yori2 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
BRAVO 1.6 16 103 к.с. каква газова да сложа?
Collapse
X
-
За колко време ти стига е относително, според сезона, по важно е за колко време трябва да се отървеш от него, и аз щи кажа да не е повече от 2 месеца. Инак почват ядове, преседял в резервоара губи качества насища се с влага и почват проблеми с паленето. Зимно време като я запалиш е хубаво да потрака 2-3 мин на място и после ако искаш тръгваи полека лека до де се измъкнеш от малките улички, но трябва да вдигне поне 30 градуса за да минеш на газ, не че и по рано не може ама не е здравословно за живота на мембраните в изпарителя, а като оригиналните други така хубави нема намериш лятото пак е хубаво едно 3-4 мин на бензин независмо на място или в движение. Абе иска си работа на бензин, особено с обикновена агу си иска по честа работа за да не запушваш дюзи, щото з аразлика от ГИ газта при обикновена не се филтрира никъде и влиза в колекторите с цялата мизерия от масла и мизерии които са ти сипали в бутилката барабар с нея. Филтъра за твърди частице не се справя с мазнотиите. И минаваики покраи дюзите ги цапа, от там ако си пестиш бензина тая мазнотия от топлината се спича и краи с дюзите тряя ги чистиш а на 1,6 това не е процедура за средностаистическия любител монтиор За туи, пали си на бенз винаги, чат пат след дълъг път на газ поне на 100 км веднъж я обръщаи на бенз за 3-4 км , като се прибереш от дълъг път направи си сметка последните няколко км да я закараш на бенз до вас. Тва са все малки хитринки които отдалечават момента на запушване на дюзите.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Ами тъй като ми предстои слагането на ГИ за това разпитвам как стоят нещата,до сега все на бензин съм карал та не ме притеснява да покарам от време на време.Вече доста ми се увеличават километрите на ден 60-80 и просто няма как да карам на бензин колкото и да ми се иска.Иначе съм решил след монтажа на ГИ задължително поне веднъж месечно да карам само на бензин.
Коментар
-
nedialk00
ваденето на дюзите на 1.6 изобщо не е сложно, бих казал че е упражнение с ключове, но с хубави ключове иначе се прецакват глави на болтове и резби
Коментар
-
nedialk00 написа:ваденето на дюзите на 1.6 изобщо не е сложно, бих казал че е упражнение с ключове, но с хубави ключове иначе се прецакват глави на болтове и резбиПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:И не се плаши толкова от ГИ, наи лошото нещо на газовата е че като я сложиш и я покараш известно време ако е рекъл "майстора" да имаш късмета да я сложи и настрои хубаво
Коментар
-
Pchelata написа:Slavi_Lancia написа:И не се плаши толкова от ГИ, наи лошото нещо на газовата е че като я сложиш и я покараш известно време ако е рекъл "майстора" да имаш късмета да я сложи и настрои хубаво
Коментар
-
Фобос хубуу , ама монтажа кофти, и в Плевен да идеш не е гаранция Инак добър комплект уредба като изключим евтините и шумни дюзи, но може да се доплати за по хубави такива.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
С фобос съм с пластмасов колектор на бравата 1,6. Вече 100 000 км само карам. Разход от 7 до 11 в зависимост от това кой сезон е и как се кара. Моят ГИ е доста стар на над 4 години и е с метален корпус на компютъра , изпарител заедно с клапан "стефанели" и работи безпроблемно вече над 3000 часа рaбота. ДО сега не съм сменял мембраните, чистил съм веднъж газовата рейка . Проблеми имах с клапата ( в резултат на калпави майстори) и веднъж съм чистил инжекторите бензиновите . Сега има и за 900 лв има и за 1200 лв. Познавам хора ( 2 души), които имаха проблеми с по-евтиния вариант. Изгаря им компютъра на газовия инжекцион и то още в гаранция. Хубаво е според мен да се позаинтересуваш за какво плащаш и съответно какво получаваш.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Тъй като обсъждах газовия инжекцион в тази тема та да ви се похваля,от вчера съм със ГИ AG Zenit ZJ 2011, и съм страшно доволен.За два дена съм минал 200 километра и няма никаква разлика в мощността с бензина.Вчера сутринта като излезнах си беше доста студено около 5 градуса,колата мина на газ точно за 3 минути,настроена е стандартно на 35 градуса.И най важното доста съм доволен и от монтажа,първо че стана супер бързо (4 часа) и второ всичко е много добре подредено,няма висящи кабели и тем подобни неща.А дано да нямам и за в бъдеще проблеми
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар