Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колко ще струва Фиат Купе 1.8 16в да се направи на газ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колко ще струва Фиат Купе 1.8 16в да се направи на газ?

    колеги да питам колко пари ще струва да си напрааа фиат купе 1.8 на газМодерирано заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    Зависи от вида на газта и от вида на уредбата.
    Stop giving directions, just say "Follow me."
    Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
    Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

    Коментар


      #3
      горе долу колко пари струва

      Коментар


        #4
        http://www.gasmagazin.com/%D0%B7%D0%...%B0%D1%81.html Тук можеш даси направиш една груба сметка, естествено ако знаеш какво ти трябва

        Коментар


          #5
          1200лв с ГИ и аванс процесор.
          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

          Коментар


            #6
            на мен ми излезна 200 лв монтажа
            Душата в рая на Фиата оборотомера до края!


            FIAT BRAVO 1.8GT
            FIAT BRAVO 1.9TD ex

            Коментар


              #7
              А обикновенна газова става ли на тоя мотор,че всеки казва различно...
              http://nikolovf1.snimka.bg/sports/pi...53767.11094339

              Коментар


                #8
                николофф написа:
                А обикновенна газова става ли на тоя мотор,че всеки казва различно...
                Ако е с пластмасовите колектори - по принцип НЕ, ако не искаш да сменяш колектори скоро. Въпреки това, popara801 си сложи обикновен метан, но за подробности трябва той да каже.Делтата ни беше с такъв мотор и сложихме ГИ. Може да се намери на цена около 900 лв с монтажа нов или около 600 да ти излезе с монтажа втора ръка. Поне толкова му излезе на момчето, което купи от мен ГИ-то от Делтата...

                Коментар


                  #9
                  Immortal написа:
                  николофф написа:
                  А обикновенна газова става ли на тоя мотор,че всеки казва различно...
                  Ако е с пластмасовите колектори - по принцип НЕ, ако не искаш да сменяш колектори скоро. Въпреки това, popara801 си сложи обикновен метан, но за подробности трябва той да каже.Делтата ни беше с такъв мотор и сложихме ГИ. Може да се намери на цена около 900 лв с монтажа нов или около 600 да ти излезе с монтажа втора ръка. Поне толкова му излезе на момчето, което купи от мен ГИ-то от Делтата...
                  С метални е ,на едно място ми казаха че няма проблем да работи,с емулатор,на друго ми казаха че не ставало -щели да гръмнат колекторите тъй като правело много богата смес на моменти.На кой да вярвам..?
                  http://nikolovf1.snimka.bg/sports/pi...53767.11094339

                  Коментар


                    #10
                    Никой ли не е слагал обикновенна газова на този мотор..?
                    http://nikolovf1.snimka.bg/sports/pi...53767.11094339

                    Коментар


                      #11
                      При Браво 1.6 16В няма проблем с обикновена газова снабдена с емулаторите.
                      Fiat Bravo 11'97
                      1.4 12V A/C

                      Коментар


                        #12
                        rudiem написа:
                        При Браво 1.6 16В няма проблем с обикновена газова снабдена с емулаторите.
                        Да ама моя е 1.8 , обиколих половината София,и мненията са 50 на 50 за ГИ и обикновенна,и уж все в читави сервизи питах..... чудя се кво да правя вече...
                        http://nikolovf1.snimka.bg/sports/pi...53767.11094339

                        Коментар


                          #13
                          николофф написа:
                          rudiem написа:
                          При Браво 1.6 16В няма проблем с обикновена газова снабдена с емулаторите.
                          Да ама моя е 1.8 , обиколих половината София,и мненията са 50 на 50 за ГИ и обикновенна,и уж все в читави сервизи питах..... чудя се кво да правя вече...
                          Ако ти се правят компромиси,слагаш обикновена уредба без проблем.Още повече си с металните колектори.Разбира се инжекциона е най-добрия вариант,но парите са повечко.При правилен монтаж на обикновена уредба с хубави свещ-бобини и свещи,няма да имаш грижи.п.п.Ако скоро организираме някоя купе-среща пак нейде,ще видиш моята как е направена с обикновена метанова уредба,въпреки че съм с пластмасови колектори 2000-та.Задължително е при монтажа да ти сложат 2 клапи(кихалки)на колекторите.Едната струва около 15лв.
                          FIAT BRAVO 1.6
                          FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
                          LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

                          Коментар


                            #14
                            Все си мисля, че икономията от ГИ е поне 1-2 литра на 100км. По-малката загуба на мощност, особено за малки мотори, също не е за пренебрегване. При 15,000 км годишно (средно) излизат около 150-300 литра газ икономия, което в пари е около 200-400лв на година. Това е ако е добре регулирана обикновената газова. Иначе отива още по-голяма разликата. Гърмежи, кихалки и др. екстри изобщо не ги смятам. За 5 години разликата само от гориво (между обикновена и ГИ) е НАД 1000-2000 лв. Аз лично не мога да разбера и приема обяснението да не се слага ГИ, защото няма пари. А как намират пари хората за телефони по 500+ лева, за телевизор, за какво ли не... Ами дори заем е напълно оправдано да се вземе за ГИ. Вноските се плащат само от спестените пари от гориво!Англичаните казват, че не са достатъчно богати, за да си позволяват евтина стока. Само и единствено защото си правят сметката не от днес за утре, а малко по-напред.Не правете така, че за да спестите 300лв днес, да плащате по 300лв отгоре всяка година. Или пък правете каквото си искате...
                            Lancia Lybra 5.20 V.I.S. Automatic
                            Lancia Lybra SW 1,9JTD

                            Коментар


                              #15
                              koceto_8 написа:
                              Все си мисля, че икономията от ГИ е поне 1-2 литра на 100км. По-малката загуба на мощност, особено за малки мотори, също не е за пренебрегване. При 15,000 км годишно (средно) излизат около 150-300 литра газ икономия, което в пари е около 200-400лв на година. Това е ако е добре регулирана обикновената газова. Иначе отива още по-голяма разликата. Гърмежи, кихалки и др. екстри изобщо не ги смятам. За 5 години разликата само от гориво (между обикновена и ГИ) е НАД 1000-2000 лв. Аз лично не мога да разбера и приема обяснението да не се слага ГИ, защото няма пари. А как намират пари хората за телефони по 500+ лева, за телевизор, за какво ли не... Ами дори заем е напълно оправдано да се вземе за ГИ. Вноските се плащат само от спестените пари от гориво!Англичаните казват, че не са достатъчно богати, за да си позволяват евтина стока. Само и единствено защото си правят сметката не от днес за утре, а малко по-напред.Не правете така, че за да спестите 300лв днес, да плащате по 300лв отгоре всяка година. Или пък правете каквото си искате...
                              Ако вземахме по 2-3 хил лв заплати нямаше да питам колега.Разликата в цената на обикновенната и ГИ и близо 350 лв - е за мен са много... имам следните оферти за газова обикновенна с емулатори и разни електроники за 430 лв и ГИ за 780 лв...
                              http://nikolovf1.snimka.bg/sports/pi...53767.11094339

                              Коментар

                              Working...
                              X