Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Интерфейсен кабел за диагностика на ГИ.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Интерфейсен кабел за диагностика на ГИ.

    Днес си направих интерфейсен кабел за диагностика на ГИ (Зенит). Използвах кабел за GSM SE K500 (чипът вътре e СP2101). Свързването стана успешно, но се появи проблем. Когато запаля колата, след около 5-15 секунди (всеки път различно) ЕКУ на ГИ се дисконектва. Докато ДВГ работи, изваждам USB-то за около секунда и пак да го вкарам. Показва ми, че има успешна конекция (COM OK) м/у лаптопа и Еку на ГИ, започвам нормално да наблюдавам параметрите, но след 5-15 сек отново се губи връзката (COM CLOSED). При неработещ ДВГ всичко е нормално. Дори си обнових версията на софта в ЕКУ-то.Някой има ли идея защо се получава това дисконектване при работещ ДВГ?
    Stop giving directions, just say "Follow me."
    Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
    Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

    #2
    Проблемът е решен с тази схема:Работи стабилно и без забележки.
    Stop giving directions, just say "Follow me."
    Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
    Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

    Коментар


      #3
      Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
      Втората......пак същата!
      (_-_)______////_______(_-_)
      Punto75-Вече на жената!
      Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

      Коментар


        #4
        Колега, от къде взимаш информация за направа на схемите и вида на чипа в кабела
        Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
        Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
        Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

        Коментар


          #5
          За кабела от GSM - от интернет. Чипа го видях, след като отворих буксата. :D Ima Има и с чип PL2303 - с него правят преходник USB-serial port. Доста добре са обяснени нещата. Ето ти един пимер.Схемата с MAX232 също я има в нета, но аз ползвах темата на U_bo.
          Stop giving directions, just say "Follow me."
          Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
          Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

          Коментар


            #6
            А с този кабел мога ли да свържа полски инжекцион AC Stag 200, понеже в ebay съм гледал че е към 80 лева кабела и софтуера? Питам защото съм учил силнотокова специалност и не са ми толкова понятни фините неща.
            Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
            Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
            Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

            Коментар


              #7
              Re: Интерфейсен кабел за диагностика на ГИ.

              sok1 написа:
              Днес си направих интерфейсен кабел за диагностика на ГИ (Зенит). Използвах кабел за GSM SE K500 (чипът вътре e СP2101). Свързването стана успешно, но се появи проблем. Когато запаля колата, след около 5-15 секунди (всеки път различно) ЕКУ на ГИ се дисконектва. Докато ДВГ работи, изваждам USB-то за около секунда и пак да го вкарам. Показва ми, че има успешна конекция (COM OK) м/у лаптопа и Еку на ГИ, започвам нормално да наблюдавам параметрите, но след 5-15 сек отново се губи връзката (COM CLOSED). При неработещ ДВГ всичко е нормално. Дори си обнових версията на софта в ЕКУ-то.Някой има ли идея защо се получава това дисконектване при работещ ДВГ?
              Този проблем се получава когато има искрене по инсталацията на автомобила(обикновено високоволтови кабели).
              OVB X18XE1 седан+ГИ

              Коментар


                #8
                PaUnOff написа:
                А с този кабел мога ли да свържа полски инжекцион AC Stag 200, понеже в ebay съм гледал че е към 80 лева кабела и софтуера? Питам защото съм учил силнотокова специалност и не са ми толкова понятни фините неща.
                Не би трябвало да имаш проблем. Въпросът е като се свържеш с ЕКУ на ГИ какво ще правиш.
                ivan_pop написа:
                Този проблем се получава когато има искрене по инсталацията на автомобила(обикновено високоволтови кабели).
                Хм, възможно е.
                Stop giving directions, just say "Follow me."
                Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                Коментар


                  #9
                  Ами няма да правя нещо което не разбирам. На първо врене искам да си я направя отново да прехвърля сама на газ като достигне определена температура, понеже сега нещо не иска- стана като обикновена газова.
                  Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                  Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                  Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                  Коментар


                    #10
                    PaUnOff написа:
                    Ами няма да правя нещо което не разбирам. На първо врене искам да си я направя отново да прехвърля сама на газ като достигне определена температура, понеже сега нещо не иска- стана като обикновена газова.
                    Никой не се е родил научен. И аз в момента чета , зада знам поне къде НЕ ТРЯБВА да пипам. :D
                    Stop giving directions, just say "Follow me."
                    Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                    Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                    Коментар

                    Working...
                    X