Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Гасне при изключване на свободна

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Гасне при изключване на свободна

    Здравейте колеги,не съм писал отдавна защото смених фиата с алфа ромео 146 1,3 боксер ,но оставам верен на форума и на италианските автомобили.Та колата е на газ с ловато изпарител и емулатор на дюзите.Работи добре на бензин и газ с две изключения-гасне при изключване на свободна при висока скорост.Освен това при спускане на скорост без газ пука доста в гърнетата.Повтарям това го прави само на газ.Разходът на газ градско направо ме шашна-един път 11/100,друг път-18/100 .Кво стаа???
    Fiat Brava 1.2,16в

    #2
    и аз имах проблем с гасненето на свободна и се реши като развих леко една врътка на изпарителя.Моя също е ловато,а пукането го има и при мен при спускане на скорост без газ,незнам нормално ли е и на какво се дължи
    1.6 16v Abarth

    Коментар


      #3
      Колега,11/100 се ядва, но 18/100 ... за 1,3 мотор си е МНОГО.Не знам какво е градското в Русе, но в Пловдив колеги с 1,8 и 2,0 мотори (115-140 коня) дават около 11-13/100 на газ. Вектра, Пасат, Дедра, Мареа, не е като да са много леки колите.
      Lancia Lybra 5.20 V.I.S. Automatic
      Lancia Lybra SW 1,9JTD

      Коментар


        #4
        xtry написа:
        и аз имах проблем с гасненето на свободна и се реши като развих леко една врътка на изпарителя.Моя също е ловато,а пукането го има и при мен при спускане на скорост без газ,незнам нормално ли е и на какво се дължи
        Коя си развил колега-тази пласмасовата дето се върти на ръка или вертикалната метална дето има прорез за отверка?
        Fiat Brava 1.2,16в

        Коментар


          #5
          завий металното болче и го развии на 1 оборот(като го завиваш не стягай зверски) и направи така че въздуха да не се набива директно към филтърната кутия (махни там пласмасовия въздуховод или каквото е или извади тръбата която влиза в кутията на филтъра от към този пластмасов въздуховод ) и ще се оправи; снимай с какъв тройник си да ти кажа как да си оправиш разхода снимай и изапрителя

          Коментар


            #6
            Аз не бих препоръчал да се вади въздуховода, така ще трябва да се настройва изпарителя изцяло, защото се променя вакуума, а и двигателя ще дърпа топъл въздух! Просто и ефективно решение е да се кара на скорост, икономията която ще постигнеш с движение по инерция е пренебрежителна.
            --Старата ръжда любов не хваща!--
            156 sportwagon 1,9 jtd 115
            ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

            Коментар


              #7
              съвсем малко ще трябва да се пипне празния ход от изпарителя, нищо повече а и не става въпрос само за икономия, става въпрос повече за безопасност, понеже когато въздушния филтър е нов гасне даже и при 60км/ч и може да ти изгансе в най-неподходящия момент и хоп без спирачки

              Коментар


                #8
                nedialk00 написа:
                съвсем малко ще трябва да се пипне празния ход от изпарителя, нищо повече а и не става въпрос само за икономия, става въпрос повече за безопасност, понеже когато въздушния филтър е нов гасне даже и при 60км/ч и може да ти изгансе в най-неподходящия момент и хоп без спирачки
                ...не само без спирачки,ами и без хидравлика на волана,случи ми се вече 2,3 пъти и не е хич приятно,та за това искам да го оправя.Разбрах какво трябва да направя,но се натъкнах на един шибан проблем-винта за празния ход на ловатото не иска дори и милиметър да помръдне(при това напръсках с вд 40 и после даже си счупих отверката).Мама му стара що няма шестограм тоя болт ?Изпарителя е най-тривиално ел. ловато,утре ще го снимам.Доста е дърт,но е с ревизирани мембрани по думите на предния собственик(на когото вярвам,че казва истината щото го познавам).Това с въздуховодите си го мислех и ще го направя,ама шибания винт направо ме влудява цял ден!Май ще търся като крайна мярка изпарител.
                Fiat Brava 1.2,16в

