Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Гасне на всяко спиране на светофар

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Гасне на всяко спиране на светофар

    Привет,Четох, но не успях да намеря тема, която да ми свърши работа (простете, ако все пак има такава, а аз не съм я намерила). Става въпрос за Фиат Bravo 1,6 бензин-газ. Колата е на баща ми, обаче и аз като млад шофьор се пробвам на нея От известно време гасне по светофарите (абе като спреш за малко). Пали си нормално, поне според баща ми. Ще опиша как точно той я пали (съответно и аз) да не би нещо да не правим, както трябва. Върти ключа на контакт, светва му лампата за инжекциона, мига, спира да мига, изгасва, запалва, подава малко газ за да превключи от бензин на газ, цъква една лампа, която показва, че вече е на газ и тръгва (проблемът с гасненето става и когато пали и кара на бензин, без да превключва на газ). Кара си спокойно, няма проблеми, докато не спрем на светофар, при 0-лева тя изгасва, той завърта ключа, тя си пали и тръгва. На следващия светофар пак същото. Когато колата се покара приблизително 1 час този проблем изчезва. Предложих му да загрее колата на място, но той каза, че това не помагало. Някой може ли да ми помогне с идеи и предложения за този проблем. Друго също ми прави впечатление - до колкото съм чела, на 0-ва оборотите трябва да са 0.9 - 1, а неговите минават 1-цата, между 1 и 2, това има ли нещо общо? Още веднъж се извинявам, ако темата ми е наивна, но все пак искам да съм шофьор, а не карач.Предварително Ви благодаря.

    #2
    Тази кола явно има големи проблеми заради газовата уредба, трябва да се провери какви грешки трупа в компютъра, ако има нещо повредено да се смени и да се рестартира компютъра. Ако колата гасне на газ, то трябва да си сигурна, че няма проблеми на бензин, тогава да се мисли откъде идва проблема. Това, че държи високи обороти е вероятно стъпковото моторче, от него може да е и проблема с гасненето. Да не би да е ново поколение със стоп/старт система
    --Старата ръжда любов не хваща!--
    156 sportwagon 1,9 jtd 115
    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

    Коментар


      #3
      Абе то има проблем, дори и аз като новобранец го разбирам, ще трябва да принудя бащата да я заведе на чичо доктор, въпреки, че отдавна му казвам "направи й една диагностика, нищо няма да стане по-лошо", ама той се е запънал като магаре на мост. Благодаря за вниманието и съветите.

      Коментар


        #4
        кола

        На бензин или на газ го прави Има ли емулатор за газовата я извади +или - за поне 30 минути и пробвай после на газ дали ще запали и прави проблем
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Проблема не е в газовата щом го прави и на бензин. Да се почисти дросела и МПХ и тогава да се види как ще се държи.

          Коментар


            #6
            Да, определено почнете с чистене на моторчето за празния ход, преди да направите каквато и да е друга глупост. Коя година е колата ? Също така има голяма вероятност и датчика за темепратурата да не е ОК . Но първо моторчето!
            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

            Коментар


              #7
              Привет отново,Колата е Браво 1.6 V 1996 г. Много ми е трудно да убедя баща си да прави по нея каквото и да било. Благодаря на всички отзовали се - аз се уча и старая да запомня повечето обяснения и съвети от Вас.

              Коментар


                #8
                Грабваи инструментите и почваи, то ако чакаш на бащати, ама дано не си се метнал на него че и на теб нема да ти се бара Сваляш моторчето почисвтваш го хубаво с сприт, бензин или нещо подобно, бъркаш му в дупката чистиш чернилката от там , сглобяваш и пробваш
                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                Коментар


                  #9
                  Slavi_Lancia написа:
                  Грабваи инструментите и почваи, то ако чакаш на бащати, ама дано не си се метнал на него че и на теб нема да ти се бара Сваляш моторчето почисвтваш го хубаво с сприт, бензин или нещо подобно, бъркаш му в дупката чистиш чернилката от там , сглобяваш и пробваш
                  а после няма да е лошо да го караш на "училище" това моторче :D п.с. Преди да започнеш с ремонтите може да откачиш едната клейма на акумулатора, после почистване,следва сглобяване,закачане на клеймата на акумулатора и обучение на моторчето.
                  Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                  Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                  Коментар


                    #10
                    Привет отново,Потърсих из форума как точно се почиства това моторче и попаднах на следното упътване: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=21420 - много ми допадна и ще навивам баща ми да го направим заедно, та да се науча и аз.Благодаря :D

                    Коментар


                      #11
                      Само да ти кажа че това което ти си разглеждала и съответно се каниш да почистиш изобщо не е твоето моторче :Д:Д .Нашите са съвсем различни.

                      Коментар


                        #12
                        мдам, разбрах го това, но понеже го взех от сайта, още преди да съм отворила капака, до онзи момент не знаех, че не е същото :D

                        Коментар


                          #13
                          Как се обучава моторчето??
                          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                          Коментар


                            #14
                            Synthy написа:
                            Как се обучава моторчето??
                            Повечето ще кажат като се разкачи за час акумулатора и после се остави да поработи 10 мин на място без да пипаш педала.Аз ще ти кажа, че се обучава през първите 100-тина км след разкачане на акумулатора и по време на това обучение се случва да изгасне 2-3 пати по светофарите, но после няма грижи.
                            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                            Коментар


                              #15
                              хъм... а ЕКУ-то (марели 1AF) изчиства ли грешките ако му махнеш акумулатора?
                              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                              Коментар

                              Working...
                              X