Здравейте, не съм ходил още по майстори и реших да попитам първо тук.колата е BRAVO 1.6 16 103кс. 97-ма год. е колата.каква газова да сложа? дори не знам моно или пълна инжекция ли е ? газов инжекцион ли трябва да се сложи или може с обикновенна газова?имало някакви платмасови колектори ? как да разбера моята с такива ли е ?какъв разход мога да очаквам на газ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
BRAVO 1.6 16 103 к.с. каква газова да сложа?
Collapse
X
-
Re: BRAVO 1.6 16 103 к.с. каква газова да сложа?
estqwerty написа:...каква газова да сложа? ...Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
Дет ще даваш пари за обикновена АГУ с ламбда контрол 600лв , по хубуу евтин ГИ за 800/900, е пак зависи как си финансово. Ако искаш да минеш по тънко, слагаш наи обикновена АГУ без ламбда контрол (макар че незнаеш и това какво е ) за около 400-450 и си караш. Бе не се набутваи с Ги, евтина кола скъпа инвистиция, слагаи обикновена и си свиркаи.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
мерси за отговорите. мога ли визуално да проверя тези колектори какви са - в цмисъл виждат ли се отнякъде? искам да стане както трябва и попринцип може да се дадът парички за нещо по-скъпо стига да нямам проблеми. то и това е проблема , пълен лаик съм и искам нещо безпроблемнно. сега наливам за по 100 лева бензин и да ви кажа колко пари за АГУ ще се дадът не е от много голямо значение стига да постигна безпроблемнна работа и да не трябва да ходя с отверка в джоба и да въртя разни винтчета /всичките ми познати с газови са така/.бравото си сменяше оборотите когато е студено, но след като смених масло,фолтри,свещи се оправи и сега варират само с ~100 оборота, ако е на газ ще бъде ли проблем това?какъв се води двигателя - моноинжекция ли е или пълна?
Коментар
-
Бравото ми е с газ , единственият проблем с газта който съм имал е гърмене във всмукателния колектор . За щастие ми казаха какво да направя преди да започнат сериозни проблеми. Сложих нови запалителни свещи и сега го няма проблема даже напротив. На газ мога да настъпя педала до ламарината и няма гръмне в колектора , преди беше ужасно. Слагате газова - задължително слагате нови свещи -Fiat Bravo 103 1996
Коментар
-
dimitrof9009 написа:Бравото ми е с газ , единственият проблем с газта който съм имал е гърмене във всмукателния колектор . За щастие ми казаха какво да направя преди да започнат сериозни проблеми. Сложих нови запалителни свещи и сега го няма проблема даже напротив. На газ мога да настъпя педала до ламарината и няма гръмне в колектора , преди беше ужасно. Слагате газова - задължително слагате нови свещи -
Коментар
-
estqwerty написа:мога ли визуално да проверя тези колектори какви са - в цмисъл виждат ли се отнякъде?estqwerty написа:какъв се води двигателя - моноинжекция ли е или пълна?Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
estqwerty написа:dimitrof9009 написа:Бравото ми е с газ , единственият проблем с газта който съм имал е гърмене във всмукателния колектор . За щастие ми казаха какво да направя преди да започнат сериозни проблеми. Сложих нови запалителни свещи и сега го няма проблема даже напротив. На газ мога да настъпя педала до ламарината и няма гръмне в колектора , преди беше ужасно. Слагате газова - задължително слагате нови свещи -Fiat Bravo 103 1996
Коментар
-
Колекторите като вдигнеш капаака ако видиш едни железни 4 тръби дето водят към двигатела и са толкова железни че чак стигат до един дебел гумен маркуч които води към филтъра начи са метални, ама едва ли си с пласмасови щом е 97 год колата. Щом не ти се жалят кинти наи хубаво да си сложиш ГИ, ако я сложат как тряя ша забравиш че имаш газова на колата само караш и не мислиш. Лошото е че ако не я направтя как тряя и отверка в джоба нема ти помогне че там всичко през комп се гледа. Ако трябва отиди до друг град за монтаж избери читава марка- АГ-зенит, бардолини, или по скъпите и хубави БРЦ, Ловато, Ланди. Фобос също е хубав ама него нарочно не го споменавам заради вероятноста от кофти монетаж,ако има някои да е монтирал Фобос и да е нямал ядове и връщания в сервиза то тук е мястото да се похвалиПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
nedialk00
метални са ти колекторите, слагай ловато обикновено няма грижи, мен ако питаш с ТАП е по-добре отколкото с ламбда контрол, не ангажирам никой с мнението си
Коментар
-
Споделям моя с ква беше BRC обикновена без ламбда контроли с 1 кихалка 150 000 км каране на газ изпарител пак BRC за 150 коня никакви грижи само на газ карах щото ми бяха задръстени дюзите на -15 палеше от раз слагай БРЦ не се чуди само мембраните сменяй на изпарителя на всеки 40 000 км напрао с ангренажа да нямаш проблеми с разхода аз лично си я слагах не ти трябва и майстор НЕ се преебавай с Ловато БРЦ ми излезна всичко аз съм си купувал и слагал 430 лв с 30 л бутилкаФиат Браво 1.9 JTD REMAP
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар