Та значи първо:с едни газаджии говорих, слагали за 430лв. Ловато(италианско с плочка) и аз питам дали може изпарителят да е брц?И получавам отговор:"Ми то брц-то повече харчи, за по-големи кубатури е и при 1.6 ще харчи повече.Та въпросът ми е:Вярно ли е това или не?И второ:изпарител BRC или LOVATO да си сложа?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изпарител- BRC или LOVATO?
Collapse
X
-
sachma написа:Та значи първо:с едни газаджии говорих, слагали за 430лв. Ловато(италианско с плочка) и аз питам дали може изпарителят да е брц?И получавам отговор:"Ми то брц-то повече харчи, за по-големи кубатури е и при 1.6 ще харчи повече.Та въпросът ми е:Вярно ли е това или не?И второ:изпарител BRC или LOVATO да си сложа?ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
абе не е баш да няма изпарители за големи и малки мотори. има проблем ако сложиш недостатъчно мощен изпарител да храни голям двигател, обаче обратното го няма-т.е. колкото и голям изпарител да ти сложат все тая. въпроса е да не идва малък. аз съм със 100кв на 1,6 темпра. брц е ми изпарител като изпарител, върви и не харчи много. но не знам защо мене по ме кефи брц, честно да ти кажа разлика няма да усетиш, то е изпарител няма да става дюза на реактивен самолет яLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Обикновено изпарителите са 2 или 3 групи. За мотори до 70-80 kW, 100-110kW и над 120kW избираш си според мощността на двигателя. Дали Ловато или БРЦ трудно е да се каже, че едната е по-добра от другата. Лично аз съм с БРЦ и съм доволен, но същото ще ти го каже човек и с Ловато. Въпроса вече опира до това колко пари можеш да отделиш.FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
не си ме разбрал, 100кв значи, че може да захрани кола до 100 киловата, моята е 77 коня. имах предвид, че по-голям не е проблем, не значи че ще харчи повече в никакъв случай. на мен не знам точно колко ми харчи колата, не се интересувам чак дотолкова точно, но съм адски доволен от разхода и ми идва почти на 1:1 ако се движа с автобус в града/и то сам/, така че хич и не й правя сметка. аз бях с волтран, ама му беше дошло времето за смяна на мембрани и понеже не се справих с един много ръзждясал болт си купих нов-стар брц. той отвътре дори си беше бял-т.е. едва ли има и повече от 2-3-4000 км. просто перфектен изпарител за 30 кинта/електрически/.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Абе аз си мислех за друго, дали няма да ми излезе по-евтино да взема някоя бутилка на старо някоя куча марка и да сложа хубав изпарител и плочки и там каквото още трябва и да ми дойде малко по-евтино...То евтиното скъпо излиза, ама...а и дали майсторите ще се навият така, дали ще я сложат като хората...Има едни в княжево един приятел си слага при тях та те ми искат430лв. за газова ловато(италианско) и те ми казаха че брц уж повече харчело на 1.6 мотори.Май ще бягам от тези "майстори".N.Y. State of Mind
Коментар
-
абе не им слушай глупостите харчила повече- изпарителя върши една и съща работа, всяка марка върши едно и също въпроса е мембраните да са нови/и гумичките вътре/, другото е едно желязо с дупки и нищо повече. то не се амортизира, амортизират се мембраните и обогатителя евентуално/ако го позлваш/. един изпарител нов струва 140-150 лв, едни мембрани са до 25 лв. аз не виждам смисъл да се купи нов изпарител, просто си вземи стар и му смени мембраните. ако не си виждал отвътре представлява точно едни дупчици, които се запушват отвреме навреме от едни лостчета с гумички накрая :D та така ако не искаш да си даваш парите напразно си купи 2 ръка изпарител. за бутилката не знам какво да ти кажа, ние имаме газови устройства по колите от 1990 год., още в дч нямаше газ станция та ходихме до варна да зареждаме и си донесохме уредбата от русия. бутилката от тогава досега си действа без да е създала грижи. другата ни уредба на 2рата кола я взехме около 93-94 год. от вмз сопот- и тя до ден днешен е на кола и не е правила проблем. единственото, което може да й стане на бутилката е да почне да заяжда съчмата и да не иска да затваря, но това се оправя сравнително лесно, пък и има допълнителни клапани за подсигуряване. все пак ако я провериш преди да я купиш ще й знаеш състоянието. другото по колата са клапани ако е карбуратор са 2, ако е с ел помпа е 1. клапан ти препоръчвам да си купиш нов, не е скъп, а пък правят мизерии като одъртеят.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Ами аз горе-долу вече съм се ориентирал към уредба, единственото нещо което ме спира(засега) е че бившата служебна темпра която карах също беше на газ и вътре смърдеше не се дишаше. Та не искам така да стане и с мойто Типо-няма да карам с противогаз я!Та затова рових из форума за свестни газаджии и звъннах на няколко и тея като ми казаха така...не знам.А иначе на теб миришр ли ти на газ в колата от газовата?N.Y. State of Mind
Коментар
-
sachma написа:Ами аз горе-долу вече съм се ориентирал към уредба, единственото нещо което ме спира(засега) е че бившата служебна темпра която карах също беше на газ и вътре смърдеше не се дишаше. Та не искам така да стане и с мойто Типо-няма да карам с противогаз я!Та затова рових из форума за свестни газаджии и звъннах на няколко и тея като ми казаха така...не знам.А иначе на теб миришр ли ти на газ в колата от газовата?
Коментар
-
абе на всичко друго може да мирише ама на авто газ не моята пълначка е изкарана навън и като зареждат нищо не влиза в колата, пък моята е комби смятай няма ли усетя ако изпуска. просто на вашата служебна темпра й изпуска отнякъде. ама то лесно се оправя и евтино. аз имам проблем-не знам защо не ми затваря точно тази съчма на бутилката и остава да затвори тази на пълначката. обаче пълначката е вирната леко нагоре и шибаните педераси по газ станциите като ми свият капачката и като валне вземе, че ми намокри единствената работеща съчма за затваряне и пропуска по малко. след 2-3 капки масло вече 2 месеца не изпуска ее и вече си пазя капачките. според мен си вземи 2 употреба и бутилка и изпарител, бутилката може да се провери знам че ги надуват тестват ала бала пък за изпарителя ти казах. ще ти стъпи около140-200 лв всичко, зависи каква бутилка и т.н. и за монтаж вече не знам колко.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Ами това че ми казвате че не трябва да мирише по принцип е така, ама старата Темпра като се качиш и като запалиш колата и те е страх да скръцнеш със зъби, та камо ли да запалиш цигара например!Къде смях, къде не-миришеше ужасно и майстори се чудиха и се маеха и трака и не можаха да я оправят!N.Y. State of Mind
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар