Здравейте многоуважавани от мен пичове!!!Голям фен съм и на форумчето и на вас !!! 

Та значи имам проблем със скапания изпарител ! На старият ми му се спукаха мембраните и го замених с нов но турски 

, (съвета беше на майстора) от тогава се почна с проблемите пукане,трескане,придърпване и разхода се вдигна.Как ли не регулирахме тоя смаачкан ВОЛТРАН и пак неще и неще,отначалото се оправи и след някои друг километър пак старата песен на нов глас.Смених и свещите да видя дали не е от това и след смяната беше горе долу добре и даже замених въздушния филтър (който беше спортен) с оргиналния на колата за да намали малко и разхода и от тогава се почна пак съштото и просто колата не може да се кара!Моля някой за съвет или поне да обясни тия две врътки на изпаритела за какво служат коя за какво е и колко г/д оборода да ги отвия за ориентир!(месри предварително на всички обърнали внимание)






Коментар