Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Газов Инжекцион на Fiat Punto 1.2 75hp

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Обикновена газова! Колегата по-горе ти обясни защо.
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #17
      кола

      Твоята е сигурно нова кола щом е 5.5 Зависи как ще се сложи газовата моята сега работи само на газ бензиновота помпа съм е изключил Има такива който превключват и след като мине 40 Градуса водата а това е като покараш на бензин .Ако е инжекция може да е така .
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #18
        Ако искаш да се возиш евтино и до колкото разбирам имаш заделен някой лев. :D Та значи слагаш метан, и слагаш в малкия джоб всички дизели по разход в пари. Става дума за обикновенна метанова с всички електроники.

        Коментар


          #19
          А колко излиза като пари подобна уредба?
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #20
            Извинявайте, но едно бързо търсене в нета не доведе до положителни мнения за метана.Примери от Мерцедес ФорумаЛично аз съм ПРОТИВ всякакви ТНТМ-та по колата.Колегата pepich пише, че газта скапвала двигателя. Това на тълго и на широко коментирах с моя майстор, който ми оправяше предишната кола R21 2.2. Човека е инженер и от доста време се занимава с газови у-би и ме убеждаваше че газта дори е по-добре понеже постъпва директно в газообразна фаза. Повярвах му, но не можа да ме убеди да сложа газово. Много е добър, та чак софиянци идват тук за поставяне на газинжекциони. Та, газта май не скапва двигателя. Скапва го калпава настройка на уредбата. Не знам как точно е при ментана, но според мой познати "бакшиши" май нов двигателя се скапва за около 1, 1.5 година.Това първо.Второ - теглото на бутилката - скапване на задното окачване и по-малък обем на багажника.Трето - метанстнциите - не са достатъчно и в повечето случаи се кара смесено - ментан бензин.Четвърто - ниска мощност.Пето - голяма първоначална инвестиция.И т.н и т.н.От първосигналното - евтино гориво респ. по-малко пари - май лъсват доста негативи, като лично за мен най-влудяващо е грубото вмешателство в концепията на екипите създали автомобила. Рязане, дупчене, преправяне.... Губи се оригиналната идея и обаяние.От алтернативното гориво не се спестява. Както казва майстора на газовите у-би - колите с газово /метан/ не пестят пари, просто карат повече....Аз съм - ТВЪРДО ПРОТИВ.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #21
              Също не маловажно. Пак цитат от мерцедес форумаАз съм карал на метан , наистина е приятно да караш с 5-7лв. / 100 ноооооооооооо окачването се променя драстично , поведението на пътя също . Това за което писаха колегите за центъра на тежеста е особенно фатално при промяна на центъра на тежеста във вертикала . Ако не се интересувате от конфорта и поведението на пътя а приоритет е само цената , то метана е вашият избор . Аз повече не бих карал на метан и не защото се скапва двигателя / мерцедес издържа на метан май най дълго / ами защото престава да е мерцедес след подсилването на окачването .Променя се поведението на колата на пътя както и комфорта при управление . И АЗ СЪМ ПРОТИВ .
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #22
                Та де да знам, всеки да си преценява, но едни 100кила в багажника непрекъснато .....................
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #23
                  Ти май въобще си нямаш и на идея за какво иде реч. На това Пунто няма да му стигне багажника да качи 100кг. бутилки. Една бутилка 62.5л. е 48.5кг. което не е и на половина от твоите 100кила. В тази бутилка ще събере 10/11кг. метан за 13/14лв. което се равнява на 20/22л. бензин. Да наистина първоначалната инвестиция е малко по голяма нооо... Аз лично на моята кола имам и газ и метан и бензин *с нафтата ми е малко по трудно но работя по въпроса*. Карам само на метан бутилката е 68л. и минавам от 170до 210км. в зависимост от това каде съм зареждал и как карам колата. За 3години съм навъртял 150 000км. което при сегашните цени прави някъде 27 000лв. разлика метан/бензин а метан/газ е някъде около 14 000лв. За тези километри съм сменил един амортисьор отзад и нищо друго а даже и да сменя цялата кола пак ще съм в пъти на далавера. Да за вървежа си прав колата вече не е 155кс. а е 140 ама не ми пука карамси с 7лв./100км и пей сърце. За това че колата се променя като сложиш метан си прав. Започва да вози по меко понеже е натоварена отзад с някаква тежест. Та не разбрах кой те натоварва с мисли че метана е по зле от газта ка то метана няма сяра и каквито и да е други примеси който пречат на горенето на газта да не говорим за октанови числа и други че и там си с едни гарди назад. Да потчертая че тук говорим за коли а не за ФОРД че при него нещата са плачебни при газта а да не говорим за метан но какво да се прави нали леглата на клапаните са му направени от лъжици и вилици втора ръка *това е една друга тема която е доста дълга*. И от вече направения разбор *не от четене из нета а личен* всеки може да си направи сам извода на какво да кара и какво да сложи. Моите искренни извинения на колегата който пусна темата че я малко окалпазаних но не се сдържах да уточня на други колеги които четът из нета.

