Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Забива при рязко ускорение

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Забива при рязко ускорение

    Имам много странен проблем , който ту се появява ту не. Както си карам 80-90 на 5 та и върна на 4 та колата почва да сеца всеедно свършва газта и върви до 4000 об повече неще. Дали и на 5 трудно минава над 4000об но ги минава с по бавно набиране. Според вас какво е ? Мембрани, неправилна смес или /наскоро ми се запуши средното гърне-поради износване на средното гърне, то почна да запушва задното. И днес набъ,зо го замених с тръба, колата е учудващо тиха, и смятам да карам така докато купя комплект/ не знам дали и задното не се позапушило/ ?????
    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
    Втората......пак същата!
    (_-_)______////_______(_-_)
    Punto75-Вече на жената!
    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

    #2
    Ако не си сменял филтъра на преди изпарителя го смени! Може да се е затлачил и да не може да прави дебит на газта...
    Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

    Коментар


      #3
      Ако си връткал кранчето за газта е много намален дебита на газ.
      "Без сърца, сме просто машини"
      Toyota Prius 1.5 Hybrid
      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

      Коментар


        #4
        ми настроис съм изпарителя и тройника и на икономия, ма освен да отвора с четвърт оборот кранчето /филтъра съм го чистил скоро- при мен не се сменя аз съм с БРЦ ривер клапана/
        Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
        Втората......пак същата!
        (_-_)______////_______(_-_)
        Punto75-Вече на жената!
        Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

        Коментар


          #5
          ако си затворил прекалено много нормално, отвори половин оборот и виж как ще е

          Коментар


            #6
            вчепа отворих четвърт оборот и всичко еше ок, форсиране до 6000 об, 140-150 вдигна, тая сутрин пак го направи
            Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
            Втората......пак същата!
            (_-_)______////_______(_-_)
            Punto75-Вече на жената!
            Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

            Коментар


              #7
              Може да свалиш тройника и да го продухаш отсам-оттам. Може да се е отчегъртило нещо и да прави мизерии.
              "Без сърца, сме просто машини"
              Toyota Prius 1.5 Hybrid
              EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

              Коментар


                #8
                не ми се вярва, по скоро съмненията в изпарителя , който е БРЦ фокс , като преди година му сменях мембраните
                Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                Втората......пак същата!
                (_-_)______////_______(_-_)
                Punto75-Вече на жената!
                Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                Коментар


                  #9
                  кабеляците и свещите как са, виж довечера като стане тъмно кабелите да не искрят

                  Коментар


                    #10
                    ок са! Свещи те са на по малко от 10000 бош супер нещо там за газ
                    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                    Втората......пак същата!
                    (_-_)______////_______(_-_)
                    Punto75-Вече на жената!
                    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                    Коментар


                      #11
                      днес пак нака, сутринта тръгвам на работа към 9,,00ч през всичките 15км(изван градско) забива не дава повече от 3-4 000км (хем загрява да раб темп) престоява цел ден колата на паркинга пред слжбата, тръгвам си към 19,,30 колата си е ок студена топла реже до 6000 об
                      Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                      Втората......пак същата!
                      (_-_)______////_______(_-_)
                      Punto75-Вече на жената!
                      Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                      Коментар


                        #12
                        тази сутрин същата работа помагайте
                        Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                        Втората......пак същата!
                        (_-_)______////_______(_-_)
                        Punto75-Вече на жената!
                        Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                        Коментар


                          #13
                          Много правилно си се насочил към изпарителя според мен.Аз въобще не бих се впускал в ремонт на изпарител, което ти виждам си направил преди година, и вероятно ще го ревизираш пак, но това си е лично мое мнение и смятам се сещаш с какъв нов бих го заменил на същата цена като ремонта
                          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                          Коментар


                            #14
                            ако е изпарителя , варианта ми е турски/че не знам колко време ще карам колата/ но проблема е супер странен!!! сутрин не върви /и то не всеки ден/ а привечер върви като откачена, чудя се да ходя да чиста клапана /но ме съмнява да е от него
                            Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                            Втората......пак същата!
                            (_-_)______////_______(_-_)
                            Punto75-Вече на жената!
                            Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                            Коментар


                              #15
                              Може да е от въздушният филтър. Махни го ако е лесно когато забива, за проба, но гледай да не е прашен участък от пътя.Друга причина може да е и самата газ. Пробвай да заредиш другаде.
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар

                              Working...
                              X