Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ПРОБЛЕМ С ИЗПАРИТЕЛЯ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    http://autogas.hit.bg/LOVATO-AUTOMATIC.jpgДа тия сякаш стават . Не че съм пазарил от там. ТУка в Шуменските магазини е така . Има и цели китове и отделни части и компоненти. Даже не съм сигурен дали не се продават само мембрани за ниското налягане . По принцип проблема в изпарителя идва от тази мембрана като се опече. Описанието в Ауди форума е добро и незвисимо че е за БРЦ е идентично със почти всички такива изпарители. То принципа им е еднакъв. Ако се осмисли това което е описано там и с малко техническа мисъл може да го приложите за всеки един изпарител. Ако изпарителя е достъпен в коша на мотора може да се смени мембраната за ниско налягане без да се вади изпарителя на колата . Моя така съм отварял на място . Но ако ще се сменя всичко задължително демонтаж.
    не подценявайте италианските коли
    Tipo 1.6 (149.C2.046)

    Коментар


      #17
      калине, при мен нещо настройката с мултицета не се получава.показва стойност 0,52 и колкото и да въртя пласмасовата врътка не се променя. като изфорсирам колата тогава пада надолу до 0.някъде бях чел че при настройка с мултицет се върти винта на тройника днес пак ще пробвам. месинговия винт за байпаса докрая ли трябва да е навит, че моя е развит на оборот и половина. и изобщо тоя винт как трябва да е. изпаритела е мимгаз, с ловато е 1:1.
      Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
      Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

      Коментар


        #18
        По принцип тройника се намества веднъж на вървеж и разход и повече не се пипа. Той е като да сложиш определен горивен жигльор на карбуратора и да си караш . Оттам насетне регулираш карбуратора само от винтовете за сместта. Тук с газта е същото . Като си сложиш газовата и си регулираш всичко оттам в процеса на екплоатация се коригира само сместта от врътката на изпарителя. за показанията на сондата незнам не е задължително да качва по висока стойност . Възможно е и ако е много завит тройника да показва това . Ама на моята кола например не мога да кача по висока стойност защото на мен ми е заминала сондата. Това е почти от година . Сигурният начин е да се провери как работи на бензин . Ако там си дава от 0-1 волт значи е добре . Ама си мисля че зависи и от колата защото на моята не можех да направя много богата смес . На други коли пък като ми падне стойността под 0.7 изобщо не върви като хората . Затова настройката с уред е показателна ама не е 100 % задължителна. Хубаво е след регулировки да се пробва и да се регулира колата на слух на усет и на проба с вървеж. Оттам насетне добър разход ако има и си карате.
        не подценявайте италианските коли
        Tipo 1.6 (149.C2.046)

        Коментар


          #19
          благодаря, пак ще я пробвам, ако не стане ще си я центровам на слух и мирис и това е.
          Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
          Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

          Коментар

          Working...
          X