Колеги,мисля че преди не работеше,сега като работи на газ колата и помпата се чува все едно се тормози,все едно е напълнила с бензин и върти вече този в нея.По принцип би трябвало да се връща бензина в резервоара нали?Защото при мен все едно е зпушен маркуча за обратния бензин.Та как мога да спра помпата като прехвърля на газ?Колата е Браво 1.6
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бензиновата помпа работи и на газ
Collapse
X
-
До колкото знам (при обикновенните АГУ не ГИ) при монтажа на газова уредба се мотрират и 2 релета ако несе лажа. Тези релета са вързани кам копчето на газта и когато преминеш от бензин на газ те трявба да прекаснат захранването на попмата и да подадат захранване на газовия клапан. При мен на всяко реле имаше и по един бушон. Колата е Ланчиа и е с обикновенна АГУ. При теб ГИ ли е или АГУ?Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105hp
-
Щом копчето нети работи проблема много е възможно да е в него. Когато смениш от бензин на гас то трябва да прекасне веригата кам бензиновата помпа за да спре тя да работи. Проследи кабелите от газовия клапан каде отиват за да намериш имулацията на колата и релетата. При мен на самоте релета имах бушон ако и при теб е така провери при смяна на гас/бензин дали включват. Но първо мисля че трябва да смениш копчето за превключване около 20лв. еFiat Bravo GT 1.9 JTD 105hp
Коментар
-
Колега то смяната е невъзможна от копчето..Светва като дам на контакт червено-демек да пали на бензин,но щом завърти и още не е запалила светва зелено-че е прехвърлила на газ и не може да се сменя повече от там.Имам чувството че помпата толкова надува маркучите все едно не връща излишния бензин (утре ще проверя и това).Имам кутийка със симулатор на дюзите и ламбдата-само 1 платка е вътре и няма бушон там.Май ще слагам от тия копчета дето са на степени-газ,бензин и средно положение,май така си обръща автоматично.1.6 16v Abarth
Коментар
-
Сега разбирам про теб копчето е несе щрака настрани а само на ватре се натиска. Дори и на този модел копче трябва да имаш реле някаде което прави смяната гас бензин. Провери кабелите на газовия клапан. Те трябва да идват от реле което подава ток на клапана когато колата запали да прехварли на гас. Съответно там трябва да има още едно което да изкл’чва същевременно помпата на бензина. Явно проблема ти е в някое реле. А смяната на копчето не пречи да си сложиш такова с 3 степени. При мен е така: Първа степен само бензин, втора степен пали само на гас и третата степен пали на безнин и обраща на гас като това се случва при определени обороти на двигатела(например 2000 оборота) Регулирането кога да смени на гас става от самия бутон на който от задната страна има болчеFiat Bravo GT 1.9 JTD 105hp
Коментар
-
Колега утре на светло ще разгледам обстойно от къде идват и отиват кабелите,дано ги намеря тия релета че до сега не съм ги виждал май май..смяната на копчето дали ще е лесна,понеже сега в това копче влизат само 2 кабелчета , не знам в това с 3-те степени колко трябва да са.Но не вярвам да е невъзможно МНОГО ти блаодаря че ми помагаш,хубво е в такива моменти и по това време да има кой да ти обърне вниманиеРелета не можах да открия никъде,всички кабели влизат в черната кутийка с симулатора на дюзите и ламбдата.Ако трябва да отворя тази кутийка да снимам отвътре ако може да се разбере нещо така..1.6 16v Abarth
Коментар
-
Управлението, за което говори колегата с трипозиционното копче има 5 кабела и вътре има реле мисля. Колкото до това, че помпата се спира когато колата работи на газ е относително. Може да се спре, но може и без да се спира. Според мен е по-добре помпата да си върти бензина, лично мнение. А относно това, че в последно време ти се чува помпата по-силно, може би е тръгнала да си заминава. Пусни снимки на джаджите по газова да се види за какво става дума.Fiat Bravo 11'97
1.4 12V A/C
Коментар
-
кола
Който е слагал газовата той най лесно ще оправи работата с помпата ама май нямаш такова реле за помпата .Може да има да дюзите . Ако няма може да си сложиш като се прекъсне и се сложи реле като се вземе сигнал от клапана аз съм извадил направо буксата на кошницата под задната седалката .пали добре на газ и си върви -за сега де Днес сменях въздушен филтър и пак трябваше малко да е донастройвам иначе гаснеше .
Коментар
-
Само да не стане така, че когато решиш да я ползваш помпата и да се окаже, че не работи. Защото при мен стана точно така запалих една сътрин колата на газ и тръгнах към газстанцията и угаснах малко преди нея. Викам ще обърна на бензин , да ама не - помпата си беше заминала. И това при положение, че миналия ден колата е карана на бензин. Загина внезапно даже не съм разбрал.Fiat Bravo 11'97
1.4 12V A/C
Коментар
-
Значи сам няма да се справя с смяна на ключето с такова с 3 позиции.Или поне ако знам от къде да взема тези 5 кабела.Газовата е слагана в София още преди да купя колата,иначе ако аз я бях слагал щях да знам при кой да я закарам.Веднъж я карах на газаджия тук не помня за какво,май за преглед и гледаха така.Тай че не ми се рискува да я закарам там,но в краен случай ще е така.Вчера когато извадих маркуча от рейката и го сложих в едно шише помпата не се затормози,звукът си беше напълно нормален.За това си мисля че има нещо запушено,ако връща бензина в резервоара и го върти няма да ми пречи,но така както продължава да рабботи тая помпа на газ и да я чувам отзад как се мъчи..колега ключар би ли помогнал как да направя така с реле като взема сигнал от клапана?Днес ще снимам под капака,но изпарителя е долу в бронята и няма да се види1.6 16v Abarth
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар