Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Регулиране на оборотите на изпарител Landi Renco

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Регулиране на оборотите на изпарител Landi Renco

    Здравейте колеги, имам следният проблем с този изпарител:Колата като загрее и понякога не държи обороти. Водих го на доктор, смени му работната мембрана /не че не бяха сменяни есента... /, но пак поработи 1 седмица и пак почнаха проблемите... Когато отвия малко регулировката за празния ход се оправя за 2-3 дена, но после пак почва да не държи обороти ... НА БЕНЗИН ВСИЧКО Е ТОК И ЖИЦИ!!!!Един МаСтоР ми вика, да слагам нов изпарител турски, били читави и немало да имам проблем....Колата е 1.4 Брава, с нормална газова! Дайте някакъв съвет!
    Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

    #2
    Работната мембрана е нещото което идържа най много.Утиди при майстор който знае какво прави.Смени мембраните с оригинални и регулировка на налягането.Тази работа във Варна би могъл да ти свърши Славчо тел за връзка 0888600878.Упех в решаването на проблема.

    Коментар


      #3
      Някой не се е ли сблъсквал с такъв проблем??? По майстори вече ми писна да ходя и давам само пари за онзи дет клати дърветата...
      Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

      Коментар


        #4
        кола

        Ми аз веднъж е карах и сега си оправям газовата сам Янко от Септември ми каза какво къде да оправя и като го разглобих та сега е нормално.смяна на на мембраните се прави в краен случай .нещо с настройките не ти е добре разглоби го и на ново кта
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          обмисли и варианта да го смениш, както ти е казал майстора. за ремонта му сигурно вече си набил пари колкото за един нов, без да се броят парите за майстори и газ. просто ремонтните комплекти за тия изпарители са леш, а и са скъпи на всичкото отгоре.

          Коментар


            #6
            кола

            Я провери и другите работи освен изпарител едвали да е дой
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Re: кола

              kluchar написа:
              Я провери и другите работи освен изпарител едвали да е дой
              еми колега какво да проверя, колата на бензин върви без грижи и кове оборотите...Правих си експеримент и я карах 200 км само на бензин и веднъж не ми паднаха оборотите....По газовата инсталация какво да и има, то един изпарител и маркучи останалото, а и както казах проблема не е постоянен и понякога не се появява, ама като почне да ми гасне по кръстовищата ми иде да изляза и с 10кг чук.... п.п. бахти скапания изпарител на 3 години е да го е...
              Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

              Коментар


                #8
                имал съм същия проблем с изпарител ренцо. настройваш и всичко е ок, след някой ден настройката бяга и колата почва да гасне, няма мощност или харчи много. буташ врътката с милиметър и всичко е ок , но до ден два пак се почва. за това ти казах по-горе, преди да дадеш пак 40-50лв за ремонтен комплект, се замисли за нов изпарител за същите пари.

                Коментар


                  #9
                  ооо повече пари за ремонт не давам!!!!Ако не намеря решение ще е нов!Я кажете тези турските читави ли са?
                  Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

                  Коментар


                    #10
                    Говоря за мойта от подписа - точно копие на Ловато и се правят в същите заводи в Турция. Като разлика надписите са различни Купих я нова и засега 2г и нещо само газ.
                    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                    Коментар


                      #11
                      wwalker написа:
                      Говоря за мойта от подписа - точно копие на Ловато и се правят в същите заводи в Турция. Като разлика надписите са различни Купих я нова и засега 2г и нещо само газ.
                      Къде ти я монтираха във Варна колега?
                      Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

                      Коментар


                        #12
                        Зад мол Варна, в двора на Аутомотор.
                        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                        Коментар


                          #13
                          Мързи ме да чета всички постове, но на дедрата имах същия проблем, пълен боклук е тоя ренцо, колкото по рано го хвърлиш толкова по добре, инак иди се набутаи за оригинални мебрани и те ще изкарат 2-3 месеца и пак си в същия филм. Един скапан турски волтран е по изпарител от тва ренцо, не се занимаваи с него даи го на вторични и си купи или истински ловато или турски волтран имитация на ловато.
                          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                          Коментар


                            #14
                            колега здравей нали знаеш че колите по някога кривят глави от температурата и от яка експлатаця мислиш ли че испарителя е по дебел и по здрав от главата може и самият корпус да се е изметнал и да просмуква мпят съвет е да си сложиш турски аз монтирам такива и на 20 монтажа 1 се връща и на право го сменям с нов .Незнам този колега каква цена ти е дал но при мен са 85 с монтажа и с 1 година гаранция така че не се занимаваи с глупости и ремонти а направо сменяи

                            Коментар


                              #15
                              толкова колега 80-90 лв...Ми ще го сменя, ко да парвя! Аз не слизам от колата, а така само ми разваля деня...
                              Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

                              Коментар

                              Working...
                              X