Днес си направих интерфейсен кабел за диагностика на ГИ (Зенит). Използвах кабел за GSM SE K500 (чипът вътре e СP2101). Свързването стана успешно, но се появи проблем. Когато запаля колата, след около 5-15 секунди (всеки път различно) ЕКУ на ГИ се дисконектва. Докато ДВГ работи, изваждам USB-то за около секунда и пак да го вкарам. Показва ми, че има успешна конекция (COM OK) м/у лаптопа и Еку на ГИ, започвам нормално да наблюдавам параметрите, но след 5-15 сек отново се губи връзката (COM CLOSED). При неработещ ДВГ всичко е нормално. Дори си обнових версията на софта в ЕКУ-то.Някой има ли идея защо се получава това дисконектване при работещ ДВГ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Интерфейсен кабел за диагностика на ГИ.
Collapse
X
-
Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
А с този кабел мога ли да свържа полски инжекцион AC Stag 200, понеже в ebay съм гледал че е към 80 лева кабела и софтуера? Питам защото съм учил силнотокова специалност и не са ми толкова понятни фините неща.Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
Re: Интерфейсен кабел за диагностика на ГИ.
sok1 написа:Днес си направих интерфейсен кабел за диагностика на ГИ (Зенит). Използвах кабел за GSM SE K500 (чипът вътре e СP2101). Свързването стана успешно, но се появи проблем. Когато запаля колата, след около 5-15 секунди (всеки път различно) ЕКУ на ГИ се дисконектва. Докато ДВГ работи, изваждам USB-то за около секунда и пак да го вкарам. Показва ми, че има успешна конекция (COM OK) м/у лаптопа и Еку на ГИ, започвам нормално да наблюдавам параметрите, но след 5-15 сек отново се губи връзката (COM CLOSED). При неработещ ДВГ всичко е нормално. Дори си обнових версията на софта в ЕКУ-то.Някой има ли идея защо се получава това дисконектване при работещ ДВГ?OVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
-
PaUnOff написа:А с този кабел мога ли да свържа полски инжекцион AC Stag 200, понеже в ebay съм гледал че е към 80 лева кабела и софтуера? Питам защото съм учил силнотокова специалност и не са ми толкова понятни фините неща.ivan_pop написа:Този проблем се получава когато има искрене по инсталацията на автомобила(обикновено високоволтови кабели).Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
Ами няма да правя нещо което не разбирам. На първо врене искам да си я направя отново да прехвърля сама на газ като достигне определена температура, понеже сега нещо не иска- стана като обикновена газова.Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
PaUnOff написа:Ами няма да правя нещо което не разбирам. На първо врене искам да си я направя отново да прехвърля сама на газ като достигне определена температура, понеже сега нещо не иска- стана като обикновена газова.Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар