Колата е браво 1.6 16в 97г. мет. колектори.Значи проблема е следния: Имам обикновена газова уредба Ловато,сутрин когато колата е студена си паля на бензин без проблеми и като загрее малко я обръщам на газ, и проблема идва ако спра за малко докато колата е загряла след това пали само с подаване на газ /от педала/.Направих проба като преди да изгася колата да мина на бензин и след това си пали без проблем..Та въпроса ми е Къде по газовата да търся проблема,някой ако е имал сходен проблем да помага
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат браво 1.6 16v не пали като загрее без газ
Collapse
X
-
nedialk00
развий половин оборот металното винче на изпарителя, и трябва да се оправи ако не пробвай с един оборот
-
Ако колата е с емулатор за ламбдата е нормално компютъра да се адаптира по стойностите на емулатора . Пробвай като е топла да си я палиш направо на газ. Ако е студена и пали от ряз на бензин е нормално защото на студен мотор компа прави сместа по предварителни стойности без да се интересува от ламбдата. Предполагам че си с автоватичен ключ и палиш винаги на бензин ,затова на топъл мотор се получва този ефект. Спокойно може да си палиш на газ без да се притесняваш когато е топла. Сигурен съм че няма да ти кашля ако е добре регулирана газовата и са ти наред кабелите на свещите. Ако разхода и вървежа са ти добре към момента не пипай изпарителя. Но трудно ще я направиш чекмак на газ дажи и да е топла ще иска малко натискане на педала.не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
При мен се беше получило по този начин.Сутрин качвам се,студена,пали си от четвърт,след минаването на газ и известно каране из града,след гасенето и се получаваше следното.Ако отида до колата след гасенето и до 5-6 минути и повторно палене,няма ядове,но ако отида след 10-20 минути,колата палеше след 6-7 завъртане на двигателя и се чудеше дали да не изгасне,трябваше да я форсирам за да не изгасне и след това се оправяше.Излезе,че тъпия ми клапан е изтървал газ и затова се е давела при малък престой.Късмет....Lancia Kappa 2.0 20v 145hp- 1995 Landi Renzo lambda kontrol v-05
Fiat Bravo 2 1.9 jtd 150hp
Коментар
-
Е да това за клапана вярно и на мен ми се е случвало и тогава няма палене искаше педала докрай и т.н. Колегата може да си провери клапана за всеки случай . Само че при мен се е случвало и сутрин на студено да не пали защото цяла нощ е пускала по малко газ и се е надавила. Щом при него сутрин пали от ряз не мисля че е точно това, а колегата казва че ако преди да я угаси обърне на газ след това е наред паленето нали така ? Мисля че е свързано с адаптацията на пустия комп. Но при всички положения е много по добре с емулатор отколкото без.не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
Винчето само ще ти обогаати сместа нищо друго. Ако колата не пали на бензин това няма общо със сместа на пропан бутан. За мен е безмислено да се върти газовата при положение че е наред . Сега пък си мисля, че щом е палила добре 2 години да не би да има запушен филтър ( горивен или въздушен) , или остарели свещи..... и т.н.не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
Ами и аз това пиша,че трябва да си види клапана,при мен беше така.След като си я оставя на бензин няма ядове,но като я оставя в положение за газ явно си е пускало по малко.Докато една сутрин не се събудих,целия изпарител беше като снежна топка,тъпия клапан беше изтървал окончателно.Lancia Kappa 2.0 20v 145hp- 1995 Landi Renzo lambda kontrol v-05
Fiat Bravo 2 1.9 jtd 150hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар