Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какъв ГИ на Мареа 1.6 16в ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    това според мен си е чист рискпри изпреварване ако нещо не сработи става страшно
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #17
      Sev написа:
      и каква е идеята при високи обороти да минава на бензин?
      Идеята е при определени автомобили тези инжектори не могат да покрият пълния диапазон на мощност на мотора.Ресурса им недостига за работа във всички режими и затова се използва скрито прехвърляне на бензин.Много от клиентите даже не знаят за съществуването му.При пълна газ дюзите остават напълно отворени и горивото не достига,започват да греят и понякога компа не издържа.Това са възможностите на Валтек,Рейл и производните им.

      Коментар


        #18
        pakumba написа:
        Sev написа:
        и каква е идеята при високи обороти да минава на бензин?
        при някои модели коли с проблемни клапани- да пази клапаните, при други модели да върви по-добре.
        При по интелигентните системи решението за клапаните е софтуерно решено.Над определени обороти пропуска и по малко бензин от порядъка 1-5 милисекунди,взависимост от натоварването.

        Коментар


          #19
          мойта кола си дойде от Италия с BRC.когато отидох за първи път в Софийския сервиз и разпитвах за поддръжката ми обясниха, че имам 2 филтъра.единия се сменя на 10 000км. а другия на 30 000.попитах какво ще стане ако пропусна смяна и хората ми казаха: "колата ще почне сама да минава на бензин ".вече трета година това не се е случвало.щом газта свърши и се превключи на бензин, колата почва да пищи докато не превключа ръчно ключа, така че няма как да не съм разбрал, ако сама превключва.
          FIAT STILO 1.6 16V 3 врати

          Коментар


            #20
            щом уредбите не могат да се справят в пълния диапозон, няма какво да ги хвалим :Dтова за филтрите е логичноно обикновено след 15 000 филтърът е слабо замърсенно тъй като струват 10-15 лева сменяме и това е
            2015 Renault Megane Expression GT
            2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
            Всичко за FIAT Bravo 2007

            Коментар


              #21
              Sev написа:
              щом уредбите не могат да се справят в пълния диапозон, няма какво да ги хвалим :Dтова за филтрите е логичноно обикновено след 15 000 филтърът е слабо замърсенно тъй като струват 10-15 лева сменяме и това е
              този, който е 10-15лв. го сменям редовно на 10-12 000, но другият е на 50 000 в България и не знам колко в Италия(колата е на 136 000)
              FIAT STILO 1.6 16V 3 врати

              Коментар


                #22
                Sev написа:
                щом уредбите не могат да се справят в пълния диапозон, няма какво да ги хвалим :Dтова за филтрите е логичноно обикновено след 15 000 филтърът е слабо замърсенно тъй като струват 10-15 лева сменяме и това е
                Това говори за качеството на материалите,софта и нивото на самата система. :D

                Коментар


                  #23
                  landi написа:
                  Sev написа:
                  щом уредбите не могат да се справят в пълния диапозон, няма какво да ги хвалим :Dтова за филтрите е логичноно обикновено след 15 000 филтърът е слабо замърсенно тъй като струват 10-15 лева сменяме и това е
                  Това говори за качеството на материалите,софта и нивото на самата система. :D
                  КОлега,понеже си компетентен,нека да уточним:Инжекторите ли не се справят или ЕКУ-то на зенита?Зенит се комплектова с доста видове инжектори,включително и кейхин!Бъди по-конкретен!Масово се ползват матрикс,валтек и рейл.Съответните фирми имат бързо действащи инжектори.Не съм в БГ иначе щях да проверя това твое твърдение!Аз не съм включил опцията да минава на бензин!
                  Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                  Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                  Коментар


                    #24
                    В БГ се продават с Рейл или Валтек.Ясно защо! С Матрикс и Кейхин е друга бира. Все пак интелигентните системи по ред причини пускат 1-5милисекунди бензин.Това се налага на проблемните коли с легла и клапани.донякъде помага но не решава проблема.

                    Коментар


                      #25
                      Моята също не минава на бензин и по-добре, според мен. Аз лично не откривам някаква разлика м/у 4000 и 6000 об/мин от карането на бензин и газ. Човек който си познава колата, ще си направи сметка дали има време, място и възможност да изпревари.
                      Stop giving directions, just say "Follow me."
                      Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                      Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                      Коментар


                        #26
                        Ако не се справяха как изобщо стига 7000об. незнам . Един единствен път съм пробвал на 4-та предавка, ами стигна си 7000об. с 3 пасажери и пълен багажник, без изобщо да свети или мига нещо по таблото. Въпроса е колко души карат с 7000об. на 4-та предавка, дори и на бензин. Абе системи много, има и по-добри със сигурност. Така че избора си е на колегата пуснал темата, а ние като едни порядъчни потребители я осрахме .

                        Коментар


                          #27
                          Тва че ти нищо не си усетил не значи че тя се справя върви , няма проблеми ама както каза колегата нито времената могат да се определят нито сместа, де се вика всичко е на магия. При Хонда по "страхливите" си ги гласят след 4000 да минава на бензин,( заради клапаните, носят се слухове че на газ не държат), ама тва значи че ако карам на магистрала с 130 тряя да карам на бензин къде е фаидата от газта тогава Та за колегата дет се чуди, по непретенциозния потребител избира по евтиното, кара и не му пука Аг зенит е хубава уредба, няма да ходиш с нея на състезания или да я караш постоянно в 6000об. че да я мислиш как се справя. На кола дет струва 3 хилки кво има да и мислиш газовата. Моита кат се справя с високите обороти та кво? кога съм я закарал във високите само когато некои голфаджия си помисли че тва кат е камион и не върви Някои да знае как се пали БРЦ авариино? Аз имам една идея ама може да има по цивилизован начин
                          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                          Коментар


                            #28
                            Това исках и аз да обясня. Колко пъти се кара на 7000об.? Съвсем нормална и безпроблемна уредба. За 3-ти последен път казвам - има и по-добри.

                            Коментар


                              #29
                              Я да ползвам темата на колегата: а какво ви е мнението за ГИ Fobos 2 ?
                              Ex. Fiat Marea 1,6-16V,98g.
                              Ex.Opel Astra

                              Коментар


                                #30
                                само Стефанели
                                "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                                Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                                Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                                Коментар

                                Working...
                                X