                  Коментар


                    #24
                    Колега, надявам се да не съм те засегнал. Не оспорвам опита ти с тези системи.Но!50кг. бутилка в Пунтото ще промени нещата определено. Липсата на сяра в метана - незнам дали да се радвате. Сярата е доста добър смазочен материал. Доскоро и все още всъщност в дизела. Цял свят се опитва да махне сярата от нафтата, заради екологията. Или поне много да я намали. Но се добавят други вещества, които я заместват. Трансмисионните масла отговарящи на чисто GL5 - при тях също мазането се постига със сяра. Поне все още има такива. Новите ги изместват, но пак има друг смазочен елемент. Та кой ще смазва горната част на двг при гориво метан!Бях се засилил по едно време и аз да поставям ГИ. Но отговорите, които получих и нещата които научих, ме накараха да се откажа. Защото евентуалните допълнителни проблеми, не само ще струват пари, но и нерви и време. Не искам да отказвам колегата, като иска да си постави и да си кара по-евтино, всеки си преценява. Но е редно да се проверят всички гледни точки. Да не говорим, че скоро и тези горива може да имат аксиз и цената.....Поздрави!
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #25
                      Не знам как е при дизела но тук до колкото знам горивото е газобразно и сярата е в твърдо аграгатно състояние което влошава горенето а да не говоримо за запушванията. Имах случай на една кола с гзова на 1месец така се е запечатъл че работи само на празен ход. За смазването си има масло.

                      Коментар


                        #26
                        Горната част на двг се смазва изцяло от горивото. Компресационните сегменти например. Там масло те трябва и не бива да стига. Едно от предимствата на газифицирането е точно това, че газа не отмива толкова масленият филм, колкото бензина, но една ненастроена много коректно газова система, ще скапе двг за отрицателно време. Самият ти го казваш, в последният ти до момента пост. Надали проблема е бил в сярата - За мен не е, защото и аз станах свидетел на три Фиат автомобила, с двг-та за ремонт и доказано от газифицирането.Карал съм на газ старият си автомобил. Той и до момента се движи на пропан бутан, с обикновена газова - вече 10г. Няма проблеми. Поне не видими. Но и км. не са кой знае колко. Но и автомобила не е толкова претенциозен.
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #27
                          Ето пример. Цитирам.Bardahl - Добавка за пълно изгаряне на горивото - бензинДобавка за пълно изгаряне на горивото - бензин, отстранява водатаБензин. 1 опаковка за 80 л = 2500 кмПротив замърсяване. Отлични характеристики. Смазва горната част на цилиндъра и сегментирането и така компенсира слабото съдържание на сяра в горивото. Мога да дам и линкове, но да не става реклама все пак.
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар


                            #28
                            Колега kluchar,искам да те питам това ли е буксата за ламбда сондата,тъй като е единсвената свободна при бушоните зад въздушния филтър.Според линка който си ми дал малко по нагоре мисля че е тази но все пак да питам със сигурност.И другото което искам да питам е,възможно ли е ако си сложа ламбда сонда да се объркат нещо нещата с компютъра,тъй като до сега не е имало,и да почне да ми дава някакви проблеми, и дали ако я махна после колата ще си работи както до сега,или ще трябва да се чистят някакви грешки?

                            Коментар


                              #29
                              Danchojn написа:
                              Горната част на двг се смазва изцяло от горивото. Компресационните сегменти например. Там масло те трябва и не бива да стига. Едно от предимствата на газифицирането е точно това, че газа не отмива толкова масленият филм, колкото бензина, но една ненастроена много коректно газова система, ще скапе двг за отрицателно време. Самият ти го казваш, в последният ти до момента пост. Надали проблема е бил в сярата - За мен не е, защото и аз станах свидетел на три Фиат автомобила, с двг-та за ремонт и доказано от газифицирането.Карал съм на газ старият си автомобил. Той и до момента се движи на пропан бутан, с обикновена газова - вече 10г. Няма проблеми. Поне не видими. Но и км. не са кой знае колко. Но и автомобила не е толкова претенциозен.
                              Седа и се чудя как е направена Мултипла би пауър? Сигурно има специално мазане на горната част на ДВГ? Също се чудя как са направени всички коли направени да работят заводски САМО на метан и такива направени да работят не метан/пропан бутан и бензин? Сигурно двигателите им са с някакви революционни решения от рода на флаш люб? Относно двигателите за ремонт,дето били доказани от газифицирането, то вероятно се е стигнало до там от каране с обеднена горивна смес,а не защото са карани на газ?
                              Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                              Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                              Коментар


                                #30
                                Pchelata Аз преди 3 седмици сложих обикновенно газово на мойто пунто 1,2 /75 /ELX.Гори ми в града 10/100 извън града 8/100Много съм доволен за сега (надявам се и в бъдеще) струваше ми 650 лв. с бутилка на мястото на резервната гума.Резервната гума я сложих изправена в багажника, така че да не заема много място (мога да ти покажа снимки).Майсторите явно са си свършили добре работата, не ми гасне, разходът ми е добър.Мога да паля и на газ и на бензин.Живот и здраве по груби сметки до 1г. ще си избия 650те лв.Дори съжалявам че и Аз като теб много се чудих и чак сега сложих газово А по въпроса за сондата не бързай да я правиш.Моя майстор който ми ремонтира колата е на мнение че щом колата върви добре на бензин и не дава грешки, ако газаджиите си свършат добре работата не трябва да имаш проблеми и на газ.
                                Fiat Punto ELX 1,2 / 75 - 1996

                                Коментар

                                Working...
                                X