Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с напукани/нацепени маркучи на газта

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с напукани/нацепени маркучи на газта

    Здравейте колеги. Карам Фиат Пунто 1.2 60к.с. 2001г. м. Октомври миналата година сложих газов инжекцион, който работеше безпроблемно до днес вече почти 9000км. Днес обаче се отвори следния проблем - при преминаване на газ колата започна да гасне. Погледнах маркучите, по които минава газта и установих, че всички те в краищата им са нацепени. Също така, когато отворих капака миришеше на газ, което ме навежда на мисълта, че има изтичане на газ и то сериозно. Въпроса ми сега е следния - откъде и какви маркучи за газ да купя, като говорим единствено за здрави и КАЧЕСТВЕНИ маркучи, без особено значение в цената. Целта е да не се допуска подобно нещо за напред. Ще бъда благодарен, ако ме ориентирате към магазини, модели, цени и т.н. в общи линии всичко свързано с маркучите, по които минава газта. Благодаря предварително.

    #2
    кола

    Който ти е слагал газовата да ги смени така няма да обикаляш да търсиш иначе маркучи има в много магазини за части за коли и където слагат газови ул. "Козлодуй" №69По Ботев също има
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Това е така, но моята цел е по-скоро аз да се ориентирам и да знам, как да отлича качествените маркучи и да съм подготвен, като отида утре да говоря с хората. Въпросът е да имам представа какво и откъде да купя евентуално.

      Коментар


        #4
        Re: Проблем с напукани/нацепени маркучи на газта

        Painfall написа:
        Здравейте колеги. Карам Фиат Пунто 1.2 60к.с. 2001г. м. Октомври миналата година сложих газов инжекцион, който работеше безпроблемно до днес вече почти 9000км. Днес обаче се отвори следния проблем - при преминаване на газ колата започна да гасне. Погледнах маркучите, по които минава газта и установих, че всички те в краищата им са нацепени. Също така, когато отворих капака миришеше на газ, което ме навежда на мисълта, че има изтичане на газ и то сериозно. Въпроса ми сега е следния - откъде и какви маркучи за газ да купя, като говорим единствено за здрави и КАЧЕСТВЕНИ маркучи, без особено значение в цената. Целта е да не се допуска подобно нещо за напред. Ще бъда благодарен, ако ме ориентирате към магазини, модели, цени и т.н. в общи линии всичко свързано с маркучите, по които минава газта. Благодаря предварително.
        Най-вероятно става въпрос за нискобюджетен ГИ или си попаднал на некоректни майстори.Гаранцията ти е 2 год. по закон и те трябва да ти заменят безплатно дефектните материали.Не се движи на газ докато не ги замениш.ВНИМАВАЙ ОПАСНО Е ОТ ЗАПАЛВАНЕ

        Коментар


          #5
          Знам, че е опасно. Точно по тази причина, не карам колата дори и на бензин без необходимост, а утре ще я карам да ги сменят. Въпроса с гаранцията е ясен, обаче на мен идеята ми е не просто да сложат каквито има или пак същите, а да съм подготвен и да знам какви ми трябват, кои са най-качествените и да купя от тях, с цел това да се избегне за в бъдеще.

          Коментар


            #6
            Е ти колко маркучи имаш? 50см от изпарителя до рейката? Върви в някой магазин специализиран за маркучи и си купи маркуч за газ, най-добре търси да са някаква марка, срещал съм Симперит например. После върви при газаджиите да ти го сменят и да ти е мирна главата, че иначе може да ти сложат пак някакви боклуци. Ако караш колата на бензин не би трябвало да имаш каквото и да било изтичане на газ, но за по-голяма сигурност си завии кранчетата при бутилката.
            --Старата ръжда любов не хваща!--
            156 sportwagon 1,9 jtd 115
            ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

            Коментар


              #7
              Да, семперит са добри маркучи. По бензиностанциите масово са такива, а там боклуци не слагат. И след като си завиеш кранчетата на бутилката (най-добре и двете), отхлаби някоя водна скоба от маркучите, да излезне остатъчното налягане от системата. После стягаш и караш на бензин докато не си смениш маркучите.
              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

              Коментар

              Working...
              X