от вчера съм с плевенския газов инжекцион, засега още изучавам поведението на колата, по натам ще дам конкретни впечатления
ако сподилиш и къде си го сложил... (ако естествено впечатленията са ти добри)
"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Мда,добре би било, че с тези цени на бензина...Бях противник на газовите уредби ама вече мисля по друг начин 1.85 с/у 0.90, работата е двойна,та и отгоре малко Та хайде колега бъди малко по-подробен, ако си доволен сподели марка, цена,адрес и т.е. поздрави
дам, честита придобивка!аз да си призная още ме е страх да сложа газ, но ако имам пара за инджекшън въобще не бих се замислил още веднъж със здраве да я ползваш :D
"То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.
дам, честита придобивка!аз да си призная още ме е страх да сложа газ, но ако имам пара за инджекшън въобще не бих се замислил още веднъж със здраве да я ползваш :D
Пара имаш, но с всеки километър на бензин я харчиш. Направи си сметка и ще разбереш какво имам в предвид
дам, честита придобивка!аз да си призная още ме е страх да сложа газ, но ако имам пара за инджекшън въобще не бих се замислил още веднъж със здраве да я ползваш :D
Пара имаш, но с всеки километър на бензин я харчиш. Направи си сметка и ще разбереш какво имам в предвид
и ти си прав колега, но знам ли кога ще ми скимне да сменя колата, та главно заради това се въздържам от подобни разходи :D
"То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.
Честито на колегата за новата придобивка :D ! Аз също мисля да се сдобия с подобна уредба, но още проучвам, пазара е доста разнообразен, а не разбирам много.ivo098, ще споделиш ли с нас, какъва е марката, и цената на новата придобивка ? Още веднъж честито, и безаварийно пътуване!
малко впечатления след каране около 500 км на газ:първо компютъра на газта изгоря на втория ден, оказа се че инжекторите на моя двигател има доста висок пик на напрежението към 80 волта (на повечето коли бил около 20-30) и момчетата не бяха монтирали газов инжекцион на такъв мотор и не знаеха, смениха го с нов, който понася това напрежение вече, след още два дни каране компютъра беше сложен кофти и притискаше и изключи буксата на моторчето за празен ход и колата загуби ниските (бял кахър) сменихме местоположението на компютъра и втора седмица карам без проблеми вече, специално от Плевен дойдоха момчетата направили системата и ми отделиха доста време за настройка, усеща се че е на газ колата, но е доста близко по-вървене до бензина, разхода градско (Софийско) смея да твърдя без все още точно засичане че е същия като на бензин около 10-10.5/100 при нормално каране и ръчкане до 6000 оборота от време на време.., все още не съм тествал спортния режим, който обогатява сместа малко, така че по-натам ще имам още впечатления
малко впечатления след каране около 500 км на газ:....все още не съм тествал спортния режим, който обогатява сместа малко, така че по-натам ще имам още впечатления
какво ще рече това? можеш да променяш режима на подаване на гориво по някакъв начин? кажи ми, моля те как става? и до колото разбирам, за сега ефекта от слагането на този газов инж. е по-скоро положителен...?
"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Ефекта от газовия инжекцион е ВИНАГИ положителен... Същата динамика и леко завишен разход спрямо бензина, като резултат - двойно по- ниска цена за единица разстояние. А относно режима - някои модели (например руските ГИГ, а явно и този) имат изведен превключвател с предварително програмирани стилове на каране ( т.е. начини на обогатяване на сместта) и човек си избира в купето как да кара... например като ти скъса някой тиквеник нервите по светофарите, пускаш на спортно каране и ти гледа само пушека после...Моя BRC няма такъв превключвател, но е "самообучаващ" се... като ръчкам повече си оправя сместта сам и колата върви повече..
Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце) http://forum.fiat-bg.org
"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
днес минах през тези дето слагат тези плевенските инжекциони. точно бяха започнали едно светло синьо браво. дали е на някого от форума? ако да, да сподели и той впечатление.. ъ? че аз съм мноого върл противник на газовите, но вече съвсем малко ми трябва за да се навия....
"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
да, бравото е мое - нова придобивка от миналата седмица днес трябва да го взема от сервиза и да видя как ще е колата. иначе тези от сервиза казаха че за такива коли е добра алтернатива на скъпите италиански газови инжекциони - спомнеха също че компютърът за газта е доста бърз и обработва доста информация. проблемно на този двигател (1.6 16v) било слагането на инжекторите на подходящото място без да се свалят колекторите - ще видим как ще са решили този проблем.когато имам по-конкретни впечатления (относно монтаж, вървеж, разход) ще споделя
Fiat Bravo 1.6 16v 103 коня и газов инжекцион който да ги храни
Коментар