Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ел. схема за газово на фиат браво 1.4 12v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ел. схема за газово на фиат браво 1.4 12v

    Колеги реших да монтирам газово на фиатката но стигнах до ел. схемата. Моля ако някой може да драсне 1 схемичка кое каде трябва да се върже. Монтирах бутилката изпарителя всичко. Само водата и ел. схемата остана. Ако може подробно кое каде трябва знам че трябва да има релета и т.н. Благодаря предварително!
    ®Iv4o_M® Fiat Uno Turbo I.E.

    #2
    ключ купи ли си ? с него трябва да има схема, елеменатрно е газов клапан не си спонемал да си сложил ама сигурно си сложил

    Коментар


      #3


      nedialk00 написа:
      ключ купи ли си ? с него трябва да има схема, елеменатрно е газов клапан не си спонемал да си сложил ама сигурно си сложил
      да сложих клапан изпарителя е БРЦ и ключ имам но схема маи няма ако може да хелп.... то дюзата прекъсва май и помпа ли какво незнам...
      ®Iv4o_M® Fiat Uno Turbo I.E.

      Коментар


        #4
        дай снимка на ключа и кабелите който излизат от него, да го измислим

        Коментар


          #5
          кола газова

          нещо от тук ако ти подскаже по ключа ще е по лесно да се намери коя жичка за къде е слагаш и умулатор на дюзите там е лесно http://www.runel-tech.com/?p=product...howtopic=48567
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Re: кола газова

            kluchar написа:
            нещо от тук ако ти подскаже по ключа ще е по лесно да се намери коя жичка за къде е слагаш и умулатор на дюзите там е лесно http://www.runel-tech.com/?p=product...howtopic=48567
            Разгледах постовете ясно ще разбера кое за къде е въпроса ми май не го бях задал точно. Какво се прекъсва към бензиновата система за да работи на гас? Т.е. бензиновата помпа спира ли се ? Дюзата на моното 100% да през реле, а ламда сонда? да не трупа грешки? Изпарителя водата му от къде се взима от малкия кръг преди парното т.е. реже се маркуча и се връзва последователно изпарителя и парното или се режат двата маркуча на парното ? Изпарителя е БРЦ и има посока на водата.... проверих го вече.
            ®Iv4o_M® Fiat Uno Turbo I.E.

            Коментар


              #7
              Отоплението на изпарителя се свързва към малкия кръг.Последователно или паралелно на парното(без значение).Спира се дюзата на моното,помпата е желатено да работи.За емулатор на ламбда сондата се свързва ако ключа има такъв(и за дюзата важи).
              OVB X18XE1 седан+ГИ

              Коментар


                #8
                Последователно на парното ,но след него по посока движението на водата че иначе зимата отслабва парното ,който си искаш кабел на дюзата прекъсни без емулация/то емулатора е едно съпротивление но е безсмислен/.И по добре си спри помпата с още едно реле вързано към бушона и или към инерционния изключвател.Ако нямаш емулатор на ламбдата по добре я прекъсни и нея когато работи на газ.

                Коментар


                  #9
                  инжектора е както е буксата парвия крак от ляво то се води по схема 4-ти, релето на помпата в дясното те са 2 едно до друго зад моното а ламда сонда са 4-ри кабела кои се прекъсва там?гледам аутодатата
                  ®Iv4o_M® Fiat Uno Turbo I.E.

                  Коментар


                    #10
                    На сондата се прекъсва сигнала (черния кабел на сондата).
                    ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                    ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                    Коментар


                      #11
                      Колеги стигнах наистина до токовете. Възах водата, плочката всичко изпарителя но остана токовете. Ключа е БРЦ с 6 кабела, 1.кафяв - показана е намотка,2. бял - R само пише на него, 3. черен - GND, 4. СИН - ГАС, 5.Жълт - бензин, 6. Бял +12волта. Ако съм разбрал правилно схемата, на 3-черен се подава минус, на 6. червен + от контакт т.е. мисля да го взема от единия кабел на бубината. 1кафяв - намотки около кабелите на високото на свещите дето са. 4-син + на изпарителя и на клапана на газта. 5 жълт - бензин, 2 релета които ще спират помпата и дюзата. Едното реле ще е на бушона дето е зад моното точно за помпата другото ще е на кабела на дюзата. Само незнам това автоматичен режим ли ще бъде и за какво е БЕЛИЯТ R кабел т.е. номер 2.????????
                      ®Iv4o_M® Fiat Uno Turbo I.E.

                      Коментар


                        #12
                        + от клемата на акумулатора я я качи тая схема да я видя

                        Коментар


                          #13
                          по принцип белия кабел при мен е +12волта когато колата е на бензин, ама дай схемата да видя

                          Коментар

                          Working...
                          X