Не сипваи много бенз в резервара, някъде към 20 лв макс са достатъчни, после само доливаш за по 20 лева, така ще го държиш максимално пресен. Газта при ГИ е филтрирана и няма да ти цапа дюзите, поне не така както го прави обикновената агу. И не се плаши толкова от ГИ, наи лошото нещо на газовата е че като я сложиш и я покараш известно време ако е рекъл "майстора" да имаш късмета да я сложи и настрои хубаво, после ще се псуваш що си чакал толкова време а не си я сложил по рано, колкото повече си се бавил с тва решение толкова повече се псуваш да караш на бенз е кущунство в тая държава с тея заплати, нищо че шибаната газ стана 1,35
              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

              Коментар


                #22
                Slavi_Lancia написа:
                И не се плаши толкова от ГИ, наи лошото нещо на газовата е че като я сложиш и я покараш известно време ако е рекъл "майстора" да имаш късмета да я сложи и настрои хубаво
                Ето от това съм се спирал до сега, иначе отдавна да съм забравил че имам ГИ,ама нали знаеш всичко е до късмет.Иначе съм решил да слагам AG Zenit,имам доста приятели които карат с такива и никакви проблеми,даже всички са си ги монтирали при един майстор.

                Коментар


                  #23
                  Pchelata написа:
                  Slavi_Lancia написа:
                  И не се плаши толкова от ГИ, наи лошото нещо на газовата е че като я сложиш и я покараш известно време ако е рекъл "майстора" да имаш късмета да я сложи и настрои хубаво
                  Ето от това съм се спирал до сега, иначе отдавна да съм забравил че имам ГИ,ама нали знаеш всичко е до късмет.Иначе съм решил да слагам AG Zenit,имам доста приятели които карат с такива и никакви проблеми,даже всички са си ги монтирали при един майстор.
                  Добър избор.Трета година съм със такава уредба.
                  FIAT FORUM BULGARIA
                  Ракията е над политиката

                  Видео от Италфест 2011

                  Коментар


                    #24
                    Избора ти е правилен кажи къде в софия ги монтират да запратя един колега от ланча форума там ?
                    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                    Коментар


                      #25
                      Колеги понеже следя темата с интерес, защото и аз ще слагам на същия мотор (1.6 2000г) ГИ.... споделете мнение за ФОБОС и не само , и давайте повече инфо за наистина добри сервизи монтаж на ГИ в София. Благодаря

                      Коментар


                        #26
                        Фобос хубуу , ама монтажа кофти, и в Плевен да идеш не е гаранция Инак добър комплект уредба като изключим евтините и шумни дюзи, но може да се доплати за по хубави такива.
                        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                        Коментар


                          #27
                          С фобос съм с пластмасов колектор на бравата 1,6. Вече 100 000 км само карам. Разход от 7 до 11 в зависимост от това кой сезон е и как се кара. Моят ГИ е доста стар на над 4 години и е с метален корпус на компютъра , изпарител заедно с клапан "стефанели" и работи безпроблемно вече над 3000 часа рaбота. ДО сега не съм сменял мембраните, чистил съм веднъж газовата рейка . Проблеми имах с клапата ( в резултат на калпави майстори) и веднъж съм чистил инжекторите бензиновите . Сега има и за 900 лв има и за 1200 лв. Познавам хора ( 2 души), които имаха проблеми с по-евтиния вариант. Изгаря им компютъра на газовия инжекцион и то още в гаранция. Хубаво е според мен да се позаинтересуваш за какво плащаш и съответно какво получаваш.
                          Play Golf ,but not drive golf!!!
                          Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                          C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                          Коментар


                            #28
                            Тъй като обсъждах газовия инжекцион в тази тема та да ви се похваля,от вчера съм със ГИ AG Zenit ZJ 2011, и съм страшно доволен.За два дена съм минал 200 километра и няма никаква разлика в мощността с бензина.Вчера сутринта като излезнах си беше доста студено около 5 градуса,колата мина на газ точно за 3 минути,настроена е стандартно на 35 градуса.И най важното доста съм доволен и от монтажа,първо че стана супер бързо (4 часа) и второ всичко е много добре подредено,няма висящи кабели и тем подобни неща.А дано да нямам и за в бъдеще проблеми

                            Коментар

                            Working...
                            X