Synthy написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
RQ: Браво 1.4 12V с газ - снимка
Collapse
X
-
Не прекъсвай парно и не слагай тетки, абе изобщо без да режеш маркучи. Ползвай отоплението на дроселна клапа или на инжекциона или карбуратора според каквато е колата . Там отоплението е с малки щуцери примерно 8 мм. В газаджийските магазини има такива преходници за вода от 8 към 16 мм. например. Взимаш 2 за по лев и нещо и готово . това фи 16мм. е за към изпарителя. После само се обезвъздушава и караш.не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
Ами аз на моята кола така я направих навремето защото видях че газаджиите така правят -с тетки на парното. Толкова съм разбирал. Единствената разлика която открих е че като се преместих по късно на отоплението на колектора ми се подобри парното. За топленето на изпарителя нямам грижи и при - 20 гр. си паля на газ подгрявам я колата малко и си карам . Никога не ми е замръзвал изпарителя и освен това си се топли доволно. Още нещо любопитно- на баща ми на Кромата съм вързал изпарителя да минава вода през него от маркучето което връща вода в изравнителното казанче. Там пък направо едвам минава вода ама е факт че колата си работи нормално вече 3 години. И той си кара само на газ. А си мисля че газаджиите връзват на парното може би защото е по лесно - в смисъл е по достъпно отколкото да разглобяваш около инжекциона и да търсиш там маркучетата. Въпреки че като се монтира самата газова пак се разглобява около инжекцията - я за да сложиш плочка , я заради кабелите. В края на краищата може да си хванеш водата откъдето ти е кеф само да циркулира през изпарителя. На колектора това че са малки маркучетата не значи че изпарителя е без вода или нещо такова. Той като се обезвъздуши си е пълен и водата се върти и го топли и толкова, нищо че дебита е по малък.не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар