намери си един двойник, има ги във всеки магазин за газови уредби, няма нужда да поръчваш от интернет, във варна и бургас газаджийнци да искаш
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Много проблеми .. от всякъде ме отпращат
Collapse
X
-
nedialk00
-
nedialk00
опитай как ще е с ламбда контрола сега, а този тройник с който си в момента другата му дупка като е залепена и не се ползва го развий колкото може, то на 3 оборота едва ли може повече де.. http://www.album.bg/interceptor/images/27962296/ и този разцепения маркуч да го смениш.
Коментар
-
nedialk00
-
nedialk00
-
Кабелите частично решиха проблема. Остана си гасненето. Интересното сега е че не гасне когато съм много засилен, а напротив когато карам съвсем бавно и изключа от скорост... Все още не мога да намеря нормален двойник.Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.
Когато целта е всичко и пътят е без значение!
Коментар
-
Не знам кои те посъветва да си купуш ренцо изпарител ама от тва по големи боклуци няма, един турски волтран е по стока от тоя измекярски недодялан недомислен Ренцо. Питаи патило същата история кат тебе, гасне като изключа от скорст, мени обороти, ако направя настроика се закрепва за няколко дена, ако сменя мембрани се закрепва за месец и после пак на ново. Докато не си купих изпарител Ловато и не се родих, забравих че съществува направо, колата я продадох преди 3 години и аз съм го карал 2 начи до сега 5 год, момчето ми е колега още я кара изпарителя не е мръднал, не се е зачудил за обороти или да гасне.Но с тва минаване сама на бензин вече ме отрепа, как обиконовена газова може сама да мине на бензин!? освен ако ключа нещо не се ебава. Ако изгуби импулс че мотора бачка (белия кабел увит или вързан към бубината) ще изгасне но не и да мине на бензин. Минаването на бензин го отдавам единствено и само на ключа. Като мине на бензин ключа свети ли с индикация че е на бензин. Ти как разбираш че е минала на бензин ?Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Усещам че леко придръпва и поглеждам ключа че е светнал на бензин. Изфорсирвам, минавам на газ и следя ключа който явно се рестартира защото всичко изгася и се включва пак, а началното му състояние е винаги бензин....Явно че се рестартира. Ще се захващам сега с кабелите. Ще проверя всичко, ако няма ефект ще пробвам да върна ламбда контрола.Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.
Когато целта е всичко и пътят е без значение!
Коментар
-
За щастие самоволното минаване се оказа проблем в електрониката. Направих хубава диагностика на всички куплунзи и връзки, освен това в Емулатора имаше прекъсната диря, а в компа на газовата един резистор явно бая грее макар че е 2W, имах само 0.25 затова го оставих за сега; смених и един диод последователно на резистора че беше съмнителен.Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.
Когато целта е всичко и пътят е без значение!
Коментар
-
Е па смени ключа, даго ева и него ако ти праи въртели или да ти изровя една схема на газова без ключ газ /бензин с обикновено ЦК ключе фаща се сигнал от бензиновата помпа когато дадеш на контакт да отвори за момент и клапаните на изпарителя, и след тва си палиш направо на газ. Ако решиш на бензин просто щракаш ключето. Схемата е имаше в Ланча форума можеби и тук да я има.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар