Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

RQ: Браво 1.4 12V с газ - снимка

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Synthy написа:
    Аз мога да кажа за вертикалното монтиране. Слага се с ръб по посока на движението, за да не се влияе мембраната от тръгване/спиране. Все пак тя има някаква маса, от там интертност. А за легнало положение... май не съм виждал досега такъв, а и в упътването на изпарителите, които съм виждал изрично пише да се слага вертикално. Но нека и някой по-запознат от мен да каже. Аз съм средностатистичекси любител.
    Точно така, слага се по посоката на движение понеже при рязко спиране се получава колебаене в оборотите и дори гаснене на колата.
    Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
    Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.

    Коментар


      #17
      Добде де тва не го ли знаят в Ловато?
      Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

      Коментар


        #18
        Малко хора го знаят, а още по-малко им се занимава да го правят. Щото са мързеливи мърлячи!
        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

        Коментар


          #19
          колеги да питам само как се монтират маркучите за водата на изпарителя мисля да си слагам газова уредба.Имам си всичко необходимо ама няма кой да ме светне по това как да му вържа на изпарителя водата всеки различно говори ....

          Коментар


            #20
            Не прекъсвай парно и не слагай тетки, абе изобщо без да режеш маркучи. Ползвай отоплението на дроселна клапа или на инжекциона или карбуратора според каквато е колата . Там отоплението е с малки щуцери примерно 8 мм. В газаджийските магазини има такива преходници за вода от 8 към 16 мм. например. Взимаш 2 за по лев и нещо и готово . това фи 16мм. е за към изпарителя. После само се обезвъздушава и караш.
            не подценявайте италианските коли
            Tipo 1.6 (149.C2.046)

            Коментар


              #21
              Добре А защо някой Фиати като моя са вързани от парното да се циркулира вода в изпарителя ? Каква всъщност е разликата ?

              Коментар


                #22
                Ами аз на моята кола така я направих навремето защото видях че газаджиите така правят -с тетки на парното. Толкова съм разбирал. Единствената разлика която открих е че като се преместих по късно на отоплението на колектора ми се подобри парното. За топленето на изпарителя нямам грижи и при - 20 гр. си паля на газ подгрявам я колата малко и си карам . Никога не ми е замръзвал изпарителя и освен това си се топли доволно. Още нещо любопитно- на баща ми на Кромата съм вързал изпарителя да минава вода през него от маркучето което връща вода в изравнителното казанче. Там пък направо едвам минава вода ама е факт че колата си работи нормално вече 3 години. И той си кара само на газ. А си мисля че газаджиите връзват на парното може би защото е по лесно - в смисъл е по достъпно отколкото да разглобяваш около инжекциона и да търсиш там маркучетата. Въпреки че като се монтира самата газова пак се разглобява около инжекцията - я за да сложиш плочка , я заради кабелите. В края на краищата може да си хванеш водата откъдето ти е кеф само да циркулира през изпарителя. На колектора това че са малки маркучетата не значи че изпарителя е без вода или нещо такова. Той като се обезвъздуши си е пълен и водата се върти и го топли и толкова, нищо че дебита е по малък.
                не подценявайте италианските коли
                Tipo 1.6 (149.C2.046)

                Коментар

                Working...
                X