Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бензиновата помпа работи и на газ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    кола

    Долните релета са за дюзите а горните трябва да се провери къде отиват освен да прекараш една жичка да прозвъниш до помпата и да видиш дали има някоя от тези да стига до там или до релето на помпата на колата .
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #17
      Колега можеш ли да обясниш малко по-подробно на лично как да го направя?
      1.6 16v Abarth

      Коментар


        #18
        Колега, бензиновата помпа според мен трябва да работи, за да върти бензина и да охлажда бензиновите дюзи. По обратният път тя си връща бензина в резервоара и няма опасност да изгори, а така няма и да ти се запекат дюзите от прегряване. Защо ти трябва да я прекъсваш?
        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

        Коментар


          #19
          Няма ли вероятност да изгори така,ако няма проблеми да си бачка така няма и да се занимавам да я спирам.Понеже от четеното до сега съм останал с убеждението че е по-добре да е спряна.Но ако е добре да работи бих я оставил
          1.6 16v Abarth

          Коментар


            #20
            кола

            Ми ще намериш две мнения ДА и НЕ А пали ли ако е само на газ.аз например съм извадил буксата от помата и така си карам ако ми трябва на бензин си е слагам и си работи добре .Преди доста време ми е правила проблем със синхронизацията на ECU .Това може да ти повлияе основно
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #21
              Пали когато е само на газ да,то 2-3 години само така е карана колата без да помирише бензинец.
              1.6 16v Abarth

              Коментар


                #22
                Няма да изгори. Нали точно това казах - бензина се връща по обратната магистрала, и с нищо не се нарушава работата на помпата. А и тъкмо няма да ти трупа грешки ЕКУ-то заради неработеща помпа. Щом работи - не пипай
                "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                Коментар


                  #23
                  добре,за сега оставяме да работи,но от къде мога да си взема пак такова копче да го сменя поне,че така е адски изнервящо да вадя бушона на газовата всеки път,когато искам да работи на бензин.И има ли шанс да сложа от другите копчета със степените без да преправям всичко по инсталацията на газовата ?
                  1.6 16v Abarth

                  Коментар


                    #24
                    лесно става, а помпата я спри когато караш на газ да не бачка прави се с едно реле и се взема сигнал от ключа, ти с какъв ключ си ? моя е ето такъв http://www.runel-tech.com/?p=productsMore&iProduct=2 , междудругото инсталациите на моята и твоята кола трябва да са същите мога да видя кой кабели бяха на бензиновата помпа(маха се пласмасовия праг до шофиора и там под килимчето минава сноп кабели аз от там съм прекарал жички )

                    Коментар


                      #25
                      Според мен няма нужда да се прекъсва бензиновата помпа.Така е направена че да кара X километри,до като караш на газ все едно си на бензин ,помпата си работи,дюзите се охлаждат,и еку-то не трупа грешки.

                      Коментар


                        #26
                        колега в голяма заблуда си спирай помпата защото маркучите за бензина се нацепват и по някое време може да започнеш да се чудиш тия отвънка какво палят докато ти се подпали колата това че дюзите се охлаждали и не се запичали са пълни бабинидеветини за мен, а това че като работи помпата не записва грешка е някакъв тротоарен мит. а спирайки помпата и удължаваш живота понеже не се износва напразно някой може да ти каже че бензина ставал на боза на дъното на резервоара - е не става на мен ми е престоявал и по 6 месеца и си е бистър като ракийца

                        Коментар


                          #27
                          дъра- бъра, охлаждане на железа /дюзи/, трупане на грешки от спряна бензинова помпа няма в екуто, то не разбира, че е спряна. Единствената кирия от това да ти работи помпата, докато си на газ е да се врътка бенза по маркучите, защото иначе седи празен целия горивопровод и като има кислород там и хваща мизерии- ръжда, прахоляци някакви и т.н. и ако не си пускал помпата от 1 год като я пуснеш ще проте4е отнякъде. Помпата си е част от колата, която не е направена да не изгори никога, така че колкото по-малко работи, толкова по-добре, разбира се да не е един път на година. А между другото моето копче е същото като твоето вероятно. Помпата съм си я спрял сам много лесно, с едно нормално затворено реле, вързано към газ клапана- като дам контакт и газовия получи + и релето се отваря и прекъсва веригата- вързал съм го за инерционния прекъсвач под седалката, то си е фабрична тази система, така че стана супер.
                          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                          Fiat Bravo'97 1,6 16v
                          Fiat Tempra'91 1,6 mono

                          Коментар


                            #28
                            не съм с такова ключе,но мисля да сложа точно такова.Но не знам от къде да взема кабелите които се вкарват в него
                            1.6 16v Abarth

                            Коментар


                              #29
                              газ

                              3 позиции ключето няма нищо общо с помпата позициите са газ- автоматично и бензин а на тебе ти трябва да прекъсваш помпата може да прекъснеш + като сложиш реле а сигнала взимаш от клапана схемата по горе .
                              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                              Коментар


                                #30
                                Ключар,за сега ще оставя помпата да си работи така,въпросът е какви кабели и от къде да пусна към новото копче което ще слагам.Някой ако може да помогне с инфо за товаНамерих тази схема http://www.runel-tech.com/images/GCC_SCH_large.jpg
                                1.6 16v Abarth

                                Коментар

                                Working...
                                X