Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

свързване на ламбда контрол ловато лов еко

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    свързване на ламбда контрол ловато лов еко

    колеги някой има ли превод на ето това :на обратната страна за настройката намерих превод, но на тази за свързването не открих
    Прикачени файлове

    #2
    ето от това се състой целия комплект
    Прикачени файлове

    Коментар


      #3
      прикачвам и листата с инструкциите; значи на едната снимка, тази която е с текста намерих превод, но на първата - не; разбрах че има два начина за настройка - автоматичен и с компютър, ако някъде някой знае да има софтуер ще помоля да каже; и също така колко струва кабел за да се свържа с компютър чрез юсб - кабел - конектор към контрола; има още един лист с инструкции, но той е за някакъв комутатор за смяна газ-бензин на ловато, и заради това не го качвам
      Прикачени файлове

      Коментар


        #4
        доколкото аз разбрах : розовия кабел към сигналния на ТПС; белия към сигналния кабел на ламбда сондата; жълтия към сигналния кабел на ламбда сондата който отива към ЕКУ; червения кабел към + от акумулатора през бушон 5А; кафевия кабел към - от акумулатора; и синия към газовия клапан;ако някой има опит, моля да сподели всякаква информация би ми била полезна, свързване, автоматична настройка, настройка чрез компютър;

        Коментар


          #5
          http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=60628Питай колегата който го продава ще ти обясни всичко.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            свързването на кабелите е както съм писал по-горе, аз взех сигнален +, и маса - от газовия клапан; днес сложих кабеляците и стъпковия мотор ето и снимка; ако някой го интересува сигналния кабел на ТПС който използва ламда контрол при моята кола е ЖЪЛТ с лилава оплетка или черна беше но е жълтия; утре остава да го настроя, че сега нямам време, а ето и упътване за настройка; утре ще пиша как е минало
            Прикачени файлове

            Коментар


              #7
              ламбда контрола нещо се ебава с началството стигнах до точка 4.2 от упътването което съм качил; жълтия диод свети постоянно, червения и зеления мигат последователно (примерно червения свети 3-4 секудни, след това зеления 3-4 секунди и така се редуват, като почна да форсирвам двата почват да мигат един след друг по-бързо за секунда и се редуват така); но нищо друго не се случва чакам да стане нещо от точка 4.3 или от точка 5 но нищо; пробвах да карам колата в ниските 1000-2500 трудничко поема иначе като поеме от там нагоре си върви; идеи ?

              Коментар


                #8
                всъщност при мен проблема мисля е това : 5.2) ЧЕРВЕНАТА ЛАМПА светва кратко за 5 секунди. Това условия показва, че централата е засякла състоянието на горивото, но се оказва че е сравнително МАЛКО и моторчето е много ЗАТВОРЕНО. Необходимо е да аспирирате повече въздух от двигателя, като разширите евентуални стеснявания или диаметъра на дифузора на смесителя. От този момент нататък трите лампи ще визуализират горивото на превозното средство. при мен моторчето на празен ход стой почти затворено; в смесителя ли е проблема ?

                Коментар


                  #9
                  nedialk00 написа:
                  всъщност при мен проблема мисля е това : 5.2) ЧЕРВЕНАТА ЛАМПА светва кратко за 5 секунди. Това условия показва, че централата е засякла състоянието на горивото, но се оказва че е сравнително МАЛКО и моторчето е много ЗАТВОРЕНО. Необходимо е да аспирирате повече въздух от двигателя, като разширите евентуални стеснявания или диаметъра на дифузора на смесителя. От този момент нататък трите лампи ще визуализират горивото на превозното средство. при мен моторчето на празен ход стой почти затворено; в смесителя ли е проблема ?
                  От целия този превод въпреки че в него има доста противоречия аз разбирам че има много гориво/газ което можеш да преодолееш като увеличиш дифузьора/намалиш вакума към изпарителя или просто навиеш болта за реглаж на изпарителя дотогава докато газта за ниските дойде малко и на стъпковото моторче на газта му се наложи да се отвори за да задържи ниските -то нали такава му е и функцията -постоянно да регулира.

                  Коментар


                    #10
                    сега му изтрих настройката по описания в превода начин и колата върви що годе добре(ламбда контрола съм го спрял); някой да ми препоръча къде мога да отида да ми го настроят

                    Коментар


                      #11
                      да не би да не иска да се получи понеже имам записана грешка ламбда сонда в ЕКУ-то, понеже след като запамети ТПС и запаля после на бензин предполагам търси данни за ламбда сондата, а като в еку е записано че неработи може би това е проблема

                      Коментар


                        #12
                        сега пак се опитах запамети тпс след това работи 14 минути на бензин колата загря а лампичките продължаваха да мигат една след друга

                        Коментар


                          #13
                          За да работи нормално трябва ламбда сондата да работи,това е идеята иначе не става.
                          OVB X18XE1 седан+ГИ

                          Коментар


                            #14
                            изтрихме грешката и пак не стана, трябва да се настрой на комютър, а ламбда сондата работи коректно, явно немога да разбера нещо превода на упътването, ама ще търся някой с компютър да ми го направи, а иначе в момента съм го изключил контрола и колата върви както преди да го сложа(явно някакво компромисно положение на стъпковия мотор на ламбда контрола, което съвпадна почти с положението което е бил навит тройника - има лека нужда от коригиране на празния ход)

                            Коментар


                              #15
                              Стъпковият мотор на ламбда контрола не влияе на празния ход.
                              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                              Коментар

                              Working...
                              X