от вчера съм с плевенския газов инжекцион, засега още изучавам поведението на колата, по натам ще дам конкретни впечатления
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Bravo GT вече на газ
Collapse
X
-
Re: Bravo GT вече на газ
ivo098 написа:от вчера съм с плевенския газов инжекцион, засега още изучавам поведението на колата, по натам ще дам конкретни впечатления"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
-
Beco написа:toko написа:дам, честита придобивка!аз да си призная още ме е страх да сложа газ, но ако имам пара за инджекшън въобще не бих се замислил още веднъж със здраве да я ползваш :D"То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.
Коментар
-
Честито на колегата за новата придобивка :D ! Аз също мисля да се сдобия с подобна уредба, но още проучвам, пазара е доста разнообразен, а не разбирам много.ivo098, ще споделиш ли с нас, какъва е марката, и цената на новата придобивка ? Още веднъж честито, и безаварийно пътуване!Карам Brava 1,8 16V EL & BSM LPG
Коментар
-
малко впечатления след каране около 500 км на газ:първо компютъра на газта изгоря на втория ден, оказа се че инжекторите на моя двигател има доста висок пик на напрежението към 80 волта (на повечето коли бил около 20-30) и момчетата не бяха монтирали газов инжекцион на такъв мотор и не знаеха, смениха го с нов, който понася това напрежение вече, след още два дни каране компютъра беше сложен кофти и притискаше и изключи буксата на моторчето за празен ход и колата загуби ниските (бял кахър) сменихме местоположението на компютъра и втора седмица карам без проблеми вече, специално от Плевен дойдоха момчетата направили системата и ми отделиха доста време за настройка, усеща се че е на газ колата, но е доста близко по-вървене до бензина, разхода градско (Софийско) смея да твърдя без все още точно засичане че е същия като на бензин около 10-10.5/100 при нормално каране и ръчкане до 6000 оборота от време на време.., все още не съм тествал спортния режим, който обогатява сместа малко, така че по-натам ще имам още впечатленияex Fiat Bravo GT
Коментар
-
ivo098 написа:малко впечатления след каране около 500 км на газ:....все още не съм тествал спортния режим, който обогатява сместа малко, така че по-натам ще имам още впечатления"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Ефекта от газовия инжекцион е ВИНАГИ положителен... Същата динамика и леко завишен разход спрямо бензина, като резултат - двойно по- ниска цена за единица разстояние. А относно режима - някои модели (например руските ГИГ, а явно и този) имат изведен превключвател с предварително програмирани стилове на каране ( т.е. начини на обогатяване на сместта) и човек си избира в купето как да кара... например като ти скъса някой тиквеник нервите по светофарите, пускаш на спортно каране и ти гледа само пушека после...Моя BRC няма такъв превключвател, но е "самообучаващ" се... като ръчкам повече си оправя сместта сам и колата върви повече..Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
@ ivo098, това ли е газовата, която си сложил: http://www.fobos-bg.com/index.php?l=3.139.153 ?"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
ivo098 написа:при мен по-скоро разхода е като на бензин, а динамиката е леко надолуAlfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
днес минах през тези дето слагат тези плевенските инжекциони. точно бяха започнали едно светло синьо браво. дали е на някого от форума? ако да, да сподели и той впечатление.. ъ? че аз съм мноого върл противник на газовите, но вече съвсем малко ми трябва за да се навия...."Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
да, бравото е мое - нова придобивка от миналата седмица днес трябва да го взема от сервиза и да видя как ще е колата. иначе тези от сервиза казаха че за такива коли е добра алтернатива на скъпите италиански газови инжекциони - спомнеха също че компютърът за газта е доста бърз и обработва доста информация. проблемно на този двигател (1.6 16v) било слагането на инжекторите на подходящото място без да се свалят колекторите - ще видим как ще са решили този проблем.когато имам по-конкретни впечатления (относно монтаж, вървеж, разход) ще споделяFiat Bravo 1.6 16v 103 коня и газов инжекцион който да ги храни
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар