здравеите колеги имам фиат марея и мисля да и поставя газова уредба говорим за марея 1.6 16в 103кс от бургас сам .чудясе каква марка да взема ГИ и някои кадарен маистор в Бургас за монтага.Модерирано заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какъв ГИ на Мареа 1.6 16в ?
Collapse
X
-
Полска уредба Зенит.Есента ще стане трета година от как съм с нея.Ядове нямам никакви.Цена в момента около 850лв.Евтина поддръжка и добро отношение в сервиза.Няколко пъти съм ходил за настройки и обновяване на софтуер и до сега и дума не са ми казали за пари.Плащал съм единствено смяната на филтрите.Сервиза е в комлука срещу Шел пресечката,има едни зелени гаражи преди училището.В гараж номер 2 търсиш Петко или Илия.Двамата поработват и в Гърция и когато ги няма сервиза се ползваше от други газаджии.За тях нямам впечатления и за това търси само Петко или Илия. Уредбата има авариен режим на работа!!!Една от малкото при които,ако ти изгори бензиновата помпа ще можеш да запалиш на газ.Има вариант и над определени обороти (примерно 4 000) автоматично да минава на бензин и след спадане на под тези обороти отново да минава сама на газ.Помага особено при изпреварвания.Буташ една предавка надолу и се изстрелваш.Телефони за контакт ти изпращам на ЛС.
Коментар
-
krasio_79bs написа:Полска уредба Зенит.Есента ще стане трета година от как съм с нея.Ядове нямам никакви.Цена в момента около 850лв.Евтина поддръжка и добро отношение в сервиза.Няколко пъти съм ходил за настройки и обновяване на софтуер и до сега и дума не са ми казали за пари.Плащал съм единствено смяната на филтрите.Сервиза е в комлука срещу Шел пресечката,има едни зелени гаражи преди училището.В гараж номер 2 търсиш Петко или Илия.Двамата поработват и в Гърция и когато ги няма сервиза се ползваше от други газаджии.За тях нямам впечатления и за това търси само Петко или Илия. Уредбата има авариен режим на работа!!!Една от малкото при които,ако ти изгори бензиновата помпа ще можеш да запалиш на газ.Има вариант и над определени обороти (примерно 4 000) автоматично да минава на бензин и след спадане на под тези обороти отново да минава сама на газ.Помага особено при изпреварвания.Буташ една предавка надолу и се изстрелваш.Телефони за контакт ти изпращам на ЛС.
Коментар
-
landi написа:krasio_79bs написа:Полска уредба Зенит.Есента ще стане трета година от как съм с нея.Ядове нямам никакви.Цена в момента около 850лв.Евтина поддръжка и добро отношение в сервиза.Няколко пъти съм ходил за настройки и обновяване на софтуер и до сега и дума не са ми казали за пари.Плащал съм единствено смяната на филтрите.Сервиза е в комлука срещу Шел пресечката,има едни зелени гаражи преди училището.В гараж номер 2 търсиш Петко или Илия.Двамата поработват и в Гърция и когато ги няма сервиза се ползваше от други газаджии.За тях нямам впечатления и за това търси само Петко или Илия. Уредбата има авариен режим на работа!!!Една от малкото при които,ако ти изгори бензиновата помпа ще можеш да запалиш на газ.Има вариант и над определени обороти (примерно 4 000) автоматично да минава на бензин и след спадане на под тези обороти отново да минава сама на газ.Помага особено при изпреварвания.Буташ една предавка надолу и се изстрелваш.Телефони за контакт ти изпращам на ЛС.
Коментар
-
landi написа:krasio_79bs написа:Полска уредба Зенит.Есента ще стане трета година от как съм с нея.Ядове нямам никакви.Цена в момента около 850лв.Евтина поддръжка и добро отношение в сервиза.Няколко пъти съм ходил за настройки и обновяване на софтуер и до сега и дума не са ми казали за пари.Плащал съм единствено смяната на филтрите.Сервиза е в комлука срещу Шел пресечката,има едни зелени гаражи преди училището.В гараж номер 2 търсиш Петко или Илия.Двамата поработват и в Гърция и когато ги няма сервиза се ползваше от други газаджии.За тях нямам впечатления и за това търси само Петко или Илия. Уредбата има авариен режим на работа!!!Една от малкото при които,ако ти изгори бензиновата помпа ще можеш да запалиш на газ.Има вариант и над определени обороти (примерно 4 000) автоматично да минава на бензин и след спадане на под тези обороти отново да минава сама на газ.Помага особено при изпреварвания.Буташ една предавка надолу и се изстрелваш.Телефони за контакт ти изпращам на ЛС.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
krasio_79bs написа:landi написа:krasio_79bs написа:Полска уредба Зенит.Есента ще стане трета година от как съм с нея.Ядове нямам никакви.Цена в момента около 850лв.Евтина поддръжка и добро отношение в сервиза.Няколко пъти съм ходил за настройки и обновяване на софтуер и до сега и дума не са ми казали за пари.Плащал съм единствено смяната на филтрите.Сервиза е в комлука срещу Шел пресечката,има едни зелени гаражи преди училището.В гараж номер 2 търсиш Петко или Илия.Двамата поработват и в Гърция и когато ги няма сервиза се ползваше от други газаджии.За тях нямам впечатления и за това търси само Петко или Илия. Уредбата има авариен режим на работа!!!Една от малкото при които,ако ти изгори бензиновата помпа ще можеш да запалиш на газ.Има вариант и над определени обороти (примерно 4 000) автоматично да минава на бензин и след спадане на под тези обороти отново да минава сама на газ.Помага особено при изпреварвания.Буташ една предавка надолу и се изстрелваш.Телефони за контакт ти изпращам на ЛС.
Коментар
-
landi написа:krasio_79bs написа:landi написа:krasio_79bs написа:Полска уредба Зенит.Есента ще стане трета година от как съм с нея.Ядове нямам никакви.Цена в момента около 850лв.Евтина поддръжка и добро отношение в сервиза.Няколко пъти съм ходил за настройки и обновяване на софтуер и до сега и дума не са ми казали за пари.Плащал съм единствено смяната на филтрите.Сервиза е в комлука срещу Шел пресечката,има едни зелени гаражи преди училището.В гараж номер 2 търсиш Петко или Илия.Двамата поработват и в Гърция и когато ги няма сервиза се ползваше от други газаджии.За тях нямам впечатления и за това търси само Петко или Илия. Уредбата има авариен режим на работа!!!Една от малкото при които,ако ти изгори бензиновата помпа ще можеш да запалиш на газ.Има вариант и над определени обороти (примерно 4 000) автоматично да минава на бензин и след спадане на под тези обороти отново да минава сама на газ.Помага особено при изпреварвания.Буташ една предавка надолу и се изстрелваш.Телефони за контакт ти изпращам на ЛС.
Коментар
-
krasio_79bs написа:landi написа:krasio_79bs написа:landi написа:krasio_79bs написа:Полска уредба Зенит.Есента ще стане трета година от как съм с нея.Ядове нямам никакви.Цена в момента около 850лв.Евтина поддръжка и добро отношение в сервиза.Няколко пъти съм ходил за настройки и обновяване на софтуер и до сега и дума не са ми казали за пари.Плащал съм единствено смяната на филтрите.Сервиза е в комлука срещу Шел пресечката,има едни зелени гаражи преди училището.В гараж номер 2 търсиш Петко или Илия.Двамата поработват и в Гърция и когато ги няма сервиза се ползваше от други газаджии.За тях нямам впечатления и за това търси само Петко или Илия. Уредбата има авариен режим на работа!!!Една от малкото при които,ако ти изгори бензиновата помпа ще можеш да запалиш на газ.Има вариант и над определени обороти (примерно 4 000) автоматично да минава на бензин и след спадане на под тези обороти отново да минава сама на газ.Помага особено при изпреварвания.Буташ една предавка надолу и се изстрелваш.Телефони за контакт ти изпращам на ЛС.
Коментар
-
АГ Зенит. Може и другите да са добри, просто споделям личен опит. За мен най-важното е качеството на монтажа. Може уредбата да е страхотна, но ако "майсторът" си остави ръцете, следват само ядове.landi написа:...Авариен режим всички системи...Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
Да напиша и аз за Зенит-а. При мен превключва на ~ 7000об. на бензин. Преди това няма чекове и други такива глупости. Аз пък лично страшно много се кефя точно пък на тази опция. Даваш газ минаваш на бензин, пускаш газта пак си на гас. Какви проблеми какви чекове незнам. МИнаването от едно гориво на друго става за секунди, даже секунда. Единственото което не се кефя при мен е, че е на 7000об. От 2 години карам с този инжекцион и съм страшно доволен. Никога ама никога не ми е правел проблем. Със сигурност има и много по-добри, със сигурност.
Коментар
-
sok1 написа:АГ Зенит. Може и другите да са добри, просто споделям личен опит. За мен най-важното е качеството на монтажа. Може уредбата да е страхотна, но ако "майсторът" си остави ръцете, следват само ядове.landi написа:...Авариен режим всички системи...
Коментар
-
Mupo написа:Да напиша и аз за Зенит-а. При мен превключва на ~ 7000об. на бензин. Преди това няма чекове и други такива глупости. Аз пък лично страшно много се кефя точно пък на тази опция. Даваш газ минаваш на бензин, пускаш газта пак си на гас. Какви проблеми какви чекове незнам. МИнаването от едно гориво на друго става за секунди, даже секунда. Единственото което не се кефя при мен е, че е на 7000об. От 2 години карам с този инжекцион и съм страшно доволен. Никога ама никога не ми е правел проблем. Със сигурност има и много по-добри, със сигурност.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар