Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Много проблеми .. от всякъде ме отпращат

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Re: Много проблеми .. от всякъде ме отпращат

    Interceptor написа:
    И има ли някакъв филтър по тръбите между бутилката и изпарителя? Може ли да се чисти?Детонациите може ли да са плод на бедна смес?
    преди година-две колата не вървеше на газ. в крайна сметка завих кранчетата на бутилката, разкачих тръбите и с въздух продухах тръбата - от бутилката до отпред - до някакъв клапан. излезе доста графит или квато е там чернилка, затлачила тръбите по завоите и спираща притока на газ. не казвам, че ще е това проблема ти, но нищо не ти пречи да го направиш профилактично!
    Fiat Punto 1.1-Синята птица
    Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
    Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

    Коментар


      #17
      Смених клапана с тройник, за съжаление нямаше двойник и залепих единия от изходите и го оплътних със силикон. Смених маркучите със Семперит, старите бяха много напукани. Върнах стария възд. фултър и кутията, заправих и една закривение въздуха да не влиза директно:Ето снимки: http://www.album.bg/interceptor/albums/165823/Сега чакам да изсъхне добре лепеното и разкачих акумулатора да се изчисти всико и след час - настройки и проба.Въпросът ми е има едно малко тумбесто нещо на маркучите от бутиката към изпарителя, то ли е филтърчето? Като гледам има и две клеме отгоре ... http://www.album.bg/interceptor/images/27962303/
      Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


      Когато целта е всичко и пътят е без значение!

      Коментар


        #18
        Потърси КЛААС фирмата, в Русе. Те са вносителите на O.M.V.L. и са единствените в БГ, които знаят какво да правят с тези уредби. Ако някой може да ти я настрои и да ти реши проблема - то това са те (същите, които се занимават със земеделска техника, като комбайни например).
        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

        Коментар


          #19
          Знам ги обаждах им се специално и те ми препоръчаха един човек от Варна за да не бия път до Русе, но не ми помогна много момчето ...
          Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


          Когато целта е всичко и пътят е без значение!

          Коментар


            #20
            Колега и аз имам същият проблем само на газ колата понякога губи обороти.С ренцо ланди изпарител съм ...Проблема е че клапаните на изпарителят нещо заяждат и като развия врътката за оборотите на празен ход на изпарителят с няколко оборота и изфорсирам колата, и после завивам колкото съм развил проблема се решава за 2-3 месеца, и после пак ... Имам филтър преди изпарителя и е сменян есента, сменях тогава и мембрани ама а все тая.... Явно изпарителят ми събира пак боклуци и запичат или изпарителят е нещо дефектен ... п.п. Онова тумбестото на снимката по - горе е филтъра който обира графита ...
            Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

            Коментар


              #21
              Interceptor написа:
              Въпросът ми е има едно малко тумбесто нещо на маркучите от бутиката към изпарителя, то ли е филтърчето? Като гледам има и две клеме отгоре ... http://www.album.bg/interceptor/images/27962303/
              Това е газовият клапан.Ако искаш да си изчистиш филтърчето и тръбите трябва да спреш газта от бутилката към изпарителя и да развиеш ръждивия винт. После отваряш по малко крана докато не издуха всички гадости от тръбите.
              Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

              Коментар


                #22
                имаш предвид ръждивия винт отдолу на този клапан? Това с продухването достатъчно ли е? И не разбрах в крайна сметка това ли е филтъра или преди него трябва още нещо да има?
                Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


                Когато целта е всичко и пътят е без значение!

                Коментар


                  #23
                  Не преди него нищо друго няма. Когато отвориш чашката на клапана сигурно е пълна с графит. Както е казал колегата пускаш гаста отзад за да издуха мрасотията прес клапана. Спираш гаста затваряш и си готов :D
                  Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105hp

                  Коментар


                    #24
                    какво стана оправи ли се колата ? махай пластмасови въздохузаборник който е пред решетката на капака и няма да гасне като освобождаваш от скорост. а това където си го лепил си намери един двойник, на първо време става и така както си направил, а тоя ламбда контрол явно му е свършил вътъка на моторчето, все пак не всичко е вечно и хич не се занимавай с глупости не ти трябва направи и почистването което са ти описали колегите, че като гледам доста по 10 хиляди е минато на газ

                    Коментар


                      #25
                      Утре ще я настройвам пак че друг проблем се отвори... Кабелите са свещите хвърлят искри а маркуча и клапана минават точно покрай тях и изглежда страшничко ... ще ги сменя утре и ще пробвам как е. А ако съм доволен ще си поръчам метален двойник от интернет, че не можах да намеря..
                      Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


                      Когато целта е всичко и пътят е без значение!

                      Коментар


                        #26
                        кога се появи проблема днес ли с кабелите или е бил отпреди, ако е бил отпреди това ти е бил проблема..., ама няма лошо поне си взел нов изпарител смени и свещите също и си сложи тъпия ламбда контрол пак ако искаш, ама по-добре с кранче двупътно

                        Коментар


                          #27
                          Колега продаваш ли джаджата дето си махнал -стъпков мотор- на снимаката http://www.album.bg/interceptor/images/27962296/165823/
                          Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                          Втората......пак същата!
                          (_-_)______////_______(_-_)
                          Punto75-Вече на жената!
                          Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                          Коментар


                            #28
                            Не, съжалявам ще го запазя че знам ли какво може да стане пък и все още не съм тествал с обикновения клапан.
                            Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


                            Когато целта е всичко и пътят е без значение!

                            Коментар


                              #29
                              Смених си кабелите, почистих филтърчето. Развъртях тройнка на 2 1/2 оборота, завих врътката на изпарителя докрай и почнах. Отначало въобще не можеше да мине на газ след доста развъртане на врътката на изпарителя запали; развътях още до що годе да задържи оборотите. Имам чувството че съм го развъртял до край вече и ме е страх ако го напъна да не изкочи че при мене е като винт и незнам от другата страна държи ли го нещо, но не "минах" през изфорсирване въртейки. За сега колкото съм карал детонации не е имало, вървежа е доста добре, не е и гаснала, но не съм убеден че няма да го направи. Тройника е развъртян на около 3 оборота. Сега някъде четох че едното като се развиело другото трябвало да се завива. Аз не пробвах да завивам тройника ...
                              Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


                              Когато целта е всичко и пътят е без значение!

                              Коментар


                                #30
                                намери си двупътен "тройник" и ще стане както трябва, ако си махнал пластамсовия въздуховод и тръбта която влиза във филтърната кутия няма да гасне, детонации няма да имаш. извади 1 свещ и я снимай да видим в какво състояние са, предполагам и те плачат за нови;

                                Коментар

                                Working...
                                X