Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

стягане на буренца към медните тръби

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    стягане на буренца към медните тръби

    колеги, как стягате буренцата ? http://www.autogasmarket.com/shop/products/42.html за пълначката ме интересува конкретно, но и за тези буренца на газовия клапан и изпарителя и как се определя колко аванс се оставя между буренцето и края на тръбата ?

    #2
    Пъхаш тръбата да опре до челото пускаш бурето и стягаш. Поне аз като си слагах газовата така направих и изпускаше само от едно място - стегнах и никакви проблеми. Проверях за изпускане с гъбичка и веро.

    Коментар


      #3
      аз на пълначката го сложих буренцето, пъхнах тръбата с буренцето в пълначката и стегнах яко и не изпуска, но после като развих да проверя дали се е стегнало както беше на старата тръба - не беше пак можех да го махна; а тръбата я сменях понеже ми дойде къса за новото място на пълначката; та мисълта ми е, че явно се стяга с нещо предварително

      Коментар


        #4
        Трябва да стегнеш до толкова, че да не пада буренцето, да може конуса да го "захване"

        Коментар


          #5
          Има си клещи за тази цел. Ама как се казват... някой знае ли?
          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

          Коментар


            #6
            и аз мисля че има специални клещи, понеже като изкараш тръбата която влиза в изпарителя, там буренцето е застопорено на 3-4 см от края й

            Коментар


              #7
              nedialk00 написа:
              там буренцето е застопорено на 3-4 см от края й
              Тук май си се объркал малко, вероятно 3-4 мм.Слагаш буренцето на тръба, нея хубаво напъхваш в отвора и стягаш. Няма да има проблеми.

              Коментар


                #8
                Гарантираш ли че няма да има проблем, ако само да се завие? Защото след стягането с клещите за тази цел наистина е гарантирано, че няма да има проблем (ако се направи както трябва).
                "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                Коментар


                  #9
                  Synthy написа:
                  Гарантираш ли че няма да има проблем, ако само да се завие? Защото след стягането с клещите за тази цел наистина е гарантирано, че няма да има проблем (ако се направи както трябва).
                  Сменях сондата на бутилката, направих го по този начин и няма проблем. При хубаво стягане лещата се сплесква и уплътнява около тръбата.Всеки може да си го направи както реши. На домашния климатик, за да фиксират лещите на тръбите ползваха скоба с конус, който отваря леко тръбата в предния й край и така лещата не може да излезе.

                  Коментар


                    #10
                    Да бе, ясно че при теб няма да има, щом го казваш като опция. При мен обаче, като сменях преди време изпарителя, и не успях да стегна добре буренцето и изпускаше газ, та се наложи газаджия да се намеси с въпросните клещи.
                    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                    Коментар


                      #11
                      експандер се казват клещите , а тия които правят фуния като на климатиците са конусни дъски но в случая само първите вършат работа.

                      Коментар


                        #12
                        аз слагам буренцето на тръбата, после бъркам в нея с ответка или друго подходящо нещо и я раздувам под буренцето. така съм виждал да се прави и аз така го правя, проблеми не съм имал никога след монтаж.
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар

                        Working...
                        X