Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Регулиране на обикновена газова уредба.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Регулиране на обикновена газова уредба.

    Здравейте колеги, четох мнения за това как става реглажа на газовата и искам да попитам за да знам дали правилно съм се ориентирал. Тройникът - на него колкото са по завити винтовете толкова по малко газ подава?Предполагам, че и двата трябва да са на еднакво ниво навити? Винта на изпарителят регулира стабилността на оборотите? Трябва ли докато въртя винтовете на тройника, винта на изпарителят да е в някакво крайно положение навит?Карам марея 1,6 16в, обикновена газова, по-спомен изпарителят е брц. Не ми се ходи на раглаж в сервиза, в който ходя от който съм много доволен иначе и като обслужване и всичко, защото като отидох там за да отстранят проблем, направиха реглаж и сега съм с разход между 17 и 18 градско. Преди време приятел ми я беше правил и разхода ми вървеше около 10-те.Допълнено заглавие.Модераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    ако искаш максимално нисък разход, но и "потно магаре" завиваш тройника до край развиваш го 2 оборота и половина и почваш да го завиваш малко по малко докато двигателя почне да работи неравномерно, след това от врътката за оборотите си регулирваш и готово ама ще ти е много спъната колата

    Коментар


      #3


      Ок ще го пробвам, а иначе изпарителят е ловато.Има и два голями пластмасови болта-те ли са за да изтече мръсотията отвътре или служат за друго?

      Коментар


        #4
        ами тоя който е от долната част на изпарителя който се развива със шестограм той е за мръсотията, а другия черен е за оборотите на празен ход, има още един байпапсен той се върти с права отверка, него го завиваш до край и след това го отвори оборот оборот и половина и повече не го пипай просто от черния който се върти на ръка регулираш да работи добре на празен ход

        Коментар

        Working...
        X