абе човек то си идва ключето с кабелите, просто ги свързваш както е описано в схемата, а бензиновата помпа като го сложиш тва ключе я спри да не работи докато караш на газ.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бензиновата помпа работи и на газ
Collapse
X
-
nedialk00
-
кола
Ти това трябва да го имаш иначе как прехвърляш от бензин на газ иначе Кафяв се намотава около кабелите на свещите 1и4 например Син -клапана на изпарителя Бял -клапана на бензинчервен + Черен -то тук го пише http://www.runel-tech.com/?p=productsList&iCategory=3
Коментар
-
nedialk00
-
nedialk00
-
nedialk00
ще го монтираш върху капачето зад което са бушоните, ще боцнеш една дупка да могат да минат кабелите; така червения кабел му слагаш кабелна обувка и закачш към леглото на бушончето(на снимката липсва леглото на бушончето, но и него ще го има в компелкта), взимаш още едно кабелче слагаш му кабелна обувка и към другия край на леглото на бушончето, а другия кабел трябва да е свързан към кабел на който има постоянно +12волта(замерваш там с мултицет или пускаш кабелчето направо от + на акумулатора); кафевия и синия кабел трябва да отидат в двигателния отсек (там зад бушоните се промушват) кафевия го омотаваш 5-6 намотки около някой високоволтов кабел на свещите и го намотаваш с изолирбанд отгоре после; след тва тоя синия кабел отива към газовия клапан = там го прикачаш към този кабел който подава напрежение на газови клапан; сега се връщаш пак при ключето хващах черния кабел(той е масата) вързваш го към кой да е черен кабел който ти видят очите, или развиваш малко някое болче(заголил си кабела) правиш няколко намотки около болчето и го стягаш(може да използваш някое от болчетата което държи таблото с бушоните - моята маса е вързана там)
Коментар
-
pakumba написа:дъра- бъра, охлаждане на железа /дюзи/, трупане на грешки от спряна бензинова помпа няма в екуто, то не разбира, че е спряна. Единствената кирия от това да ти работи помпата, докато си на газ е да се врътка бенза по маркучите, защото иначе седи празен целия горивопровод и като има кислород там и хваща мизерии- ръжда, прахоляци някакви и т.н. и ако не си пускал помпата от 1 год като я пуснеш ще проте4е отнякъде. Помпата си е част от колата, която не е направена да не изгори никога, така че колкото по-малко работи, толкова по-добре, разбира се да не е един път на година. А между другото моето копче е същото като твоето вероятно. Помпата съм си я спрял сам много лесно, с едно нормално затворено реле, вързано към газ клапана- като дам контакт и газовия получи + и релето се отваря и прекъсва веригата- вързал съм го за инерционния прекъсвач под седалката, то си е фабрична тази система, така че стана супер."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Synthy написа:ЕКУ-то не следи ли налягането в рейката с инжекторите?Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Synthy написа:Ясну. Значи съм казал по-горе глупост. Но аз лично не бих я спрял, пакумба е казал основателна причина.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар