Газовата е обикновена REG и изпарител Landi. Системата е REGmatick O.M.V.L. Millenium В цял Бургас и Варна като видят REG и ме отпращат. Проблема е че като съм засилен и изключа от скорост оборотитр падат до 500 и колата гасне. Понякога на празех ход държи високи обороти 1500 - 2000. Ако дам газ и съм на висока скорост, а не съм много засилен (демек подам газ ама идва висока скороста на която съм) има детонации. Първо беше уж изпарителя. Никъде не намерих къде да ми подменят гумичките и трябваше да го сменя целия с Ланди. В повечето сервизи ми казват че едно електронно клапанче което е на тръбата от изпарителя и отива към въздуховодите трябвало да се регулира, но нямали софтуер. Последно говорих с един човек чак от Русе и ми препоръча един сервиз от Варна, но и там като цяло нищо, но човека ме убеди че не требвало да си давам стария изпарител защото бил много по добър от Ланди ... ама на всеки различно ти казва. Един даже ми вика да съм я махал таз газова и да съм дал 1000лв да сложа ГИ Направо му се изсмях.Та сега вече съм без надежда и смятам сам да се заема с газовата и се надявам на помощ.Посления човек ми даде някои съвети как да си направя кутията за възд. филтър понеже съм със спортен и можело от него да е проблема.Аз искам да попитам как се регулира изпарител? Смятам да сменя филтъра с обикновен и да направя едно "U" завъртане на въздуховода да не влиза толкова въздух.И има ли някакъв филтър по тръбите между бутилката и изпарителя? Може ли да се чисти?Детонациите може ли да са плод на бедна смес? Как да я регулирам.Мерси много на включилите сеП.П. На бензин колата работи отлично
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Много проблеми .. от всякъде ме отпращат
Collapse
X
-
nedialk00
колега на мястото на това моторче сложи един "тройник" той при теб ще е "двойник" :D , махни тоя пластмасовия въздухозаборник черния и остави само тръбата която влиза в филтърната кутия след това си регулирай двойника и врътката на изпарителя за празния ход и си готов.
Коментар
-
dan4o написа:с ламбда контрол ли си или е нещо друго?така както обясняваш нормално никой да не иска да ти помогне.ти искаш сам да си помогнеш или да намериш готов сервиз който да свърши работата.щото и на двата варианта има отговориFiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.
Когато целта е всичко и пътят е без значение!
Коментар
-
nedialk00 написа:колега на мястото на това моторче сложи един "тройник" той при теб ще е "двойник" :D , махни тоя пластмасовия въздухозаборник черния и остави само тръбата която влиза в филтърната кутия след това си регулирай двойника и врътката на изпарителя за празния ход и си готов.Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.
Когато целта е всичко и пътят е без значение!
Коментар
-
nedialk00
точно така колега, аз имах ламбда контрол ама мани го, с кранче е по-добре какъв е изпарителя дай да го видя снимка нещо да ти кажа от къде да бутнеш
Коментар
-
nedialk00
на теб проблема ти щом и нов изпарител имаш е единствено в недостига на газ, слагаш кранче развий го на 2оборота и половина, след тва от изпарителя регулираш празния ход оборотите - двигателя да работи равномерно(на изпарителя трябва да има една врътка = на моя ловато е една пластамсова врътката) дай снимка на изпарителя ти и ще ти кажа коя е
Коментар
-
nedialk00
ако изпарителя е такъв това ограденото е винчето за реглаж на оборотите на празен ход а на мястото на това клапанче което е сега слагаш ето такова кранче - може и пластмасово; развиваш го на 2,5 оборота регулирваш после празния ход двигателя да работи равномерно, сядаш и караш - ако вървежа ти харесва не пипаш нищо, засичаш разхода = ако те устройва е супер, ако не завиваш половин оборот на кранчето регулираш пак празния ход и газ
Коментар
-
Утре ще го снимам мисля точно такава беше врътката. Много ти благодаря.А друг въпрос.... сегашното електронно клапанче да ги разкача или да го оставя закачено да виси? Предполагам то само "изпълнява" а не носи обратна информация и мога направо да го махна.Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.
Когато целта е всичко и пътят е без значение!
Коментар
-
nedialk00
разкачи го и го махни, но недей маха друго кабела го остави там и остави и това от което идва кабела просто го замени с такава врътка, ако ти запише грешка на ламбда сондата ще ти кажа как да го оправиш ама сигурно няма да ти запише няма да е лошо да метнеш няколко снимки и на плочката и на изпарителя
Коментар
-
nedialk00
има и пластмасови аз пластмаасов съм сложил, ами тройник се казва по принцип кажи тройник ама еднопътен на ф16 и от двете страни
Коментар
-
nedialk00
може колега, при мен разлика почти нямаше(0,5/100) само по-слабо ускорение с ЛК, то явно зависи и от ЛК системата, а я да питаме колегата какъв му е разхода на газ градско / извънградско, моята с тройник извънградско без клима ми гори 8/100 с клима 9.5 някъде, градско някъде 13/100
Коментар
-
nedialk00
а най-добра настройка на тройника, колегата може да си направи по следни начин(прави се на загрял мотор) - взимаш един мултицет прикачаш червената сонда към сигналния (черния) кабел на ламбда сондата, черната я даваш някъде на маса; и сега на празен ход показанията трябва да са между 0.65-0.82-3, като най-добре да е около 0.65-0.70, след това някой ти настъпва колата на около 3500 оборота, а ти от тройника регулираш докато докараш показания на мултицета около 0.65-0.70 волта, ако се е разместил празния ход съвсем малко му трябва да се регулира и колата ти е настроена идеално ама ти направи първо тази настройка която ти казах 2.5 оборота на тройника и наместваш празния ход ако не те устройва разхода направи тази
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар