Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bravo GT вече на газ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    вече съм готов с първите впечатления от плевенския газов инжекцион.за начало - от сервиза в който я поставиха съм доволен, свършили са си работата момчетата доста добре, всичко е много добре монтирано, не стърчат кабели, маркучи и тем подобни.сега за самия инжекцион - работата на газовите инжектори е учудващо тиха - нещо което се набива на първо чуване за вървенето - на икнономичен режим се чувства че е скопена колата - каквото и да си говорим се чувства осезаемо. на нормалния режим ускорява добре, но като се включи климатика и се усеща недостиг на мощност ( особенно с 4ма души в колата ). на спортния режим колата ускорява като на бензин ( поне по мое и на брат ми мнение - за точните данни ще ви информирам след засичане на Божурище ).за разхода не мога да кажа нищо със 100% сигурност - поради свързаността ми с автомобилния спорт уикенда бях на рали България - първите 2 дни с 4 души и техника, с доста раздаване на газ по маршрутите на ралито, катерене на баири, съчетано с много бавни преходи там където почти няма път и работа на климатика през 50% от времето средния разход беше 10.3/100 газ на нормален режим (при изминати 330км). третия ден при по-малко раздаване на газ, пак с 4 души и техниката и пак климатик през 50% от времето и доста кротко спускане след карая на ралито от Боровец до София (което не попречи на едни катаджии да ме спрат за превишена скорост ) средния отчетен разход бе 8.7/100 газ (при изминати 200км). всичкото това го казвам с уточнение че по ралитата и естеството на работата ми там се налага да бързам за специалните етапи и не може да се приема този разход като 100% точен ориентир!от снощи прехвърлих на икнонмичен режим за градското шофиране - тепърва ще я засичам в този режим как ще е.единствената ми сериозна забележка до този момент е сутрин паленето при студен двигател че веднага прехвърля на газ и двигателя гасне (утре отивам да видят къде е проблема и да го отстранят).това са засега впечатленията ми - при натрупването на достатъчно нови ще информирам своевременно за тях
    Fiat Bravo 1.6 16v 103 коня и газов инжекцион който да ги храни

    Коментар


      #17
      Spike, първите впечатления от газовата ти уредба ми допадат И аз търся читави газаджий на който да повера возилото си. Плевенските газ спецове изглежда държат на клиентите си. Спомена за "работата на газовите инжектори е учудващо тиха", на http://www.fobos-bg.com/index.php?l=3.54.178 са изредени 3 вида valtek, matrix, keihin като модели, ти кои ползваш?
      Карам Brava 1,8 16V EL & BSM LPG

      Коментар


        #18
        Най-добре е кейхин!Порови се в руските форуми.Има статистики и технически показатели.
        Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
        Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

        Коментар


          #19
          spike написа:
          единствената ми сериозна забележка до този момент е сутрин паленето при студен двигател че веднага прехвърля на газ и двигателя гасне (утре отивам да видят къде е проблема и да го отстранят).това са засега впечатленията ми - при натрупването на достатъчно нови ще информирам своевременно за тях
          на мен ми го направиха на 30 градуса да прехвърля на газ, което са два сфетофара сега като е топло, че и по-малко, като я запаля държи 1200-1300 оборота и като паднат до 1000 (празния ход) прехвърля на газ, по-точен разходи аз ше дам тия дни
          ex Fiat Bravo GT

          Коментар


            #20
            Haliban, газовите ми инжектори са Valtek - италиански.ivo098 - при мен казаха че са я настроили на 65 градуса, но ми се струва че е по-малко. а колата като чу че ще я водя на "доктор" и спря да ми прави проблеми ( поне на икономичния режим) та днес не отидох до майсторите ( че ми се падат диаметрално противоположно през цяла софия). имам чувството че газовия компютър си оптимизира работата в зависимост от условията... а не знам аз ли свикнах, но ми се струва че сега на газ върви по-добре откокото в началото като я монтираха.
            Fiat Bravo 1.6 16v 103 коня и газов инжекцион който да ги храни

            Коментар


              #21
              Леле само като ви слушам вече взе да ме хваща яд че не взех 1,6 мотора и да и боцна и аз една такова..Ще си хапна задника от яд значи - а можех да взема много читава с клима и джанти....
              Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
              Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
              ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

              Коментар


                #22
                Yavor написа:
                Леле само като ви слушам вече взе да ме хваща яд че не взех 1,6 мотора и да и боцна и аз една такова..Ще си хапна задника от яд значи - а можех да взема много читава с клима и джанти....
                не съжалявайважното е да не ти създава проблемиаз пък като търсих, ако имаше читава 1,4 нея щях да вземано пък сега съм си доволен от моята
                2015 Renault Megane Expression GT
                2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                Всичко за FIAT Bravo 2007

                Коментар


                  #23
                  последно засичане 200 км извънградско София-Вършец-София през петрохан с юнашко каране а 2ра и 3та + 100 км градско в София ми даде 9.3 разход на газ
                  ex Fiat Bravo GT

                  Коментар


                    #24
                    Яворе,къде ти е проблема пак да "боцнеш" една газова?`Та дори и газов инжекцион можеш да боцнеш!Щом не си с дизел винаги можеш да сложиш газ :D
                    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                    Коментар


                      #25
                      dudulia написа:
                      Яворе,къде ти е проблема пак да "боцнеш" една газова?`Та дори и газов инжекцион можеш да боцнеш!Щом не си с дизел винаги можеш да сложиш газ :D
                      съжелява сигурно, защото не е взел по-мощния мотор
                      2015 Renault Megane Expression GT
                      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                      Всичко за FIAT Bravo 2007

                      Коментар


                        #26
                        sev написа:
                        dudulia написа:
                        Яворе,къде ти е проблема пак да "боцнеш" една газова?`Та дори и газов инжекцион можеш да боцнеш!Щом не си с дизел винаги можеш да сложиш газ :D
                        съжелява сигурно, защото не е взел по-мощния мотор
                        Точно, а аз АГУ си имам - при това БРЦ слагано в Италия с всикчите му салтанати... Малко ми е спъната на душицата... щеше ми се да дърпа повечко по ’Раковска’ нагоре ... ама 80 кончета на по 8 години и то на газ - толкова...За сметка на това платих 38лв данък, а за 1,6 щеше да е 100-150лв...
                        Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                        Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                        ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                        Коментар


                          #27
                          Ако беше 1,6 с 90 кончета пак щеше да ти е малък данъка,като на мен :D и щеше да имаш 9 коня и 2 магарета отгоре ))Иначе умната по раковска на ограничението от 40км/ч ,че да не те засекат куките :D
                          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                          Коментар


                            #28
                            тцтц, кой плаща данък на днешно време
                            ex Fiat Bravo GT

                            Коментар


                              #29
                              Ами този който минава и на преглед :D

                              Коментар


                                #30
                                аз да си дам последните впечатления за газовия инжекцион. след около 200км съвсем спокойно и пенсионерско градско каране снощи отидох на газ-станцията да заредя и останах неприятно изненадан от разхода - на икономичен режим на газовата отчете 13,5/100!!! а нито съм се пънал по светофарите, нито съм карал на климатик толкова много.... тази сутрин преди работа първата ми задача беше да мина през газаджиите да погледнат какво става. но за мое съжаление се оказа че точно днес единствения който разбирал от настройките на тези инжекциони щял да закъснее..... и се оказа че ще трябва да излизам в отпуска с недонастроена газова ( а съм планирал доста пробег за отпуската )..... уговорих се че в понеделник следобяд ще мина през сервиза им в пловдив да я настроят там, ама преди това трябва да минавам кати така - сега ще си карам така - (с проблемите с прехвърлянето сутрин на газ, с неоправдано високия разход според мен (все пак за газов инжекцион би трябвало да харчи като на бензин, а и е на уж икнонмичния режим), а и от няколко дни се появи и друг проблем че като освободя от скорост и оборотите рязко падат до към 400-500 и после се възстановяват на нормалните 800-900) поне до понеделника следобяда докато я нагласят в пловдив.ще информирам своевременно за състоянието след настройките в понеделник.
                                Fiat Bravo 1.6 16v 103 коня и газов инжекцион който да ги храни

                                Коментар

                                Working...
                                X