Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

свързване на ламбда контрол ловато лов еко

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Свързване на ламбда контрол ЛОВ ЕКО наЛовато

    Здравейте колеги. Мойта кола е обикновен карбуратор, на който монтирах ламбда сонда, TPS /та нали само това е разликата м/у карбуратор с газова уредба и инжекзион с обикновенна газова уредба - другото е неизползвана и пречеща ектроника/ и ламбда контрол лов еко, който самообучих . Сега колата върви много добре - бих казал по-добре и от на бензин. Само незнам как ще е с горенето, но за това ще пиша друг път. Самообучението става както е описано в нета, с тази малка разлика,че когато светнат трите св.диода,точка 2 /за необучена с-ма/ вадя бушона, щракам ключа газ-бензин в неотрално положение, /не съм сигурен, но мисля,че инжекционите нямат такова положение - в такъв случай се пригласете лесно да откачите кабела от газовия клапан към ламбда контрола/ след това продължавам с точка 3.2 Когато стигнете до точка 4.2 свържете отново кабела.

    Коментар


      #32
      Свързване на ламбда контрол ЛОВ ЕКО наЛовато

      Здравейте колеги. Днес покарах малко /към 30 км./ и ми направи впечетление , абсолютно стабилните обороти на празен ход /800-850 оборота/.Когато се наложи да спра на кръстовище колата не гасннее както преди /при второ рядко но при трето натискане на спирачката, винаги/. Като се прибрах реших да оглледам /почовъркам/ ламбда контрола. Вчера когато го центровах не бях забелязал, че когато въртя винта на испарителя, буталцето на стъпковото моторче, веднага реагира /понеже на ЛОВАТО - ЛОВ ЕКО на моторчето има прозорец/ . Когато развивам винта на испаритела - буталцето тръгва на надоло,/стига до някакво фиксирано негово си положение - но не затваря напълно/ и ако продължа да развивам, ми светва червеня св.диод, че сместа ми е много богата, тогава започнах да навивам винта и буталцето се отвори на повече от половината, като и оборотите станаха нестабилни, тогава развих винта до към 800 об. и преключих. Това ме кара да твърдя, че ЛАМБДА КОНТРОЛА КОРИГИРА И НИСКИТЕ ОБОРОТИ НА ДВИГАТЕЛА /ПРАЗНИЯ ХОД/, защото във форумите се шири мнението,че ламбда контрола не влияе на празния ход /дори някой колеги дават такива съвети/. Колега Недялко, ти няма ли да споделиш мнение за новата придобивка.

      Коментар


        #33
        Ламбда контрола не влияе на тихите обороти, когато е ПРАВИЛНО настроена.Това го твърдя абсолютно за моята от подписа, но по всяка вероятност е валидно като правило.Обърни внимание на ръководствата за настройка - трябва да се настрои началното и крайното положение на педала на газта! Когато той е пуснат буталцето/лопатката трябва да застанат в изходно положение. Това при мен примерно се настройва с една малка ’врътка’ на ламбда контрола. Мога да излъжа ламбда контрола, че педала е винаги натиснат, но не е правилно.
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          #34
          Свързване на ламбда контрол ЛОВ ЕКО наЛовато

          Колега, благодаря за репликата, ЗАЩОТО В СПОРА СЕ РАЖДА ИСТИНАТА - макар, че нашето не е спор, а все-още е размяна на мнения. Та да си дойдем на думата. Инструкцията за самообучението съм я чел над 100 пъти, защото два дена с-мата стигаше само до светването на трите св.диода /демек необучена и чакаща обучение/ и от там нататак ни Шава ни Мърда. Тогава направих следното:Извадих бушона превключих на междинно м/у гас и бензин, включих контакт и продължих по инстр. /цитирам от инструкцията/ "Подайте захранване на системата( сложете бушона) и изчакайте след като светнат всички светодиоди да изгаснат и изчакайте изгаването на червения и жълтия" Тук ми се струва, че има неточност в превода -няма как всички да угаснат и след това да изчакам да угаснат червения и жълтия,При мен - всичките не угасват , изгасват само червения и жълтия, след което подавам газ до край - и всичко продължава по инструкцията.Но аз не виждам какъв е проблема , ламбда контрола да коригира и празния ход - след като /поне за сега/ имам по-лесно палене и се избягва искуственното гаснеене на колата по кръстовищата/не се сетих да поглдна - при спускане по инерция с над 100 км/,но ще видя и ще пиша.А и след като тези системи са измислени предимно с еко предназначение защо трябва да не работят на празен ход - където вредните емисий са най-много, а автомобила само чака.

          Коментар


            #35
            Тихите обороти се настройват от изпарителя и няма никакъв смисъл ламбда контрола да им се меси. Още повече, че оптималната смес на тихи обороти е друга. Най-грубо казано, ако 0,50v на ламбдата са оптимална смес, то на тихите оптималната смес е при 0,70v или дори повече. Така може да се получи обратния ефект, когато ламбда контрола се намеси и да доведе до т.нар. обратен огън, който е много по-вероятен точно при бедна смес на тихи обороти.
            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

            Коментар


              #36
              Свързване на ламбда контрол ЛОВ ЕКО наЛовато

              Не знам защо смяташ, че ламбда контрола само обеднява сместа.Както съм написал по-горе "при завиване на винта на испаритела, буталцето отваря" значи то поддържа оптимална горивна смес, а не само да обеднява.Колкото до гърменито в дебитомера /обратния огън/ във форума пишат, че се дължи на дефектни кабели и свещи. Та значи , що се отнася до неправелната центровка на ламбда контрола, аз съм склонен да го центровам с PC,но не ми се дават /според мен /излишни пари . Ако знаеш от каде да си изтегля софт. за ловато лов еко, аз ще си намера кабел , ще преинсталирам и ще пробвам дали пак си мести буталцето на празен ход.

              Коментар

              Working...
              X