Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Конверсия на LPG ГИ към метанов ГИ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Конверсия на LPG ГИ към метанов ГИ?

    Въпросът ми е основно към qnisZ, но не го питам по телефона, а пиша тук, защото може да е интересно и за колегите. А и всеки друг може да отговори, ако има представа:Възможно ли е съществуващият ми пропан-бутанов ГИ да се преработи за метан? Смяна на бутилката с метанова и изпарителя с метанов редуцир, евентуално смяна на някоя тръба... и препрограмиране на компютъра (знам че може да се избира вида гориво - метан или пропан-бутан - значи не е невъзможно)?Колко би ми струвала подобна конверсия? Да речем с бутилка на старо?

    #2
    Дидо не е проблем да ти го направя да работи и на газ и на метан с една инжекция *моята е така предполагам че знаеш и е със съсщата електронока*. Ще трябва да добавиш бутилка нова тръба редуктор и зареждачка и си готов. Лошото е че не мога да ти кажа цена понеже литража на бутилката е решаващ. :D Кажи колко ти е разтоянието в багажника и колко литра искаш и ще ти направя оферта

    Коментар


      #3
      Колега, и аз да добавя едно въпросче... :D Аз имам метан (90 литра, ГИ, ТАП, Ланди Ренцо, 5 цилиндъра.) Каква е опцията да добавя и газова бутилка (ЛПГ)?Става ли със същия ГИ?Предполагам, че ще е по малък юра да се добави ЛПГ към метана, от колкото обратното. Или бъркам ?
      Lancia Lybra 5.20 V.I.S. Automatic
      Lancia Lybra SW 1,9JTD

      Коментар


        #4
        Да би трябвало и клапаните и леши и прочее да са други, ама зависи какви са ти сложили на пропан-бутана. Защото налягането е по-високо все пак. Обратното е по-лесно със сигурност!
        ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
        // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

        Коментар


          #5
          сега и аз да се намеся ,преди месец си смених газовата с метанова и се почнаха едни експерименти ,обикновена газова с обикновенаметанова уредба колата е типо 1.4 карбуратор.значи ето резултатите : най добре се получи със дифузорите за пропан бутан 2х26мм само малко им разпробих отворчетата и аванспроцесора нагласен на 6 градуса ,така върви все едно е на пропанбутан ,тези дни я гоних по пътя за пловдив пампорово и за това мога да кажа че върви дооста добре по баирите ,а най много ме учуди разхода от 9(8.86) лв за 172 км ,понеже в рамките на седмица ми се наложи четири пъти да ходя до там и всеки път правех по нещо и засичах вървеж и гореж.значи с 65 литра бутилка (9-10 кила събира ) мога да мина около 300 км на дълго та няма сми от допълнително пропан бутанразхода ми е около 3.5 кила /100 на дълго срещу 7.5-8/100 пропан бутан.това което ми направи най силно впечатление е малкия градус на аванспроцесора ,сега започвам проби на другата кола да намалям изпреварването и да видя разхода .значи за пропанбутана по лесно се прави нагласянето ,за метана си трябва повече знания и експериментитоест аз достигнах до извода че може на метан да върви почти като на пропан бутан на полвин ценаако ви интересува нещо ,питайте а, още нещо има едни интересни PDF -и които излизат от нета за метановите уредби с думите ,,изпреварване за метан варненски университет’’http://www.google.com/url?sa=t&sourc...eYkXiFSoa9rJyAтам се казва че най добре се получава при аванс между 5-8 градуса + бензина (макар че са го правили в русенския май)
          типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
          хюндай акцент 1.5 CNG
          киа каренс +метан

          Коментар

          Working...
          X