Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Детонации при рязко подаване на газ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Детонации при рязко подаване на газ

    Здравейте имам голям проблем с газовата (обикновенно ловато) колата е браво 1.6 16в при по рязко подаване на газ колата гърми или предърпва кабели свещи и въздушният филтър са сменени скоро , ходих на 2-3 места на реглаж стана още по зле .При спускане на скорост и после подаване на газ гърми още по-вече ако някой има идеи как да оправя проблема нека сподели че вече 3 кихалки и няколко филтъра си заминаха пък и не ми се ще да си возя детето в тая подвижна бомба
    live is too short to drive VW

    #2
    колега колко км си минал с газовата? щом е ловато изпарителя направи това : развиваш тройника на 2,5 оборота, металното винче на изпарителя на 1 оборот, след тва от черната оребрена врътка на изпарителя настройваш оборотите на празен ход - двигателя да работи равномерно и кажи как е така; сигурен ли си че свещите и кабелите са ОК?

    Коментар


      #3
      nedialk00 написа:
      колега колко км си минал с газовата? щом е ловато изпарителя направи това : развиваш тройника на 2,5 оборота, металното винче на изпарителя на 1 оборот, след тва от черната оребрена врътка на изпарителя настройваш оборотите на празен ход - двигателя да работи равномерно и кажи как е така; сигурен ли си че свещите и кабелите са ОК?
      Сигурен съм колега защото ги смених преди няколко месеца газовата я имам от 1.5 години и си вървеше доста добре за обикновенна уредба ще опитам това което ми каза само не виждам къде е металното винче гледам и не мога да го открия (отделен е въпроса че изпарителя е на мама си в природата и трудно го достигам
      live is too short to drive VW

      Коментар


        #4
        какъв е изпарителя де, аз мислех че е ловато преди няколко месеца.. колега с тия боклуци който продават мисля че проблема ти е точно там, провери кабелите ! с обратната страна на ръката ги допри ако бият ток... нови или ако неискаш да те бие малко ток изчакай да се стъмни и ги гледай на тъмно дали правят искри

        Коментар


          #5
          1.не всичко свещи са подходящи на газ2. междуелектродното разтояние трябва да е 0.7мм
          типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
          хюндай акцент 1.5 CNG
          киа каренс +метан

          Коментар


            #6
            Изпарителя е ЛОВАТО кабелите си ги държа без проблем не ме бие ток (от опит знам как бият ток стари кабели още имам белег на главата) свещите са ми денсо иридиум такива излязоха за ФИАТКАТА по номер или там каквото се гледа
            live is too short to drive VW

            Коментар


              #7
              направи ли това което ти казах в първия ми пост виж как ще е след тая настройка, и колко хиляди км си минал с този изпарител, нов ли беше ти ли си го слагал

              Коментар


                #8
                nedialk00 написа:
                направи ли това което ти казах в първия ми пост виж как ще е след тая настройка, и колко хиляди км си минал с този изпарител, нов ли беше ти ли си го слагал
                Не колега не беше нов на 6 месеца беше като ми сложиха уредбата това което ми каза го направих но колата не ще да прехвърли на газ като са навити 2-та крана на 2,5 оборота (тези дето са на тройника) чак на 4,5 стана работата днес още не е гърмяла от както направих горе описаните неща от теб ще видя как е утре
                live is too short to drive VW

                Коментар


                  #9
                  Забравих да питам това че полирах коилекторите и дадох главата да я портнат дали оказва някакво влияние?
                  live is too short to drive VW

                  Коментар


                    #10
                    какъв ти е тройника моя ако го развия на 5 оборота ще му излезе карантията :Д

                    Коментар


                      #11
                      е като си портвал влиза повече въздух заради това ти се е разбутала газовата ама с тая настройка няма да имаш проблеми

                      Коментар


                        #12
                        nedialk00 написа:
                        какъв ти е тройника моя ако го развия на 5 оборота ще му излезе карантията :Д
                        Тройника е пластмасов навих двете кранчета до край развих 2,5 оборота и изобщо не искаше да прехвърли на газ след това на 3 работи но не качва повече от 3000 оборота на 4,5 качва ама не знам как ще с вървежа че и съединителя ми буксува след седмица ще мога да кажа със сигурност а пък и преди 2 дни сипах за 10 лева газ и минах 19 километра направо изпаднах в шок направо незнам дано се е оправила след тези интервенции че ще я изкорубя деа и газта
                        live is too short to drive VW

                        Коментар


                          #13
                          нищо и няма на газта, не е настроена като хората, е къв е тоя тройник дето се развива на 5-6 оборота я го снимай да го видя, по-скоро нещо май за нас от двамата 1 оборот означава различно развиване..

                          Коментар


                            #14
                            nedialk00 написа:
                            нищо и няма на газта, не е настроена като хората, е къв е тоя тройник дето се развива на 5-6 оборота я го снимай да го видя, по-скоро нещо май за нас от двамата 1 оборот означава различно развиване..
                            Колега не съм чак толкова зле знам колко е еди оборот ще го снимам и ще до кача да видиш целия е пласмасов дори и врътките са пласмасови
                            live is too short to drive VW

                            Коментар


                              #15
                              а той е с две врътки бобината провери ли също ? сега казваш че детонациите изчезнаха така ли ?

                              Коментар

                              Working...
                              X