                Коментар


                  #9
                  колега това не е винта за празния ход, там ти казах да развиеш на 1 оборот да обогатиш сместа малко, а иначе празния ход се регулира от черната оребрена врътка - на ръка

                  Коментар


                    #10
                    колега, това което се опитваш да завъртиш, ако е до клапана на газта, е байпасния винт. пробвай да развиеш четвърт оборот винта който се върти на ръка и е между маркучите за водата. той е за чувствителността на изпарителя. също си обърни въздуховода който излиза до десния фар долу. ако караш така, рискуваш да ти изпатка газовата. иначе ако ти се случи в екстремна ситуация да ти изгасне - набиваш 3-та или 4-та скорост и въпреки че нямаш горене в двигателя, ще ти работят и спирачките и хидравликата.преди да правиш това обаче те съветвам да заредиш газ на друго място. може проблема ти да е точно в това.

                    Коментар


                      #11
                      kolev написа:
                      иначе ако ти се случи в екстремна ситуация да ти изгасне - набиваш 3-та или 4-та скорост и въпреки че нямаш горене в двигателя, ще ти работят и спирачките и хидравликата.
                      Той, ако набие на скорост двигателя веднага ще запали .Колегата kolev е написал интересни неща в Алфа форума:
                      Точно сме сложили газовата ,настроена на газанализатор всичко точно и се радваме и кефим обаче на едно слизане освобождаваме от скорост и връщаме газта, колата почва да патка през ауспуха, оборотите падат до 500 и двигателя гасне и нямаме спирачки. Връщаме се при газаджията и той слага я дунапрен във въздуховода я парцал я някоя чашка от кафемашината или обръща въздуховода назад или настрани. Или пък слагаме АГУ на кола с механичен дебитомер и просто не може да се настрои като хората или въздушния филтър се зацапал и разхода е 20 на 100 пък колата изобщо не върви. Защо се получава така- когато колата е по инерция , консумацията на въздух е малка, насрещния въздух се набива във въздушния филтър и налягането във въздуховодите се качва над атмосферното /което пък е нашето референтно/ това кара дозиращата мембрана да се издуе навън и да запуши газта и колата гасне. Другия вариант с мръсния филтър - заради влошената му пропускливост се получава вакум във въздуховода, тоя вакум тегли газ от изпарителя но няма достатъчно въздух. Решението е елементарно почти като турбоизпарителите. Купуваме от газаджийския магазин 2 щуцера 6мм и маркуч. Сваляме капака на дозиращата част на изпарителя и запушваме перфорациите които свързват камерата с атмосферата - оградените на картинката /заваряваме,лепим, запояваме - все тая/. Прави се дупка в средата на капака и се слага щуцера, другия щуцер се слага преди плочката на газта но след въздушния филтър и дебитомера /ако има такъв/. Щуцера трябва да не се подава повече от няколко мм навътре и трябва да е по възможност на същия диаметър на тръбата като този на който е закачена плочката. Така референтното налягане ще е това във въздуховода и няма да се плаши нито от насрещния въздух нито от мръсния филтър нито от клапата на дебитомера. Оборотите стават просто чук , но изпарителя трябва да се настрои наново и вероятно да му се даде доста повече чуствителност. Газаджиите избягват да го правят това щото не им се занимава, по-лесно дунапрен и после да търсиш кутия за филтъра от моргата като гръмне.
                      Ето и самата тема: Всичко за АГУ на едно място

                      Коментар


                        #12
                        това с щуцерите става, аз го изпробвах, ама е излишна занимавка и играчка, махай тръбата към въздуховода и няма да имаш проблеми

                        Коментар


                          #13
                          Колеги,най-сетне намерих време да почовъркам баба алфа.Изкривих въздуховода в посока обратна на посоката на движение и отвих на половин оборот пластмасовата врътка и вече всичко е наред-не гасне при висока скорост и при изключване от предавка.Даже ми се струва,че е по-пъргава на газ при скорости над 60 км/час на 4-та и 5-та.Благодаря на всички които писаха и дадаха съвет...обичам тоя форум :D
                          Fiat Brava 1.2,16в

                          Коментар

                          Working...
                          X